Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΣτην κορυφαία θέση η ιστοσελίδα της British Airways
Η ba.com η πιο φιλική ιστοσελίδα ανάμεσα σε 20 πρακτορεία και αεροπορικές

Στην κορυφαία θέση η ιστοσελίδα της British Airways

Η ιστοσελίδα της British Airways, www.ba.com, κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα σε 20 ιστοσελίδες ταξιδιωτικών πρακτόρων και αεροπορικών εταιρειών του Ηνωμένου Βασιλείου, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολόγια για τη χρηστικότητά της […]

Η ιστοσελίδα της British Airways, www.ba.com, κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα σε 20 ιστοσελίδες ταξιδιωτικών πρακτόρων<...> και αεροπορικών εταιρειών του Ηνωμένου Βασιλείου, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολόγια για τη χρηστικότητά της και τη φιλικότητά της προς τον χρήστη. Ο δείκτης χρηστικότητας αξιολογεί την ευκολία με την οποία μπορούν να περιηγηθούν μια ιστοσελίδα οι χρήστες της. Η ιστοσελίδα της British Airways κρίθηκε ότι επιτρέπει στους πελάτες της να χρησιμοποιήσουν με ευκολία όλα τα online μέσα για την αναζήτηση και την κράτηση πτήσεων.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν από τη Webcredible στην ετήσια έκθεση Flights Online 2009. Η έρευνα αξιολόγησε τις 20 κορυφαίες ιστοσελίδες ταξιδιωτικών πρακτόρων και αεροπορικών εταιρειών του Ηνωμένου Βασιλείου σε σχέση με τους 20 κανόνες βέλτιστης χρηστικότητας. Η Webcredible, με βάση την εμπειρία της στον έλεγχο χρηστικότητας, την έρευνα και το σχεδιασμό ταξιδιωτικών ιστοσελίδων, καθόρισε 20 βασικές κατευθυντήριες γραμμές που αφορούν τα συστήματα κράτησης πτήσεων, αξιολογώντας κάθε ιστοσελίδα σε σχέση με τους ανωτέρω κανόνες.

Οι κανόνες αυτοί περιλαμβάνουν την αναζήτηση πτήσεων, γενικών πληροφοριών, τις σελίδες κρατήσεων και τη διαχείριση των προβλημάτων τις ιστοσελίδας. Πέρυσι, το www.ba.com είχε βρεθεί στη δεύτερη θέση, ενώ φέτος συγκέντρωσε 71%, βαθμολογία αυξημένη κατά 6% από την αντίστοιχη περσινή.

Η κα Φρέντυ Στίερ, διευθύντρια Ελλάδος της British Airways, δήλωσε: “Η British Airways επενδύει διαρκώς σε πόρους, ώστε να κάνει πιο ευχάριστη και πιο εύκολη την ταξιδιωτική εμπειρία για τους επιβάτες της. Το www.ba.com συνέβαλε στην επίτευξη αυτού του στόχου με την αυτοματοποίηση πολλών διαδικασιών που εφαρμόζονται κατά την αναζήτηση και την κράτηση ενός επαγγελματικού ταξιδιού ή ενός ταξιδιού αναψυχής. Επιπλέον, οι επιβάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν εύκολα και γρήγορα όλη τη διαδικασία από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους, ακόμη και μέσω των κινητών τους τηλεφώνων”.

Όλο και περισσότεροι πελάτες της British Airways επιλέγουν να κλείσουν τις πτήσεις τους μέσω του www.ba.com. Τον τελευταίο χρόνο περίπου 35.000 επιβάτες που ταξίδεψαν από την Ελλάδα με πτήση της British Airways χρησιμοποίησαν τη διαθέσιμη online check-in εφαρμογή στο www.ba.com.

“Τους τελευταίους 12 μήνες το www.ba.com έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως από επιβάτες που ταξιδεύουν αεροπορικώς από την Ελλάδα στο Heathrow του Λονδίνου. Η χρήση του online check-in μέσω της ιστοσελίδας αυξάνεται σταθερά, καθώς οι επιβάτες συνειδητοποιούν ότι εξοικονομούν χρόνο και ελέγχουν οι ίδιοι το ταξίδι τους”, πρόσθεσε η κα Στίερ.

Οι ιστοσελίδες που αξιολογήθηκαν από τη Webcredible για την έκθεση 2009 Flight Online είναι οι: www.ba.com, www.expedia.co.uk, www.virgin-atlantic.com, www.travelocity.co.uk, www.flybmi.com, www.opodo.co.uk, www.flightcentre.co.uk, www.lastminute.com, www.statravel.co.uk, www.netflights.com, www.ebookers.com, www.travelbag.co.uk, www.flybe.com, www.thomsonfly.com, www.easyjet.com, www.firstchoice.co.uk, www.jet2.com, www.thomascook.com, www.flymonarch.com και www.ryanair.com.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024