To α΄ τετράμηνο του 2009, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.591 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Σύφωνα με την ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών, οι τουριστικές υπηρεσίες κατατάσσονται […]
To α΄ τετράμηνο του 2009, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.591 καταγγελίες – παράπονα<...> Καταναλωτών. Σύφωνα με την ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών, οι τουριστικές υπηρεσίες κατατάσσονται όγδοες, με ποσοστό 2,98% (54 καταγγελίες). Ενημερωτικά, την πρώτη “τριάδα” αποτελούν:
Παράπονα για ΦΑΓΕ: 815 (31,46%)
Υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος: 460 (17,75%)
Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών: 242
Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 190.420,10 ευρώ
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.