Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ Air France Ελλάδος γιορτάζει 80 χρόνια στους ελληνικούς ουρανούς
Αεροπορικές εταιρείες

Η Air France Ελλάδος γιορτάζει 80 χρόνια στους ελληνικούς ουρανούς

Το πρόγραμμα 'Best and Beyond' ενσωματώνεται στο γενικότερο πλάνο Transform 2015, του οποίου οι στόχοι είναι η ανταγωνιστικότητα και η καθιέρωση του προϊόντος μας και της εξυπηρέτησης πελατών στο υψηλότερο επίπεδο παγκοσμίως.

Την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013, η Air France Ελλάδος γιόρτασε τα 80 χρόνια στους ελληνικούς ουρανούς. Ο γενικός διευθυντής Air France KLM Ελλάδος κ. Yann Gilbert υποδέχτηκε 500 προσκεκλημένους από τον επιχειρηματικό και τουριστικό κόσμο. Με μία λαμπρή τελετή που τίμησε με τη παρουσία της η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, ο πρέσβης Γαλλίας στην Ελλάδα κ. Jean Loup Kuhn-Delforge και ο γενικός διευθυντής του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών δρ. Ιωάννης Παράσχης, η Air France θέλησε να ευχαριστήσει τους συνεργάτες και πελάτες που στηρίζουν τα 80 χρόνια ύπαρξης της στην Ελλάδα.

Πριν από 80 χρόνια, στις 7 Οκτωβρίου 1933, στις 4 το απόγευμα, ο υπουργός Αεροπορίας Pierre Cot έκανε τα επίσημα εγκαίνια της Air France στο αεροδρόμιο Le Bourget. Τρεις μήνες πριν, είχε γεννηθεί η Air France από την ένωση 5 εταιριών: Air Orient, Air Union, Societe Generale des Transports aeriens των CIDNA και την Aeropostal. Από τις πρώτες κιόλας επιβατικές πτήσεις, η άνεση και η εξυπηρέτηση στο αεροπλάνο είναι στην κορυφή των προτεραιοτήτων της Air France. Με το πέρασμα των χρόνων οι μεγαλύτεροι σχεδιαστές και μόδιστροι με το μεγαλύτερο κύρος, καθώς και οι πιο διάσημοι chefs, συνέβαλαν στη λάμψη της Air France και στη διάδοση της γαλλικής κουλτούρας ανά τον κόσμο.

Με το νέο της πρόγραμμα “Best and Beyond” η Air France επενδύει στη μεγιστοποίηση των επιλογών για όλους και τον καθένα ξεχωριστά. Τα τελευταία χρόνια, νέες απαιτήσεις υψηλού επιπέδου αναδύονται στην αεροπορική βιομηχανία. Το γεγονός αυτό οδήγησε φυσικά και την Air France να θέλει να συμπληρώσει τη στρατηγική του δικτύου της (243 προορισμοί σε 103 χώρες) με μία αύξηση των επιλογών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Το πρόγραμμα αυτό βαφτίστηκε “Best and Beyond” και περιλαμβάνει επενδύσεις πάνω από 500 εκατ. ευρώ σε καινούργια προϊόντα κι εκπαιδευτικά προγράμματα για παραπάνω από 19.000 άτομα προσωπικό, σύμφωνα πάντα με τις τελευταίες απαιτήσεις εξυπηρέτησης πελατών.

Άνεση, φροντίδα και ευχαρίστηση είναι οι τρεις προτεραιότητες στις οποίες πιστεύει η Air France και οι οποίες καθορίζουν την εμπορική της πολιτική και τη δυναμική των επιλογών του προγράμματος “Best and Beyond”. Η Air France επιθυμεί να μεταφέρει στους πελάτες της την εμπειρία της ποιότητας της γαλλικής κουλτούρας. Το πρόγραμμα “Best and Beyond” ενσωματώνεται στο γενικότερο πλάνο Transform 2015, του οποίου οι στόχοι είναι η ανταγωνιστικότητα και η καθιέρωση του προϊόντος μας και της εξυπηρέτησης πελατών στο υψηλότερο επίπεδο παγκοσμίως.

Το πρώτο κεφάλαιο αυτής της αύξησης επιλογών για κάθε επιβάτη της εταιρείας, είναι η παρουσίαση των προϊόντων της Air France στις θέσεις Economy και Premium Economy. Από το καλοκαίρι του 2014 η Air France θα επανδρώσει σταδιακά 44 Boeing 777 του υπερατλαντικού στόλου της, με καινούργια καθίσματα κι επιλογές διασκέδασης κατά τη διάρκεια της πτήσης. Τον Ιανουάριο του 2014, η εταιρεία θα αποκαλύψει τα νέα της προϊόντα για τη θέση Business. Τον Απρίλιο του 2014, θα ολοκληρωθεί η συνολική παρουσίαση του προγράμματος “Best and Beyond” με την καινούργια καμπίνα τής La Premiere.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024