Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠαρουσίασηGLOBE 2007 Νέα είσοδος στον κατάλογο τουριστικών εκθέσεων

GLOBE 2007 Νέα είσοδος στον κατάλογο τουριστικών εκθέσεων

GLOBE 2007 Νέα είσοδος στον κατάλογο τουριστικών εκθέσεων

Στην Ρώμη η πρώτη διεθνής έκθεση GLOBE

Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Ρώμη σύμφωνα με το γνωμικό. Στις 22 με 24 Μαρτίου 2007 ο κλάδος του τουρισμού θα αδημονεί να βρεθεί στην Αιώνια Πόλη για την Διεθνή Έκθεση GLOBE, η οποία θα αποτελέσει την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση που θα ειδικεύεται στην περιοχή της Μεσογείου.

Είναι η πρώτη τουριστική έκθεση στην Ιταλία η οποία θα πραγματοποιηθεί στα πρότυπα των μεγάλων διεθνών εκθέσεων αλλά με την επιπρόσθετη αξία της Ιταλικής φινέτσας και γοητείας που είναι πασίγνωστη σε όλο τον κόσμο.

Η GLOBE κάνει την είσοδο της για πρώτη φορά στο πρόγραμμα των τουριστικών εκθέσεων και στόχος της είναι να παρουσιάσει όλη την περιοχή της Μεσογείου σε αγοραστές από όλο τον κόσμο.

«Όλοι γνωρίζουμε ότι στην Ευρώπη ορισμένες αρκετά σπουδαίες διεθνείς εκθέσεις λαμβάνουν χώρα. Εκεί είναι που η μοίρα και το μέλλον του επαγγελματικού τουρισμού συζητούνται. Ωστόσο, στην Ιταλία δεν υπάρχει μια έκθεση τέτοιας εμβέλειας που να εστιάζει εξολοκλήρου στην περιοχή της Μεσογείου. Αυτό είναι που προσφέρει η GLOBE, όχι μια νέα έκθεση στην Ιταλία αλλά μια νέα διεθνή εμπορική τουριστική έκθεση της οποίας η τοποθεσία είναι η Ρώμη, μια στρατηγικής σημασίας τοποθεσία στην μέση της Μεσογείου», δήλωσε ο κύριος Paolo Audino, ο CEO της GLOBE.

Ο κύριος Marco Trucco, Business Development και Marketing Manager της διοργανώτριας εταιρείας της GLOBE είπε, «Η Μεσόγειος είναι η πρώτη τουριστική περιοχή παγκοσμίως και αποτελεί μια πολύ σημαντική αγορά που αξίζει την δική της διεθνή εμπορική τουριστική έκθεση». Συνεχίζοντας ο κύριος Trucco είπε «Η έκθεση εστιάζει το γεγονός ότι η Μεσόγειος είναι μαζί εξαιρετική αγορά για εξερχόμενο τουρισμό όσο και ένας μεγάλος προορισμός».

«Η GLOBE θα αποτελέσει το σημείο αναφοράς για ολόκληρη την περιοχή της Μεσογείου, συμπεριλαμβάνοντας την Ανατολική Ευρώπη, την Βόρεια Αφρική και την Μέση Ανατολή. Πολλές χώρες έχουν την δικιά τους εθνική έκθεση και συμμετέχουν σε εκθέσεις όπως την ITB στο Βερολίνο και την World Travel Market στο Λονδίνο. Όμως οι αγοραστές δεν είναι σε θέση να συμμετέχουν σε κάθε τοπική και εθνική έκθεση τουρισμού. Οι εκθέσεις που συγκεντρώνουν όλο τον κόσμο είναι τόσο μεγάλες που οι περισσότεροι από τους αγοραστές δεν έχουν τον χρόνο να επισκεφτούν όλες τις χώρες και τις εταιρείες που θα επιθυμούσαν. Έτσι λοιπόν ήρθε η ώρα να οργανώσουμε μια αποκλειστική πλατφόρμα για την περιοχή της Μεσογείου».

