Σύμφωνα με τον ισολογισμό που δημοσιεύθηκε με καθυστέρηση 14 μηνών για την οικονομική χρήση 2000, οι ζημίες της Ολυμπιακής Αεροπορίας οριστικοποιήθηκαν τελικά στα 32,378 δισ. δρχ., έναντι 25,979 δισ. δρχ. […]
Σύμφωνα με τον ισολογισμό που δημοσιεύθηκε με καθυστέρηση 14 μηνών για την οικονομική χρήση 2000, οι ζημίες της<...>
Ως αποτέλεσμα οι συσσωρευμένες ζημίες της εταιρίας φθάνουν στο ποσό των 121,8 δισ. δρχ., ενώ τα ιδία κεφάλαια περιορίστηκαν δραματικά στα 645 εκατ. δραχμές.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με εκτιμήσεις που διατυπώνουν αρμόδιοι φορείς, το συνολικό έλλειμμα και με τη χρήση του 2002 αναμένεται να προσεγγίσει τα 150 δισ. δρχ.
Σημαντική άνοδο εμφανίστηκε στο κόστος παροχής υπηρεσιών από τα 286 στα 314 δισ. δρχ., ενώ το σύνολο των ζημιών για την χρήση ξεπέρασε τα 55,65 δισ. δρχ., έναντι 32 δισ. δρχ., γεγονός που αποδίδεται στα αυξημένα έξοδα διοικητικής λειτουργίας.
Οι ζημιές περιορίστηκαν λόγω των αυξημένων έκτακτων αποτελεσμάτων τα οποία ανήλθαν στα 39,4 δισ. δρχ., με το μεγαλύτερο μέρος από αυτά τα έκτακτα αποτελέσματα, να προέρχονται από την οικονομική ενίσχυση που εισέπραξε η Ολυμπιακή από το Δημόσιο για την μετεγκατάτασταση στα Σπάτα (ποσό 17,45 δισ. δρχ. λογιστικοποιήθηκε υπέρ της χρήσης 2000) αλλά και από την εισαγωγή της Olympic Catering στο ΧΑΑ.
Όπως αναφέρει και ο ορκωτός ελεγκτής, το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων έχει καταστεί μικρότερο από το 1/10 του μετοχικού κεφαλαίου και έτσι συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής των άρθρων 47, 48 και 12 του νόμου περί ανωνύμων εταιριών, σύμφωνα με τις οποίες η
Από την άλλη πλευρά, η μικρή αύξηση του κύκλου εργασιών (4%) δεν αρκεί για να αντιστρέψει την εικόνα, δείχνει όμως ότι η ολυμπιακή έχει σταθερά υψηλά έσοδα, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, και συνεπώς μπορεί ακόμα και τώρα, υπό προϋποθέσεις, να καταστεί βιώσιμη, αναφέρουν τα δημοσιεύματα.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.