Η αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους Raynair μέσω δηλώσεων του διευθυντή της πωλήσεων και μάρκετινγκ κ. Tim Jeans αρνήθηκε τις φήμες ότι υπάρχουν συζητήσεις για συνεργασία με την Amadeus. Όμως πηγές […]
Η αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους
Όμως πηγές από την τουριστική βιομηχανία της Μεγάλης Βρετανίας αναφέρουν ότι η Raynair προσπαθεί να πετύχει μια συμφωνία όπως αυτή της Go με το Galileo. Παρόλα αυτά ο κ. Jeans ανέφερε ότι η παραπάνω συμφωνία ήταν ένα λάθος, και ότι κάτι παρόμοιο δεν έχει ενδιαφέρον για την Raynair. ‘Από το Internet προέρχεται το 90% των κρατήσεων μας, ενώ οι υπόλοιπες από το call center μας’. Την ίδια γνώμη έχει και ο Mark Riseley, αναλυτής σε αεροπορικά θέματα, που όπως δήλωσε θα του έκανε μεγάλη εντύπωση η Raynair να αναζητά συνεργασία με GDS. Θα έβρισκε λογική μια τέτοια συνεργασία μόνο στην περίπτωση που η Raynair θα ήθελε να επεκταθεί σε μεγάλο βαθμό εκτός της Ιρλανδίας και της Μεγάλης Βρετανίας, γιατί, όπως πιστεύει, η υπόλοιπη Ευρώπη δεν έχει την ίδια νοοτροπία στις απευθείας κρατήσεις. Ο κ. Riseley ανέφερε ως παράδειγμα την Ιταλία, λέγοντας ότι οι άνθρωποι εκεί χρησιμοποιούν το Internet σε πολύ μικρό βαθμό.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.