Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΟι καλύτερες και οι χειρότερες αεροπορικές εταιρείες για το 2024
Έρευνες

Οι καλύτερες και οι χειρότερες αεροπορικές εταιρείες για το 2024

Η έρευνα του Which? αναδεικνύει την καλύτερη και την χειρότερη αεροπορική εταιρεία για το 2024, λαμβάνοντας υπόψη πολλαπλούς παράγοντες όπως καθαριότητα, εξυπηρέτηση, και τιμές.

Η έρευνα του Which? σύγκρινε τις αεροπορικές εταιρείες που πετούν στην Ευρώπη και στην Μεγ. Βρετανία από την καθαριότητα της καμπίνας και την επιβίβαση, μέχρι το φαγητό και το ποτό ή την ψυχαγωγία που προσφέρουν κατά την πτήση, και λαμβάνοντας υπόψη και τις καθυστερήσεις ή τις ακυρώσεις ανακοίνωσε τις καλύτερες και τις χειρότερες για το 2024.

Επιβάτες από περισσότερες από 10.000 πτήσεις βαθμολόγησαν την British Airways, την easyJet, την Ryanair, τη Tui, την Jet2 αλλά και άλλους αερομεταφορείς, φέρνοντας την Jet2 για άλλη μια φορά ως την καλύτερη αεροπορική εταιρεία μικρών αποστάσεων του Ηνωμένου Βασιλείου. Κερδίζει πέντε αστέρια για την εξυπηρέτηση πελατών και, ενώ οι ονομαστικοί ναύλοι της δεν είναι πάντα τόσο χαμηλοί όσο οι ανταγωνιστές της, τελικά βγαίνει φθηνότερα όταν λάβουμε υπόψη το δωρεάν επιτρεπόμενο όριο χειραποσκευών.

Η Wizz Air – η οποία τερμάτισε κάτω από τη Ryanair στην ετήσια έρευνα αεροπορικών μας εταιρειών για δεύτερη συνεχή χρονιά – πήρε μόνο ένα αστέρι για την άνεση των καθισμάτων και το περιβάλλον καμπίνας και μόνο δύο αστέρια σε κάθε άλλη κατηγορία, και έτσι είναι η χειρότερη αεροπορική εταιρία. Αν και η αρχική τιμή της μπορεί να φαίνεται φθηνή, μετά έστω και για ένα μικρό τσαντάκι μπορεί να χρεώσει μέχρι και 90 λίρες.

Στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, για άλλη μια φορά οι αεροπορικές εταιρείες της Ασίας και της Μέσης Ανατολής είναι πολύ καλύτερες από τους περισσότερους Ευρωπαίους και Αμερικανούς αντιπάλους τους. Η Virgin Atlantic είναι η μόνη αξιοσημείωτη και εντυπωσιακή εξαίρεση.

Γιατί η Jet2 είναι η καλύτερη αεροπορική εταιρεία

Η Jet2, η οποία αξιολογείται τακτικά ως η καλύτερη αεροπορική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου από τους επιβάτες της έρευνά του Which?, έχει γίνει όλο και πιο δυνατή τα τελευταία χρόνια. Η βαθμολογία της με πέντε αστέρια για την εξυπηρέτηση πελατών είναι εξαιρετική για κάθε αεροπορική εταιρεία, αλλά ειδικά για αυτή που ανταγωνίζεται την easyJet και τη Ryanair σε οικονομικά δρομολόγια διακοπών. Οι επιβάτες είπαν ότι οι καμπίνες ήταν καθαρές και καλά συντηρημένες και η επιβίβαση ήταν καλά οργανωμένη. Οι άνθρωποι που πετούν με αυτή σπάνια έχουν προβλήματα – το 80% είπε ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα – και όταν έχουν, συνήθως επιλύεται με φιλική αποτελεσματικότητα.

Μπορεί να μην έχει πάντα μεταξύ των φθηνότερων εισιτηρίων, αλλά το εισιτήριο περιλαμβάνει μια τσάντα καμπίνας αξιοπρεπούς μεγέθους (σε αντίθεση με την easyJet και τη Ryanair) ενώ οι επιβάτες της έδωσαν βαθμολογία τεσσάρων αστέρων σε σχέση με τα χρήματα που κοστιζει το ταξίδι τους.

Γιατί η Wizz Air είναι η χειρότερη αεροπορική εταιρεία

Η Wizz Air είχε ένα τρομερό 2022, με χιλιάδες πελάτες να προσφεύγουν στα δικαστήρια για απλήρωτα έξοδα και αποζημιώσεις. Οι δικαστικοί επιμελητές συνέχισαν να εμφανίζονται στο γραφείο της στο αεροδρόμιο του Luton και το 2023. Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) ξεκίνησε ακόμη και μέτρα επιβολής εναντίον της τον Ιούλιο του 2023 μετά από «σοβαρές ανησυχίες» για μεγάλο αριθμό καταγγελιών και «αδυναμία τήρησης των υποχρεώσεων για τα δικαιώματα των επιβατών».

Έκτοτε, έχουν επιστραφεί στους επιβάττες 1,24 εκατομμύρια λίρες με αποτέλεσμα η CAA να δηλώνει ικανοποιημένη, αλλά η έρευνά της Which? δείχνει ότι το καταναλωτικό κοινό εξακολουθεί να αποφεύγει τη Wizz Air. Είναι η αεροπορική εταιρεία με τις χαμηλότερες βαθμολογίες, με ένα αστέρι για την εξυπηρέτηση πελατών και την άνεση των καθισμάτων και τη χαμηλότερη βαθμολογία πελατών από τη Ryanair. Είναι απίστευτο αλλά, το 44% των επιβατών ανέφερε ότι είχε κάποιο είδος προβλήματος – περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία στην έρευνα. Οι υψηλές τιμές για τις αποσκευές σημαίνουν επίσης ότι δεν είναι καν τόσο φθηνή για όποιον παίρνει μια μικρή έστω τσάντα στο αεροσκάφος κάτι που είναι σίγουρό ότι θα κάνουν οι περισσότεροι παραθεριστές.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024