Πάνω από 1000 αγοραστές από 40 χώρες οι οποίοι αντιπροσωπεύουν ισχυρούς wholesalers θα παρευρεθούν και θα φιλοξενηθούν πλήρως στην Ρώμη. Η χρονική τοποθεσία της GLOBE στα τέλη Μαρτίου του 2007 είναι ζωτικής σημασίας και την κάνει ιδανική για την εκπλήρωση των αναγκών των εκθετών από το εξωτερικό και από την Ιταλία για την παρουσίαση της υψηλής περιόδου προγραμμάτων τους και για τους αγοραστές για την σύναψη συμφωνιών για τα επόμενα χρόνια.

Οι αγοραστές από το εξωτερικό θα επωφεληθούν από το πρόγραμμα φιλοξενούμενων αγοραστών το οποίο περιλαμβάνει ισχυρά στελέχη από το κλάδο του τουρισμού και θα τους επιτρέψει να κάνουν επαφές και να διαπραγματευτούν συμφωνίες πρόσωπο με πρόσωπο σε ένα εξολοκλήρου επιχειρηματικό περιβάλλον.

Η έκθεση είναι οργανωμένη σε θεματολογίες trading σχεδιασμένες με βάση το προϊόν και όχι μόνο την γεωγραφική τοποθεσία. Θα υπάρξει ένα περίπτερο για τον τουρισμό ανά τον κόσμο, ένας τομέας για τους wholesalers, χώρος για την Ευρώπη εκτός Μεσογείου και μια περιοχή για long-haul προορισμούς. Θα υπάρξουν 992 περίπτερα και καθώς η έκθεση αυτή είναι η πρώτη τους είδους της στην Ρώμη, η Ιταλία θα έχει ιδιαίτερη παρουσία.

Όμως οι αντιπρόσωποι της GLOBE είναι ήδη ενεργοί και παρουσιάζουν την έκθεση στην Ρώμη στις υπόλοιπες εκθέσεις ανά τον κόσμο. Ο Marco Trucco και η Elena Di Tondo, Exhibition Director πήγαν πρόσφατα στο Κάιρο για να καταγράψουν τις σημαντικότερες εταιρείες στην Αίγυπτο και την Μέση Ανατολή. Ήδη, η Αλγερία, η Λιβύη, η Αίγυπτος και η Τυνησία έχουν εκφράσει τον ενδιαφέρον τους να επενδύσουν στην GLOBE μαζί με τους παραδοσιακούς προορισμούς της Μεσογείου όπως η Ελλάδα, η Τουρκία, το Μαρόκο, η Μάλτα και η Κύπρος.

«Η ανταπόκριση που έχουμε έως τώρα είναι εξαιρετική. Αυτό οφείλεται στο ότι η έκθεση αυτή που αποτελεί παγκόσμιο πόλος έλξης βρίσκεται στο κέντρο της Μεσογείου, την Ρώμη, και θα εξυπηρετήσει τόσο την Ευρωπαϊκή εγχώρια αγορά όσο και τη διεθνή αγορά. Θα έχουμε τους ισχυρότερα ονόματα στο κλάδο του τουρισμού και ταξιδιών παγκοσμίως από την πρώτη κιόλας έκθεση», είπε ο Trucco.

«Και προκειμένου να προσελκύσουμε νέους επισκέπτες σε μια έκθεση τουρισμού, δημιουργήσαμε ένα πλάνο εργασίας που εστιάζει στο real estate και στο franchising το οποίο ονομάζεται Investment@Globe. Αυτό θα αποτελέσει το πλαίσιο όπου τα κεφάλαια συναντούν τις ιδέες . Προσκαλούμε τράπεζες, μετοχικά αμοιβαία κεφάλαια, οικονομικούς οργανισμούς και ιδιώτες επενδυτές για να διερευνήσουν ανάμεσα σε projects, γη, γήπεδα γκολφ, χώρους για τουρίστες και άλλες εκτάσεις ακίνητης περιουσίας που παρουσιάζονται από κτηματομεσιτικές εταιρείες, δημόσιες υπηρεσίες και κυβερνήσεις».

Η GLOBE θα είναι αποκλειστικά για επαγγελματίες του τουρισμού. «Γνωρίζουμε ότι η ανάμειξη των απλών επισκεπτών και των επαγγελματιών στην ίδια έκθεση δεν λειτουργεί θετικά πια», επισημαίνει ο Trucco. Ωστόσο, υπάρχει πρόβλεψη και για το καταναλωτικό κοινό.

