Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣτο 2,08% οι καταγγελίες για τουριστικές υπηρεσίες το α΄ τετράμηνο του 2009
Συνολικά, το ΚΕΠΚΑ δέσθηκε 2.591 παράπονα – καταγγελίες

Στο 2,08% οι καταγγελίες για τουριστικές υπηρεσίες το α΄ τετράμηνο του 2009

To α΄ τετράμηνο του 2009, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.591 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Σύφωνα με την ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών, οι τουριστικές υπηρεσίες κατατάσσονται […]

To α΄ τετράμηνο του 2009, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.591 καταγγελίες – παράπονα<...> Καταναλωτών. Σύφωνα με την ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών, οι τουριστικές υπηρεσίες κατατάσσονται όγδοες, με ποσοστό 2,98% (54 καταγγελίες). Ενημερωτικά, την πρώτη “τριάδα” αποτελούν:

Παράπονα για ΦΑΓΕ: 815 (31,46%)
Υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος: 460 (17,75%)
Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών: 242

Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 190.420,10 ευρώ

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024