Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΛύσεις στα γραφειοκρατικά προβλήματα ζητά από την Πετραλιά η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας

Λύσεις στα γραφειοκρατικά προβλήματα ζητά από την Πετραλιά η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας

Επιστολή προς την Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Φάνη Πάλλη – Πετραλιά, απέστειλε τη Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2006, η Ένωση Ξενοδόχων του Νομού Μαγνησίας, με αφορμή την πρόσφατη παράταση, που δόθηκε, κατόπιν εισήγησης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος…

Επιστολή προς την Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Φάνη Πάλλη – Πετραλιά, απέστειλε τη Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2006, η Ένωση Ξενοδόχων του Νομού Μαγνησίας,<...>με αφορμή την πρόσφατη παράταση, που δόθηκε, κατόπιν εισήγησης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, ισχύος της Υπουργικής Απόφασης (11720/31.12.2004 ΦΕΚ 16Β` 2005) περί καθορισμού ελάχιστων τιμών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, η οποία λήγει στις 31 Μαρτίου 2006, μέχρι τις 31 Μαρτίου 2007.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, μεταξύ άλλων, στην επιστολή της η Ένωση:

“Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, επικαλούμενο την αύξηση της ελκυστικότητας του ξενοδοχειακού προϊόντος, τη μείωση της γραφειοκρατίας που ταλαιπωρεί τους ξενοδόχους και δημοσιονομικούς λόγους, προχώρησε στη σχετική εισήγηση η οποία έγινε αποδεκτή από το Υπουργείο, κι ως εκ τούτου, παραμένουν σε ισχύ μέχρι 31 Μαρτίου 2007 οι τιμές των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που δηλώθηκαν κι εγκρίθηκαν για την προηγούμενη χρονική περίοδο. Δεν δόθηκε μια οριστική λύση, απλοποίηση αυτής της απλής διαδικασίας που δεν εμπλέκει κανένα άλλο συναρμόδιο υπουργείο.

Για προφανείς λόγους που αναλυτικά τους καταγράφουμε, η απόφαση σας θα έπρεπε να συνοδεύεται και από την αντιμετώπιση της πληροφόρησης των πελατών για την τιμολογιακή πολιτική που τα ξενοδοχεία εφαρμόζουν. Η ανάρτηση των τιμοκαταλόγων (καρτελών) με επίκαιρα στοιχεία είναι απαραίτητη διαδικασία, η οποία πρέπει και επιβάλλεται να απλοποιηθεί όπως τόσα αλλά σ` αυτή την χώρα.

Η απόφασή σας αυτή όμως δείχνει ότι δεν εξετάσατε όλες τις παραμέτρους που αφορούν στις τιμές των ξενοδοχείων, αλλά προβήκατε σε μια ακόμη παράταση εκκρεμότητας για το 2007 και συγκεκριμένα:


  • Πώς θα ενημερωθεί σωστά ένας αλλοδαπός η ημεδαπός επισκέπτης για την τιμή που θα πληρώσει το 2006 και 2007, όταν στο δωμάτιό του, η πινακίδα τιμών θα αναγράφει χρονική περίοδο του 2005;

  • Είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να γνωρίζει το αναχρονιστικό σύστημα των δηλώσεων και των αποφάσεων κάθε υπουργείου προκειμένου να έχει την πληροφορία πόσο έχει το δωμάτιο.

