Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΓεωργαράκης: Στις Περιφέρειες η τουριστική προβολή της Ελλάδας

Γεωργαράκης: Στις Περιφέρειες η τουριστική προβολή της Ελλάδας

Την ανάγκη ανάπτυξης Περιφερειακών Εταιριών Τουριστικής Προβολής και Έρευνας, με θεσμοθετημένες προδιαγραφές και στόχους και οργάνωση επεσήμανε ο γενικός γραμματέας Τουρισμού κ. Δημήτρης Γεωργαράκης μιλώντας σε ημερίδα που οργάνωσε στην […]

Την ανάγκη ανάπτυξης Περιφερειακών Εταιριών Τουριστικής Προβολής και Έρευνας, με θεσμοθετημένες προδιαγραφές και στόχους και<...> οργάνωση επεσήμανε ο γενικός γραμματέας Τουρισμού κ. Δημήτρης Γεωργαράκης μιλώντας σε ημερίδα που οργάνωσε στην Κω ο Ενιαίος Φορέας Τουρισμού Κω-Νισύρου.

Όπως είπε ο κ. Γεωργαράκης στις εταιρίες αυτές θα πρέπει να συμμετέχουν:

  • η περιφέρεια, οι νομαρχίες και οι δήμοι, που θα ενώσουν τις δυνάμεις τους
  • ο ΕΟΤ
  • η περιφερειακή Τουριστική Βιομηχανία
  • τα δίκτυα διανομής – εγχώρια τουριστικά γραφεία και διεθνείς Tour Operators
  • οι επαγγελματίες της προβολής και της διαφήμισης

Οι εταιρίες αυτές, πρόσθεσε ο κ. Γεωργαράκης θα αντιμετωπίσουν τα θέματα της προβολής τόσο περιφερειακά και κατά περιοχή, όσο και νομαρχιακά και δημοτικά διαρθρωμένες κατάλληλα αλλά και με επαγγελματικό τρόπο.

Στην ομιλία του κ. Γεωργαράκης υπογράμμισε ότι θεωρεί ως σημαντικό ζήτημα αυτή της Περιφερειακής Ανάπτυξης που όμως προκύπτει μέσα από περιφερειακά αποκεντρωμένες διαδικασίες στοιχειώδους αυτοτέλειας και αυτάρκειας μέσων και πόρων, ανάλυσης, σχεδιασμού και πολιτικών. Σχεδιασμός, ανάλυση και πολιτικές για κάθε περιφέρεια που ομοίως οφείλουν να είναι σύμμετρες, τόσο ως προς την προσφορά και του τουριστικό τους προϊόν όσο και ως προς την ζήτηση, προβολή και το αναγκαίο δίκτυο διανομής και πωλήσεων.

Πέραν όμως της ανάπτυξης της προσφοράς και του τουριστικού προϊόντος μας, πρόσθεσε ο ομιλητής, η σύμμετρη στρατηγική ανάπτυξης αναδεικνύει ως αναγκαία μια παράλληλη στρατηγική ανάπτυξης της ζήτησης, δηλαδή ανάπτυξης ενός Εθνικού Συστήματος Τουριστικής Προβολής.

Για το ίδιο θέμα ο κ. Γεωργαράκης ανέφερε ότι ένα Εθνικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Τουριστικής Προβολής πρέπει να διαθέτει:

  • Ολοκληρωμένο Σχέδιο Προβολής
  • Ολοκληρωμένη Κεντρική και Περιφερειακή Διάρθρωση και ευέλικτο Μηχανισμό Προβολής
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024