To 2011, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 11.049 ερωτήματα – καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Από αυτά, τα παράπονα από τουριστικές υπηρεσίες ήταν 388 (ποσοστό 3,51%). Οι καταναλωτές–μέλη του […]
To 2011, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 11.049 ερωτήματα – καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Από αυτά, τα παράπονα από τουριστικές υπηρεσίες ήταν 388 (ποσοστό 3,51%). Οι καταναλωτές–μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν συνολικά, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 417,152,64 ευρώ. Από τουριστικές επιχειρήσεις, ωφελήθηκαν κατά 3.906 ευρώ.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.