Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςYachtingΤρεις προσφορές για κατασκευή μαρίνας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού

Τρεις προσφορές για κατασκευή μαρίνας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Προσφορές για κατασκευή μαρίνας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατέθεσαν δύο κοινοπραξίες με επικεφαλής ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες και μία εταιρεία διαχείρισης ακινήτων.

Τρεις εμπρόθεσμες προσφορές κατατέθηκαν στα γραφεία της ΟΛΘ ΑΕ για την κατασκευή και λειτουργία μαρίνας σκαφών αναψυχής στο χώρο της α΄ προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Μέχρι το μεσημέρι της 31ης Οκτωβρίου προσφορές κατέθεσαν δύο κοινοπραξίες με επικεφαλής ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες και μία εταιρία διαχείρισης ακινήτων. Πρόκειται συγκεκριμένα για τα ακόλουθα σχήματα:
1. Άκτωρ Α.Τ.Ε., ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Krφslin GMBH
2. Μοχλός ΑΕ., Porto Carras Μαρίνα Α.Ε.
3. Lamda Development S.A.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπεται η παραχώρηση για περίοδο 30 τουλάχιστον ετών της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα Νο 1 του λιμανιού για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών και της χερσαίας ζώνης στην α΄ προβλήτα (7,195 στρέμματα) για την εξυπηρέτηση των χρηστών της μαρίνας -εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών. Επίσης προβλέπεται η παραχώρηση υπαίθριου χώρου στην β΄ προβλήτα (9,370 στρέμματα) για τη διαχείμαση και την επισκευή σκαφών αναψυχής.

Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού, ο χρόνος κατασκευής της υπολογίζεται στα τρία χρόνια, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός του επενδυτικού σχεδίου εκτιμάται στα 11,3 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ η δημιουργία της μαρίνας εξυπηρετεί τους ακόλουθους στρατηγικούς στόχους:
– Προώθηση του θαλάσσιου τουρισμού, μέσω της ικανοποίησης των αναγκών ελλιμενισμού τουριστικών σκαφών.
– Ανάδειξη του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, αναβάθμιση της αισθητικής της πόλης και της ποιότητας του περιβάλλοντος, καθώς και βελτίωση της σχέσης των κατοίκων της πόλης με τη θάλασσα.
– Δημιουργία ευκαιριών για δραστηριότητες αναψυχής, πολιτισμού και ναυταθλητισμού.
– Τόνωση της εμπορικής και τουριστικής κίνησης της πόλης, μέσω της αύξησης του τουρισμού υψηλού επιπέδου, της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και της αύξησης των θέσεων εργασίας.
– Αύξηση των εσόδων και των κερδών της ΟΛΘ ΑΕ.

Μετά την κατάθεση των προσφορών ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ k. Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε: “Η πρώτη φάση της διαδικασίας του διαγωνισμού για την κατασκευή μαρίνας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Η υποβολή προσφορών από εγνωσμένου κύρους επιχειρήσεις αποτελεί μία ακόμη απόδειξη των αναπτυξιακών δυνατοτήτων του λιμένα. Η λειτουργία μαρίνας στην “καρδιά” του θαλάσσιου μετώπου της Θεσσαλονίκης αφενός θα ανανεώσει τη σχέση της πόλης με το υγρό στοιχείο και αφετέρου θα συμβάλει στην αισθητική αναβάθμιση του κέντρου της πόλης. Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία ο επενδυτικός σχεδιασμός και ο επιχειρηματικός προγραμματισμός της ΟΛΘ ΑΕ υλοποιείται απαρέγκλιτα με στόχο τη βελτίωση των μεγεθών της εταιρίας και την ενδυνάμωση της συμβολής της στην ανάπτυξη της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας“.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

21/05/2024
20/05/2024
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024