Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΤουριστική ΥποδομήΑδυναμία διαχείρισης καταγγελίας τουριστών από την πολιτεία
Απόστολος Κατσιφάρας

Αδυναμία διαχείρισης καταγγελίας τουριστών από την πολιτεία

Ερώτηση σχετική με την αδυναμία διαχείρισης καταγγελίας τουριστών από την πολιτεία, υπέβαλε στη Βουλή ο κ. Απόστολος Κατσιφάρας «υπήρξαν τουρίστες που απεγνωσμένα αναζητούσαν την αρμόδια υπηρεσία για να καταγγείλουν το κόστος της διαδρομής που πραγματοποίησαν με ταξί από την Ακρόπολη μέχρι τη Βουλή, το οποίο σύμφωνα με τις δηλώσεις τους…

Ερώτηση σχετική με την αδυναμία διαχείρισης καταγγελίας τουριστών από την πολιτεία, υπέβαλε στη Βουλή ο κ. Απόστολος Κατσιφάρας «υπήρξαν τουρίστες που απεγνωσμένα<...> αναζητούσαν την αρμόδια υπηρεσία για να καταγγείλουν το κόστος της διαδρομής που πραγματοποίησαν με ταξί από την Ακρόπολη μέχρι τη Βουλή, το οποίο σύμφωνα με τις δηλώσεις τους ανήλθε σε 50 δολάρια, επανέφερε στο προσκήνιο την αδυναμία της κυβέρνησης να ανταποκριθεί άμεσα σε προβλήματα που ανακύπτουν για τους τουρίστες, λόγω έλλειψης ελέγχου, συντονισμού και υπηρεσιών υποστήριξης» αναφέρει στην ερώτηση προς την υπουργό τουριστικής ανάπτυξης κυρία Φάνη Πάλλη- Πετραλιά και τον υπουργό δημοσίας τάξης κ. Βύρωνα Πολύδωρα.

Παράλληλα στην ανακοίνωση αναφέρεται: «Το 2004, του Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης είχε πολυδιαφημίσει το νέο τηλεφωνικό του κέντρο, το οποίο είχε γίνει γνωστό ως “OPEN LINE information, 24 hours” και αριθμό 1532. Ο αριθμός αυτός είχε γίνει γνωστός σε όλους τους τουρίστες που είχαν επισκεφθεί τη χώρα μας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ωστόσο, από τους Ολυμπιακούς Αγώνες και μετά σταμάτησε η λειτουργία του».
Και συνεχίζει: «Η Τουριστική Αστυνομία φαίνεται να μην μπορούσε να βοηθήσει τους τουρίστες, οι οποίοι έπρεπε μόνοι τους να αναζητήσουν την αρμόδια υπηρεσία και τέλος τους ζητήθηκε να στείλουν με φαξ την καταγγελία. Σημειώνεται ότι οι συγκεκριμένοι τουρίστες βρισκόντουσαν στην Ελλάδα προκειμένου να συμμετάσχουν σε Συνέδριο Τουρισμού.
Επειδή η συνεχής εξαγγελία για αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών πρέπει να συνοδεύεται και από ενέργειες αναβάθμισής της, με πρώτη την άμεση, έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση των τουριστών, αλλά και τον έλεγχο των υπηρεσιών που τους προσφέρονται»
.

Ειδικότερα οι κ. κ. υπουργοί ερωτώνται:

  1. Πώς αντιμετωπίστηκε η συγκεκριμένη καταγγελία από την Τουριστική Αστυνομία και ποια η συνεργασία των δύο Υπουργείων για την αποτελεσματική πληροφόρηση των τουριστών;
  2. ί σταμάτησε η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, παρ’ ότι είχε γίνει γνωστή σε Έλληνες και αλλοδαπούς τουρίστες, είχε πολυδιαφημιστεί από το Υπουργείο και τον Ε.Ο.Τ και είχαν δαπανηθεί χρήματα για το σκοπό αυτό;
  3. ειται να επαναλειτουργήσει το συγκεκριμένο κέντρο προκειμένου να έχουν άμεση πρόσβαση οι τουρίστες σε πληροφόρηση όταν την χρειάζονται και να μην έχουμε δυσαρεστημένους τουρίστες, εξαιτίας έλλειψης συντονισμού και πληροφόρησης, με αρνητικές συνέπειες για την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό;
  4. τί σταμάτησαν τα μέτρα προστασίας στο αεροδρόμιο της Αθήνας για τον τουρίστα που φθάνει σε αυτό;
  5. μέτρα σκοπεύει να λάβει η Κυβέρνηση, με αφορμή αυτό το περιστατικό και άλλα παρόμοια, για την καταπολέμηση της αισχροκέρδειας προς τους τουρίστες;
  6. ί έχουν παύσει οι έλεγχοι από την Τουριστική Αστυνομία στις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους τουρίστες;
Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024