Η γερμανική αγορά αποτελεί, πάντοτε, σημαντικό πόλο έλξης τουριστών για την Ελλάδα, με δεδομένη την εντυπωσιακή αύξηση του αριθμού των εξερχόμενων τουριστών από την Γερμανία, αλλά και την προτίμηση που […]
Η γερμανική αγορά αποτελεί, πάντοτε, σημαντικό πόλο έλξης τουριστών για την Ελλάδα, με δεδομένη<...> την εντυπωσιακή αύξηση του αριθμού των εξερχόμενων τουριστών από την Γερμανία, αλλά και την προτίμηση που δείχνουν οι Γερμανοί τουρίστες για την τουριστική Ελλάδα.
Όπως επεσήμανε, χθες, ο γενικός γραμματέας του
Το 1998, τόνισε ο κ. Γιαννακόπουλος επισκέφθηκαν την Ελλάδα 2.136.000 Γερμανοί τουρίστες, το 1999 ο αριθμός τους έφθασε τα 2.350.000 και για το 2000, εκτός απρόοπτου, θα υπάρξει και νέα σημαντική αύξηση.
Ανακοινώνοντας την έναρξη του "Ελληνικού Μήνα στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους", που θα διαρκέσει ως το τέλος Φεβρουαρίου, ο κ. Γιαννακόπουλος υπογράμμισε ότι στην έντονη παρουσία που θα έχει η τουριστική Ελλάδα στην γερμανική αγορά θα συμβάλει και ο διαφοροποιημένος τρόπος προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, που δίνει έμφαση σε θεματικές ενότητες, όπως η γαστρονομία.
Ο ΕΟΤ πρόσθεσε ο κ. Γιαννακόπουλος, ενισχύει τις προσπάθειες για την προβολή της τουριστικής Ελλάδας μέσα από τις ειδικές μορφές τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό ο "Ελληνικός Μήνας" θα δώσει την δυνατότητα σε εκατομμύρια Γερμανούς, που χρησιμοποιούν, κάθε μήνα, τους σιδηροδρόμους για τις μετακινήσεις τους στο εσωτερικό, αλλά και στο εξωτερικό, να γνωρίσουν την ελληνική κουζίνα και να γευθούν ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα.
Ο ΕΟΤ πέτυχε κάθε Φεβρουάριος να είναι ελληνικός μήνας για την κουζίνα των σιδηροδρόμων της Γερμανίας, παρά το γεγονός ότι όλοι οι μήνες ήταν "κλειστοί" μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2004.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.