Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΣυντονισμένες και στοχευμένες ενέργειες για διείσδυση στην κινεζική τουριστική αγορά
ΣΕΤΕ

Συντονισμένες και στοχευμένες ενέργειες για διείσδυση στην κινεζική τουριστική αγορά

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος και της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, οι αφίξεις από την Κίνα στην Ελλάδα σημείωσαν το 2011 αύξηση κατά 16,3% (από 13.620 το 2010 σε 15.838 το 2011), με το μερίδιο της κινεζικής αγοράς να είναι σχεδόν αμελητέο (0,1% των συνολικών αφίξεων στη χώρα μας κατά το 2011).

Η αύξηση του εισερχόμενου τουριστικού ρέυματος από την Κίνα στην Ελλάδα, αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για να υπάρξει και εισροή επενδύσεων στη χώρα μας, υποστήριξε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, κατά την ομιλία του χθες στο 2ο Ελληνοκινεζικό Συνέδριο.

Ο κ. Ανδρεάδης τόνισε ότι οι Κινέζοι τουρίστες θα πρέπει να φτάσουν τους 500.000 (από τους 100.000 που σήμερα επισκέπτονται την Ελλάδα, κυρίως μέσω από άλλες χώρες Σέγκεν και όχι απευθείας), προκειμένου η Ελλάδα να καταστεί πόλος έλξης για τους Κινέζους επενδυτές. Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ θεωρεί ότι ο στόχος αυτός είναι εφικτός, αρκεί να υπάρχει εξειδικευμένο σχέδιο μάρκετινγκ, αλλά και να τρέξει το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων. Μάλιστα, ανάφερε ως παράδειγμα τη Ρωσία που κατάφερε, μέσα σε μια δεκαετία, να προσελκύει ένα εκατομμύριο τουρίστες.

“Θέση του ΣΕΤΕ είναι πως για να μπορέσουμε να διεισδύσουμε στην κινεζική αγορά, θα χρειαστούν συντονισμένες και στοχευμένες ενέργειες, με τη δημιουργία συγκεκριμένου σχεδίου μάρκετινγκ, τη συνεχή έρευνα και τη μελέτη της κινεζικής αγοράς να αποτελούν τις ελάχιστες απαιτούμενες προϋποθέσεις επιτυχίας. Τα παραπάνω φιλοδοξεί να καλύψει η υπό σύσταση εταιρεία Marketing Greece. Η εταιρεία αυτή, η ίδρυση της οποίας έχει εγκριθεί από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, θα είναι μια σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, με ποσοστά 70% και 30% αντίστοιχα. Κύρια αποστολή αυτής της εταιρείας θα είναι η προώθηση και προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό και κατά προτεραιότητα στις σημαντικότερες αγορές. Στο πλαίσιο αυτό, θα αναληφθούν αρχικά δυο συγκεκριμένες δράσεις: Πρώτον, η δημιουργία ενός world class website και δεύτερον, η εφαρμογή προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων και επαφών με τα ΜΜΕ σε χώρες – πηγές προέλευσης των τουριστών μας”, δήλωσε.

Kαι κατέληξε: “Ως γνωστόν, κάθε χώρα προσπαθεί να προσελκύει άμεσες ξένες επενδύσεις για το έδαφός της. Εκτός από αυτό, η Κίνα με την ‘going out’ strategy ή ‘zou chu qu’, όπως το λένε στα κινεζικά, η Κίνα προσπαθεί να επενδύσει τα ανερχόμενα σε πάνω από 3 τρισ. δολ. αποθεματικά της σε συνάλλαγμα, σε όσο το δυνατόν περισσότερες χώρες και διαφορετικά είδη επενδύσεων. Το ερώτημα, λοιπόν, είναι εμείς σαν Ελλάδα τι και πόσο μπορούμε να προσελκύσουμε και να απορροφήσουμε από τις κινεζικές επενδύσεις στο εξωτερικό. Είναι γνωστό ότι οι επενδύσεις, οι οποίες τραβούν το κινεζικό ενδιαφέρον στην Ευρώπη είναι η τεχνολογία, τα luxury brands και η μεταποίηση υψηλής προστιθέμενης αξίας. Η Ελλάδα προφανώς, για την ώρα τουλάχιστον, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε κανένα από αυτούς τους τομείς. Με δεδομένο ότι οι δυο ανταγωνιστικότεροι τομείς της ελληνικής οικονομίας είναι η ναυτιλία και ο τουρισμός, είναι λογικό να επικεντρωθούμε σε αυτούς”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024