Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΣπηλιωτόπουλος: Σταθερή αξία για τον ελληνικό τουρισμό το Τουριστικό Πανόραμα
Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης

Σπηλιωτόπουλος: Σταθερή αξία για τον ελληνικό τουρισμό το Τουριστικό Πανόραμα

Ευτυχής για την πραγματοποίηση εγκαινίων της 13ης έκθεσης “Τουριστικό Πανόραμα” δήλωσε χτες βράδυ ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, αφού όπως ανέφερε πρόκειται για μια διοργάνωση που λειτουργεί εδώ και 12 χρόνια ως σταθερή αξία για τον ελληνικό τουρισμό και συμβάλει στην ενδυνάμωση του εσωτερικού τουρισμού, της περιφερειακής οικονομίας…

Ευτυχής για την πραγματοποίηση εγκαινίων της 13ης έκθεσης “Τουριστικό Πανόραμα” δήλωσε χτες βράδυ ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, αφού όπως ανέφερε πρόκειται για μια διοργάνωση που λειτουργεί<...>εδώ και 12 χρόνια ως σταθερή αξία για τον ελληνικό τουρισμό και συμβάλει στην ενδυνάμωση του εσωτερικού τουρισμού, της περιφερειακής οικονομίας και της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Υπουργός δεν παρέλειψε να συγχαρεί τους διοργανωτές και τον Όμιλο ΕΞΠΡΕΣ Καλοφωλιά για τη συνολική προσφορά τους στην προβολή και την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού.

“Δεν υπάρχει αμφιβολία” επεσήμανε στην ομιλία του ο κ. Σπηλιωτόπουλος, “ότι στο νέο διεθνές και ευρωπαϊκό περιβάλλον η Ελλάδα καλείται να αναδείξει το εγχείρημα της τουριστικής ανάπτυξης σε μείζονα εθνικό και μετρήσιμο στόχο. Ως χώρα, ως κοινωνία, ως πολίτες προσδοκούμε πολλά από τον τουρισμό. Ας μην ξεχνάμε ότι η εθνική οικονομία ενισχύεται με 11,5 δισ. ευρώ το χρόνο από τουριστικά έσοδα και ότι περίπου 850.000 δηλωμένες οικογένειες, άμεσα ή έμμεσα, ζουν από τον τουρισμό. Αυτό σημαίνει ότι δημιουργούνται από τον τουρισμό νέες θέσεις εργασίας και ότι ενισχύονται οι περισσότεροι κλάδοι της οικονομίας. Και επειδή σε αυτή την περίπτωση οι αριθμοί έχουν τη σημασία τους ας μην ξεχνάμε πως ο Τουρισμός εκπροσωπεί το 18,5% του ακαθαρίστου εθνικού εισοδήματος”.

Ο τουρισμός είναι εθνικό στοίχημα γιατί αποτελεί τη σημαντικότερη μηχανή περιφερειακής οικονομικής ανάπτυξης. Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης ο τουρισμός λειτουργεί ως αντίδοτο για κάθε μικρή πόλη, κάθε χωριό, κάθε νησί. Είναι η κυριότερη πηγή εισοδήματος πολλών περιοχών – κάποιες φορές η μοναδική. Η ευημερία της περιφέρειας είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τον τουρισμό.
Κάθε περιφέρεια διαθέτει και μπορεί να αναδείξει ανταγωνιστικά τουριστικά προϊόντα στην ευρωπαϊκή και την παγκόσμια αγορά. Κάθε περιοχή διαθέτει τη δική της ιδιαιτερότητα, τη δική της ταυτότητα, τη δική της ομορφιά. Αθροίζοντας όλες αυτές τις ιδιαιτερότητες, κατέληξε ο κ. Υπουργός, μπορούμε να δημιουργήσουμε την εικόνα μιας γοητευτικής, ελκυστικής, μοναδικής Ελλάδας.

Η στρατηγική του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης βασίζεται στο τρίπτυχο Πολυμορφία – Ποιότητα – Βιωσιμότητα. Η Πολυμορφία αφορά αφενός την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε τόπου και αφετέρου την ανάπτυξη και την προβολή των εννέα κλάδων του τουρισμού. Η ποιότητα ενδιαφέρει σε όλες τις εκφάνσεις της: Στις υποδομές, στις παρεχόμενες υπηρεσίες, στην επικοινωνιακή πολιτική, στους επισκέπτες τους οποίους προσελκύουμε, στη νοοτροπία μας. Τέλος οι αρχές της βιωσιμότητας και η αρχή της αειοφορίας διασφαλίζουν την υγιή ανάπτυξη του τόπου στην προοπτική των επόμενων ετών.

“Με αυτή τη στρατηγική θα πετύχουμε τη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την επιτάχυνση της ισόρροπης περιφερειακής ανάπτυξης” επεσήμανε ο κ. Σπηλιωτόπουλος, τονίζοντας πως η νέα αισθητική, η αισθητική της ποιότητας δεν είναι υπόθεση μόνο του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, αλλά ευθύνη και δικαίωμα όλων όσων ασχολούνται με τον τουρισμό. Κάθε επιχείρηση τουρισμού, κάθε Νομαρχία ή Δήμος της χώρας, μπορεί να χρησιμοποιήσει τη δική μας ψηφιακή πλατφόρμα, το www.visitgreece.gr και να δώσει έμφαση ως Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση στις δικές της υπηρεσίες και στα δικά της προϊόντα ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Σπηλιωτόπουλος.

Αναφερόμενος στον εσωτερικό τουρισμό, ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, υπογράμμισε πως ο ρόλος του είναι εξαιρετικά σημαντικός για την επιτυχία των στόχων της Κυβερνητικής πολιτικής. Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, εξήγησε, βασίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην ενδυνάμωση του εσωτερικού τουρισμού, στα Σαββατοκύριακα, αλλά και τις άλλες ημέρες της εβδομάδας.

“Υπάρχουν πολλοί προορισμοί, κυρίως στην ενδοχώρα και πολλές μικρές τοπικές κοινωνίες” επεσήμανε ο κ. Υπουργός, “που στηρίζονται κυριολεκτικά στον εσωτερικό τουρισμό, ιδίως κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου. Δεν είναι υπερβολή αλλά γεγονός ότι χιλιάδες συμπολίτες μας, χιλιάδες επιχειρήσεις, μικρομεσαίες ως επί το πλείστον, που βρίσκονται σε τέτοιες περιοχές εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τον Έλληνα επισκέπτη, ο οποίος διαρκώς αναζητά νέους προορισμούς μέσα στην ίδια του τη χώρα αλλά και ανταμείβει, επισκεπτόμενος ξανά και ξανά, τους τόπους όπου του προσφέρονται ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα και η ζεστή μοναδική παραδοσιακή ελληνική φιλοξενία”.

“Ο εσωτερικός τουρισμός” κατέληξε ο κ. Σπηλιωτόπουλος, “αποτελεί για το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης μια εξαιρετική ευκαιρία άσκησης κοινωνικής πολιτικής. Αυτόν τον στόχο επιδιώκουμε με τη συνεχή προσπάθεια διεύρυνσης και αναβάθμισης των προγραμμάτων κοινωνικού τουρισμού. Φέτος, τα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού, τα προγράμματα διακοπών που αφορούν στους νέους, καθώς και τα προγράμματα που απευθύνονται σε διάφορες άλλες κατηγορίες Ελλήνων, περιλαμβάνουν περισσότερες επιλογές και προορισμών και καταλυμάτων και τουριστικών υπηρεσιών”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024