To οκτάμηνο του 2016, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.446 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 29.119,76 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή του, στις επιχειρήσεις, […]
To οκτάμηνο του 2016, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.446 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 29.119,76 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή του, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα. Οι τουριστικές υπηρεσίες βρίσκονται στην 5η θέση της λίστας των παραπόνων – καταγγελιών, με 116 περιστατικά και ποσοστο 4,74% επί του συνόλου. Οι αποζημιώσεις από τουριστικές υπηρεσίες ανήλθαν σε 1.116,20 ευρώ.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.