Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Amadeus παρουσιάζει το Active Valuation
Νέα λύση μεγιστοποίησης εσόδων των αεροπορικών εταιρειών

Η Amadeus παρουσιάζει το Active Valuation

Η Amadeus παρουσίασε πρόσφατα το “Active Valuation”, μια νέα λύση που επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσα από πολλαπλά κανάλια. Μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, όπως οι Lufthansa, […]

Η Amadeus παρουσίασε πρόσφατα το “Active Valuation”, μια νέα λύση που επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσα από πολλαπλά<...> κανάλια. Μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, όπως οι Lufthansa, Air Baltic, Singapore Airlines, TAM και Etihad έχουν ήδη συνάψει συμφωνίες υιοθέτησης της λύσης.

Το “Active Valuation” λειτουργεί δίνοντας τη δυνατότητα εφαρμογής εξειδικευμένης επιχειρηματικής λογικής και την δυναμική προσαρμογή της απόδοσης ενός αεροπορικού προϊόντος, σύμφωνα με το πλαίσιο στο οποίο πραγματοποιείται η κράτηση. Αυτοί οι μετατροπείς απόδοσης χρησιμοποιούνται συνεχώς για να εκτελέσουν έναν υπολογισμό προέλευσης και προορισμού (O&D). Αυτό επιτρέπει το δυναμικό διαχωρισμό των πελατών, βάσει των χαρακτηριστικών τους, των σημείων πώλησης που χρησιμοποιήθηκαν και οποιονδήποτε δεδομένων πτήσης με ανταπόκριση, έτσι ώστε να είναι σε θέση να καταγράφει καλύτερα την προθυμία τους να πληρώσουν.

Ταυτόχρονα, το “Active Valuation” μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενσωματώσει παράγοντες κόστους στην διαδικασία απόφασης διαθεσιμότητας, όπως για παράδειγμα κόστη που σχετίζονται με το κανάλι πωλήσεων ή με ισχύουσες χρεώσεις επίναυλου καυσίμων. Επιπλέον, αυτό επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να λαμβάνουν υπόψη την έμμεση συμβολή κάποιου πελάτη, όπως η πιστότητα, καθώς και η συμβολή στο δίκτυο μέσα από την αναζήτηση των κριτηρίων του ταξιδιού της επιστροφής.

Η νέα λύση έχει σχεδιαστεί για να συμπληρώσει την υπάρχουσα λύση της Amadeus “Revenue Availability”, η οποία εφαρμόζεται ήδη σε περισσότερες από 10 αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο, όπως οι Air France-KLM, Lufthansa και Austrian Airlines. Το Revenue Availability λειτουργεί επιτρέποντας στην αεροπορική εταιρεία να βελτιστοποιεί έξυπνα τις διαδικασίες inventory, με σκοπό να προσφέρει μέγιστη απόδοση από μια κράτηση. Για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης ζητά πληροφορίες διαθεσιμότητας για ένα multi-leg ταξίδι, η λύση υπολογίζει αυτόματα την συνολική αξία του ταξιδιού και προσφέρει τις κατάλληλες πληροφορίες διαθεσιμότητας στον πελάτη.

Ο κ. Gunter Friedrich, αντιπρόεδρος του Τμήματος Διαχείρισης Πληροφοριών, Πωλήσεων και Διαδικασιών Εξυπηρέτησης Πελατών της Lufthansa, δήλωσε: “Πιστεύουμε ότι το “Active Valuation” θα μας επιτρέψει να προσδιορίσουμε και να εκτελέσουμε στρατηγικές σε πραγματικό χρόνο που μπορούν να εφαρμοστούν δυναμικά, επιπλέον των συστημάτων ελέγχου διαχείρισης εσόδων. Μέσα από το Active Valuation θα είμαστε σε θέση να εφαρμόσουμε καθοριστικές στρατηγικές διαχωρισμού και διαφοροποίησης. Αυτή η κίνηση θα ενισχύσει τα οφέλη της χρήσης του συστήματος βελτιστοποίησης διαχείρισης εσόδων”

Και συνεχίζει: “Καθώς το Active Valuation αποτελεί κομμάτι του Altea Inventory, η ακρίβεια και η έγκαιρη εκτέλεση της λύσης είναι τόσο αξιόπιστη όσο απαιτείται από τους πελάτες και τα online portal. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, ελπίζουμε όχι μόνο να αυξήσουμε τα έσοδα αλλά επίσης και να βοηθήσουμε στην καλύτερη παρουσίαση της επιχειρηματικής πολιτικής της Lufthansa όσον αφορά τις μεμονωμένες κρατήσεις. Το επόμενο βήμα θα είναι να μοιραστούμε πληροφορίες μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών του Ομίλου LH, καθώς επίσης και άλλων συνεργατών για την βελτίωση της προσφερόμενης διαθεσιμότητας για πτήσεις με ανταπόκριση μεταξύ των συνεργατών. Με τη βοήθεια της Amadeus, ελπίζουμε να μπορέσουμε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα το 2011”.

Η κα Julia Sattel, αντιπρόεδρος του Τμήματος Airline IT της Amadeus, σχολίασε: “Οι αεροπορικές εταιρείες αναζητούν πάντα τρόπους να αυξήσουν την απόδοση και τα έσοδά τους χωρίς να αυξάνουν τα κόστη. Σκεφτόμενοι αυτό, το “Active Valuation” αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πως η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει την κερδοφορία. Ο αριθμός των νέων πελατών για τη λύση δείχνει την ευκολία ενσωμάτωσης στην πλατφόρμα Altea και την εν γένει υψηλή του απόδοση”

Τόσο η λύση Revenue Availability, όσο και η ΅Active ValuationΆ είναι πλήρως ενοποιημένες με την σουίτα διαχείρισης επιβατών Altea, δίνοντας την δυνατότητα στους χρήστες να σχεδιάζουν και να εκτελούν επιχειρηματικές διαδικασίες από το σύνηθες περιβάλλον της λύσης Altea Inventory. Η λύση μπορεί επίσης να ενσωματωθεί εύκολα στο υπάρχον σύστημα διαχείρισης εσόδων. Για να μπορεί να εφαρμόσει είτε το Revenue Availability ή το “Active Valuation” μια αεροπορική εταιρεία θα πρέπει να χρησιμοποιεί ήδη τη λύση Altea Inventory. Σήμερα περίπου 100 αεροπορικές σε όλο τον κόσμο εμπιστεύονται την πλατφόρμα Altea για τη διαχείριση των διαδικασιών Inventory.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
20/05/2024
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024