Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΓαστρονομίαΚαμπάνια για τη γαστρονομία στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού
ΣΕΤΕ

Καμπάνια για τη γαστρονομία στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού, εκπόνησε μια ολοκληρωμένη μελέτη ενεργειών μάρκετινγκ για την ανάδειξη και καθιέρωση της ελληνικής γαστρονομίας.

Την έναρξη καμπάνιας για την ανεύρεση οικονομικών πόρων που θα στηρίξουν την υλοποίηση του έργου “Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού” ανακοίνωσε ο ΣΕΤΕ. Αποκλειστικός Συνεργάτης Επικοινωνίας για την υλοποίηση της καμπάνιας με pro-bono συνεισφορά σε αυτή είναι ο Όμιλος PRC Group – The Management House.

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού, εκπόνησε μια ολοκληρωμένη μελέτη ενεργειών μάρκετινγκ, μέσα από τις οποίες είναι δυνατή, σε ένα χρονικό ορίζοντα 3ετίας, η ανάδειξη και καθιέρωση της ελληνικής γαστρονομίας ως ενός από τους βασικούς λόγους επιλογής της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Η καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων για την υλοποίηση του έργου αυτού παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ένα μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων που συνδέονται με το αντικείμενο της γαστρονομίας, άμεσα ή έμμεσα.

Ο γενικός διευθυντής του ΣΕΤΕ, κ. Γιώργος Δρακόπουλος δήλωσε: “Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί αφορμή για συστράτευση όλων όσοι υπηρετούν υπεύθυνα τον ελληνικό τουρισμό, καθώς από την υλοποίηση του έργου ‘Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού’ θα ωφεληθεί το σύνολο του τουριστικού τομέα και όλων των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων και οργανισμών”.

Ο πρόεδρος του Ομίλου PRC Group – The Management House, κ. Δημήτρης Μαύρος δήλωσε: “Ο Όμιλος PRC Group είναι παρών, για να στηρίξει με τη δημιουργικότητα, το ταλέντο και την τεχνογνωσία των στελεχών του, τη σημαντική αυτή θεσμική προσπάθεια του ΣΕΤΕ. Στην εποχή κρίσης που διανύουμε, είναι καθήκον όλων μας να αναδείξουμε νέες πρωτοβουλίες που μπορούν να δημιουργήσουν μια δυναμική προοπτική για τη χώρα μας στους τομείς όπου ήδη κατέχει ένα υπαρκτό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα”.

Η καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων για την υλοποίηση του έργου υποστηρίζεται ήδη από τους partners του ΣΕΤΕ, Aegean Airlines και Eurobank. Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024