  • Πώς αντίστοιχα θα πειστούν οι ελεγκτικές αρχές που έχουν ανδρωθεί σε αναχρονιστικές νομοθεσίες, που στην περιοχή μας τουλάχιστον ασκούν έντονο έλεγχο, ότι ισχύει αυτό κι ο ξενοδόχος δεν παρανομεί, έχοντας αναρτημένες πινακίδες τιμών που αφορούν την προηγούμενη χρονιά;
  • Πώς θα προσαρμοστούν οι περσινές τιμές που είχαν υπολογιστεί από τους ξενοδόχους σύμφωνα με τις ημερομηνίες των περσινών κινητών εορτών (Πάσχα, Αγίου Πνεύματος) στις ημερομηνίες των φετινών εορτών;


Εδώ και δύο χρόνια, που έχει δημιουργηθεί το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, εκτός από την αδιαμφισβήτητη διαφήμιση της χώρας μας που την έβγαλε από την απομόνωση και συγκαταλέγεται στα θετικά της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, δεν έχουμε δυστυχώς δει καμία ουσιαστική εξέλιξη στον νομοθετικό λαβύρινθο και στο γραφειοκρατικό τέρας που επί δεκαετίες έχει συσσωρευτεί στην ξενοδοχεία αλλά και στο τουριστικό γίγνεσθαι γενικότερα. Καμία νομοθετική παρέμβαση δεν έχει λύσει κανένα χρόνιο πρόβλημα στην αναχρονιστική νομοθεσία που διέπει σήμερα την ξενοδοχεία.

Παρατάσεις επί παρατάσεων που σε καμία περίπτωση δεν λύνουν τα τεράστια προβλήματα που καθημερινά αντιμετωπίζουμε. Η τουριστική Νομοθεσία είναι ανύπαρκτη και σε καθημερινή βάση το συναντάμε από τις αδειοδοτήσεις των μονάδων μας, μέχρι αυτό το απλό της ανάρτησης των καρτελών με τις τιμές των ξενοδοχείων.

Νομοθετικό πλαίσιο ακόμη δεν έχει θεσμοθετηθεί, κι ενώ είχαμε πιστέψει και στηρίξει τις ελπίδες μας για ανάκαμψη του Τουρισμού, με τη δημιουργία του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, βλέπουμε τα προβλήματα να διογκώνονται και τις αδυναμίες να προβάλλουν καθημερινά, προβληματίζοντάς μας, έντονα φέροντας σε νευρική κρίση ιδιαιτέρως τον μικρό ξενοδόχο που βλέπει τις προσπάθειες του για αλλαγή στην τουριστική αναπτυξιακή να πέφτουν στο κενό γραφειοκρατικό τέρας.

Η γραφειοκρατία καλά κρατεί κι οι προσπάθειες που γίνονται για μείωσή της – όπως η συγκεκριμένη – είναι πρόχειρη και δεν αντιμετωπίζει στην ουσία το πρόβλημα, μιας κι οδηγεί σε ταλαιπωρία των ξενοδόχων, στην μη εναρμόνιση με την κοινοτική νομοθεσία για τους επισκέπτες, ενώ όλοι οι ξενοδόχοι είναι όμηροι των μεγάλων tour operator, οι οποίοι δρουν ανενόχλητα και εμφανίζονται όπως αυτόματα εξαφανίζονται στο ελληνικό τουριστικό επιχειρείν.

Ο επισκέπτης ημεδαπός ή αλλοδαπός πρέπει να αισθάνεται ότι βρίσκεται σε ένα μοντέρνο επιχειρηματικό περιβάλλον, που βρίσκεται κάτω από κανόνες μιας σύγχρονης νομοθεσίας.

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει με τη σφραγίδα των αποφάσεων του Υπουργείου να ενισχύεται η παραπληροφόρηση των επισκεπτών και δημιουργία κακών εντυπώσεων για το τουριστικό προϊόν της κάθε περιοχής”.

Δηλώνοντας αγανακτισμένοι από την καθυστέρηση λύσεων στα καθημερινά προβλήματα τους, οι ξενοδόχοι της Μαγνησίας καλούν το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης να επανεξετάσει άμεσα το συγκεκριμένο ζήτημα, λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω παραμέτρους, αλλά παράλληλα να δρομολογήσει το 2006 να είναι χρονιά λύσεως των γραφειοκρατικών προβλημάτων που ταλαιπωρούν την τουριστική οικογένεια.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
20/05/2024
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024