Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsΠΑΣΚΕΔΙ – Λογοκρισία: Κατά της μάστιγας που πλήττει τον δημόσιο λόγο στα Social Media

ΠΑΣΚΕΔΙ – Λογοκρισία: Κατά της μάστιγας που πλήττει τον δημόσιο λόγο στα Social Media

Θύμα μιας “αόρατης φίμωσης του λόγου που κυριαρχεί στα Social Media” αναφέρει ότι έχει πέσει εδώ και 10 μέρες (σ.σ. από τις 5/2) ο ηλεκτρονικός ιστότοπος ενημέρωσης του Πανελλήνιου Σωματείου […]

Θύμα μιας “αόρατης φίμωσης του λόγου που κυριαρχεί στα Social Media” αναφέρει ότι έχει πέσει εδώ και 10 μέρες (σ.σ. από τις 5/2) ο ηλεκτρονικός ιστότοπος ενημέρωσης του Πανελλήνιου Σωματείου Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης paskedi.gr. “Η ιστοσελίδα μας αποτελεί το κορυφαίο αυτόνομο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της εστίασης, παρέχοντας επίσης εφ’όλης της ύλης ενημέρωση και ανεξάρτητη αρθρογραφία, συγκεντρώνοντας για την περίοδο Ιανουάριος 2021 – Ιανουάριος 2022 σχεδόν 1,5 εκατ. μοναδικές προβολές”, λέει, μεταξύ άλλων, το ΠΑΣΚΕΔΙ. “Στις 5/2, εν μέσω της καθημερινής μας ροής ειδήσεων, η ιστοσελίδα μας έπεσε θύμα παραπληροφόρησης, αναπαράγοντας θέμα το οποίο στη συνέχεια έσπευσε να διερευνήσει και κατόπιν να διορθώσει. Η επιβεβαίωση της διόρθωσης επιβεβαιώνεται από την επίσημη αρχή των Ελληνικών Hoaxes, τα οποία επικυρώνουν την πιστότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που αναμεταδίδει το ΠΑΣΚΚΕΔΙ μέσω του paskedi.gr. Ωστόσο, παρά τις επίσημες αυτές διαβεβαιώσεις, η πλατφόρμα του Facebook, συντελώντας στη σύγχρονη μάστιγα της λογοκρισίας που πλήττει τον δημόσιο λόγο στα Social Media, εξακολουθεί να αγνοεί την επίσημη τοποθέτηση ΥΠΕΡ ΜΑΣ από τα ελληνικά Hoaxes και διατηρεί το περιεχόμενό μας υπό περιορισμό προβολής λόγω της αρχικής ανάρτησης στις 5/2. Πλέον βρισκόμαστε εν αναμονή της δίκαιης επικύρωσης της διόρθωσης, η οποία θα επαναφέρει την ιστοσελίδα μας στα επίπεδα δημοφιλίας που έφτασε με τις δικές μας καθημερινές προσπάθειες ‘χτίζοντας’ μια ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό”.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024