Η GLOBE δρομολογεί παράλληλα B2C μέρος το οποίο όμως δεν θα πραγματοποιηθεί στους χώρους της έκθεσης αλλά στο κέντρο της Ρώμης από την Πέμπτη έως την Κυριακή. Ονομάζεται «Η GLOBE στην πόλη» και θα αποτελέσει ένα ταξιδιωτικό και τουριστικό φεστιβάλ στις φημισμένες πλατείες της Ρώμης. Το πρόγραμμα το οποίο συντονίζεται πλήρως από την Expoglobe θα συμπεριλάβει εκθεσιακούς χώρους για προβολή και ψυχαγωγία. Οι εθνικοί οργανισμοί τουρισμού ανά τον κόσμο και οι περιοχές της Ιταλίας θα αναδείξουν την κουλτούρα, την παράδοση και τα εθνικά εδέσματα τους στους δρόμους της πόλης.

«Αυτό αποτελεί μια εξαιρετική περίπτωση για τον κόσμο να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις και τους εκθεσιακούς χώρους στις ιστορικές πόλεις του κέντρου της Ρώμης. Είναι μια ‘έκθεση εξωτερική’ αφιερωμένη στους κατοίκους και τους τουρίστες που γεμίζουν τους δρόμους της Ρώμης όλες τις εποχές. ‘Η GLOBE στην πόλη’ θα φιλοξενήσει επίσης ξενοδοχεία, γκαλερί και χώρους γύρω από την Ρώμη για σεμινάρια, ευκαιρίες για εργασία, συνέδρια και φόρουμ. Το γεγονός αυτό θα προβληθεί αρκετά μέσω των εθνικών και διεθνών μέσων μαζικής ενημέρωσης ώστε να προσελκύσει εγχώριους καταναλωτές και τουρίστες», είπε ο Audino.

Η Ρώμη ποτέ στο παρελθόν δεν φιλοξένησε τέτοια εμβέλειας τουριστική έκθεση. Η GLOBE θα είναι μοναδική με πολλούς τρόπους. Η ιστοσελίδα προβολής και σχεδίασης της έκθεσης είναι σε πολλές γλώσσες συμπεριλαμβανομένων των Αραβικών.

«Η ελευθερία των εκθετών στην επιλογή του χώρου τους στις αντίστοιχες περιοχές της επιχειρηματικής δραστηριότητας τους είναι εξαιρετικά ελκυστική για τους εκθέτες» είπε ο Trucco. «Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται εξοικονόμηση χρόνου και κάνει το σχεδιασμό ακόμα ευκολότερο. Έχουμε ήδη πουλήσει ένα μεγάλο κομμάτι εκθεσιακού χώρου μέσω της ιστοσελίδας μας. Λάβαμε εξαιρετική ανταπόκριση από αυτή την πρωτοβουλία μας»
.
Η διοργανώτρια εταιρεία ExpoGlobe, αποτελεί ένα κοινό εγχείρημα μεταξύ της Fiera di Roma και Rimini Fiera Gruppo και έχει την υποστήριξη της TTG Italia η οποία διοργανώνει την πιο σημαντική business-to-business έκθεση στην Ιταλία, την TTG Incontri εδώ και 30 χρόνια. Ο Paolo Audino CEO TTG Italia, βρίσκεται και στα ηνία της ExpoGlobe. Το καινούργιο “New Fiera di Roma” εκθεσιακό κέντρο απέχει μόλις 5 χιλιόμετρα από το διεθνές αεροδρόμιο της Ρώμης στο Φιουμιτσίνο.

Για την πρώτη έκθεση η GLOBE θα χρησιμοποιήσει 4 από τους 23 χώρους που θα στεγάσουν τα περίπτερα για σύνολο 15 χιλιάδων τετραγωνικών μέτριων του εκθεσιακού χώρου.
Η GLOBE θα λάβει χώρα στο “New Fiera di Roma” στην Ρώμη από τις 22 έως 24 Μαρτίου 2007.

Πληροφορίες

Travel Media Applications

Βίκυ Γιωτοπούλου
Τηλ: 210-9374050
e-mail: marketing@tma.gr

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024