Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΆ. Γκερέκου για Κέρκυρα: “Το “μπουμ” στον τουρισμό να μην γίνει μπούμερανγκ”
Τουριστική Πολιτική

Ά. Γκερέκου για Κέρκυρα: “Το “μπουμ” στον τουρισμό να μην γίνει μπούμερανγκ”

  • Kerkira Gkerekou
    Το πάνελ της συνάντησης εργασίας στην Κέρκυρα. Από αριστερά, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Π. Βαρούχας, η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, Μ. Υδραίου, η Πρόεδρος του ΕΟΤ, Ά. Γκερέκου, ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Κέρκυρας, Κ. Ζορμπάς, και ο Δήμαρχος Βόρειας Κέρκυρας, Γ. Μαχειμάρης.
  • Η κα Γκερέκου παρουσιάζει τις προτάσεις του ΕΟΤ για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Κέρκυρα.
  • Στιγμιότυπο από την αίθουσα όπου πραγματοποιήθηκε η συνάντηση εργασίας.

Η πρόεδρος του ΕΟΤ παρουσίασε τις προτάσεις του Οργανισμού για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στο νησί της Κέρκυρας.

Σειρά δράσεων που μπορούν να συμβάλλουν περαιτέρω στην επιμήκυνση της σεζόν στην Κέρκυρα, στο πλαίσιο μιας βιώσιμης και αειφόρου τουριστικής ανάπτυξης με σεβασμό στο περιβάλλον, τον πολιτισμό και την ποιότητα ζωής των κατοίκων, παρουσίασε η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, σε συνάντηση εργασίας που πραγματοποιήθηκε χθες (18 Αυγούστου) στο νησί με θέμα: “H επόμενη μέρα του τουρισμού στην Κέρκυρα”.

Στη συνάντηση, που οργανώθηκε με πρωτοβουλία της κας Γκερέκου, συμμετείχαν ο αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Κέρκυρας, Κωνσταντίνος Ζορμπάς, η δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, Μερόπη Υδραίου, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Παναγιώτης Βαρούχας, ο δήμαρχος Βόρειας Κέρκυρας, Γιώργος Μαχειμάρης, o βουλευτής Κέρκυρας (ΣΥΡΙΖΑ), Αλέξανδρος Αυλωνίτης, καθώς και εκπρόσωποι τοπικών τουριστικών και επαγγελματικών φορέων και του Ιονίου Πανεπιστημίου.

Διαβάστε επίσης → Άντζελα Γκερέκου, Πρόεδρος ΕΟΤ: Στρατηγικές προσεγγίσεις για στελέχωση, ανάπτυξη, τεχνολογία, περιβάλλον

Η πρόεδρος του ΕΟΤ, αφού αναφέρθηκε στα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά στοιχεία της φετινής τουριστικής περιόδου και στην άριστη διαχείριση από τους εμπλεκόμενους φορείς των πρόσφατων πυρκαγιών στο νησί σε επιχειρησιακό και επικοινωνιακό πεδίο, επισήμανε: “Η Κέρκυρα κατάφερε να κάνει ένα πολύ δυναμικό come back μετά την κρίση του κορωνοϊού. Όμως, αυτό το “μπουμ” δεν πρέπει να γίνει μπούμερανγκ σε βάρος της βιώσιμης και ισόρροπης ανάπτυξης, αλλά και της ποιότητας ζωής κατοίκων και επισκεπτών”.

Επαναπροσδιορισμός του brand της Κέρκυρας

Στη συνέχεια, η κα Γκερέκου, αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες του ΕΟΤ προς την κατεύθυνση της βιώσιμης επέκτασης της τουριστικής περιόδου στο νησί.

Όπως είπε, στόχος του ΕΟΤ είναι η ανάδειξη της πόλης της Κέρκυρας ως city break προορισμού για όλο τον χρόνο με την ταυτόχρονη προώθηση του συνεδριακού, γαστρονομικού και θαλάσσιου τουρισμού και τη σύνδεση του τουριστικού κλάδου με την πρωτογενή παραγωγή.

Επίσης έκανε λόγο για τη δυνατότητα φιλοξενίας ψηφιακών νομάδων και επισκεπτών του silver tourism, ενώ υπογράμμισε και την προσπάθεια ώστε, σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση και όλους τους φορείς, η Κέρκυρα να κατοχυρωθεί ως νησί της μουσικής και των τεχνών, εξαίροντας την πρωτοβουλία της Περιφέρειας για τη δημιουργία του Ionian Film Office, που θα επιτρέψει την προβολή του νησιού και μέσω κινηματογραφικών παραγωγών.

Ακόμα, υπογράμμισε τη σημασία της λειτουργίας υδροπλάνων στη χώρα μας, για την οποία είχε εργαστεί στο παρελθόν ως βουλευτής και υφυπουργός, καθώς αποτελεί κομβικό έργο για την συνδεσιμότητα και την τουριστική αγορά του νησιού και ολόκληρου του Ιονίου.

Η επόμενη μέρα για τον τουρισμό είναι σήμερα και αυτό που απαιτείται είναι ένας επαναπροσδιορισμός του brand της Κέρκυρας” είπε η πρόεδρος του ΕΟΤ, καλώντας ταυτόχρονα τους εμπλεκόμενους φορείς να συμμετάσχουν στην αναγέννηση του προορισμού σε νέα, βιώσιμη και αειφόρα κατεύθυνση.

Οι τοπικοί φορείς

Από την πλευρά του, o αντιπεριφερειάρχης Κέρκυρας, Κ. Ζορμπάς, αναφέρθηκε στην εξαιρετική συνεργασία της Περιφέρειας με τους ΟΤΑ και τους εμπλεκόμενους τουριστικούς φορείς για τη διαχείριση των σημαντικών κρίσεων των τελευταίων χρόνων, αλλά και στη σημασία που αποδίδει η Περιφέρεια στον τουρισμό και σε στοχευμένες προσπάθειες για άνοιγμα σε νέες αγορές.

Στις πρωτοβουλίες που έχουν ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, αναφέρθηκαν με τη σειρά τους η δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, Μ. Υδραίου, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Π. Βαρούχας, και ο δήμαρχος Βόρειας Κέρκυρας, Γ. Μαχειμάρης.

Τέλος, οι εκπρόσωποι των φορέων τοποθετήθηκαν θετικά στην προοπτική επιμήκυνσης της σεζόν, επισημαίνοντας όμως ταυτόχρονα την ανάγκη βελτίωσης των υποδομών σε κεντρικούς τομείς, όπως ο πολιτισμός, ο αθλητισμός, το κυκλοφοριακό, το περιβάλλον και το χωροταξικό στον τουρισμό.

Σημειώνεται ότι πριν από τη συνάντηση και μετά από πρόταση της κας Γκερέκου, οι φορείς είχαν υποβάλει αναλυτικά υπομνήματα με τις προτάσεις και τα αιτήματα τους, τα οποία θα προωθηθούν στο Υπουργείο Τουρισμού, προκειμένου να συζητηθούν εκτενώς με την υπουργό, Όλγα Κεφαλογιάννη, και την υφυπουργό, Έλενα Ράπτη.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024