Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΓια απαξίωση του έργου της Ολυμπιακής Αεροπορίας κάνει λόγο η Φιλίνη
Βουλευτής Α` Αθηνών ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

Για απαξίωση του έργου της Ολυμπιακής Αεροπορίας κάνει λόγο η Φιλίνη

Ερώτηση προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών για την επικρατούσα κατάσταση του εθνικού μας αερομεταφορέα, αλλά και το μέλλον του, κατέθεσε την Παρασκευή η Βουλευτής Α` Αθηνών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., κα […]

Ερώτηση προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών για την επικρατούσα κατάσταση του εθνικού μας αερομεταφορέα, αλλά και το μέλλον του, κατέθεσε την Παρασκευή η Βουλευτής Α` Αθηνών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., κα `Αννα Φιλίνη, συντασσόμενη<...>υπέρ των εργαζομένων της Ολυμπιακής, που κάνουν λόγο για απαξίωση της εταιρίας.

Όπως τόνισε η κα Φιλίνη, σε πρόσφατη ανακοίνωση της ΟΣΠΑ αναφέρεται ότι με ευθύνη του αρμόδιου Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Χατζηδάκη και όργανα τους προέδρους των Διοικήσεων της Εταιρίας, επιχειρείται μια νέα κατασυκοφάντηση και απαξίωση του έργου της Ολυμπιακής.

Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι αφού αμέλησαν οι αρμόδιοι να συνεχίσουν το στόλο της εταιρίας με τα αεροσκάφη και το προσωπικό καμπίνας που απαιτείται για να αξιοποιηθεί το πρόγραμμα πτήσεων, προχωρούν σε συνεχείς ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων, με συνέπεια να ταλαιπωρούν χιλιάδες επιβάτες, να γεμίζουν τα αεροσκάφη του κύριου ανταγωνιστή της Ολυμπιακής και στη συνέχεια να δηλώνουν πως η Ολυμπιακή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο ρόλο της.

Κατόπιν τούτων, η κα Φιλίνη έθεσε στον αρμόδιο Υπουργό τα ακόλουθα ερωτήματα:

  1. Έχει ζητηθεί από την αρμόδια διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να αναγνωριστεί ο συμψηφισμός των χρεών που έχουν καταλογιστεί στην Ολυμπιακή με τα ποσά που της επιδικάστηκαν από τις διαιτητικές αποφάσεις, ποια είναι η απάντηση της Επιτροπής και σε ποιο στάδιο βρίσκεται η σχετική διαδικασία;
  2. Για ποιο λόγο η κυβέρνηση και η διοίκηση της εταιρίας δεν φροντίζουν ώστε να υπάρχει επάρκεια στόλου, να μην ακυρώνονται οι πτήσεις και να μην χάνονται τα slots;
  3. Ισχύει ότι έχει ζητηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να σταματήσουν οι πιο κερδοφόρες πτήσεις προς Γιοχάνεσμπουργκ, Ν. Υόρκη, Λονδίνο, Παρίσι ως αντάλλαγμα για την έγκριση του σχεδίου «Pantheon» ή όποιας άλλης επιλογής;
  4. Για ποιο λόγο οι τελευταίες διοικήσεις της Ολυμπιακής δημιούργησαν νέα υπέρογκα χρέη με πανάκριβες μισθώσεις αεροπλάνων την τελευταία στιγμή, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες πολύ φθηνότερες λύσεις;
  5. Με όλα αυτά, μήπως επιδιώκεται η μετατροπή της Ολυμπιακής σε εταιρία με ελικοφόρα για δρομολόγια εσωτερικού;
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024