Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΣύσταση Αρχής για την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης στους ελληνικούς αερολιμένες
Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών

Σύσταση Αρχής για την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης στους ελληνικούς αερολιμένες

Τη σύσταση Αρχής Συντονισμού Πτήσεων, η οποία θα είναι αρμόδια – σύμφωνα και με τις σχετικές Κοινοτικές Οδηγίες- για την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης (Slots) στα αεροδρόμια της χώρας…

Τη σύσταση Αρχής Συντονισμού Πτήσεων, η οποία θα είναι αρμόδια – σύμφωνα και με τις σχετικές Κοινοτικές Οδηγίες- για την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης (Slots) στα αεροδρόμια της χώρας<...>πρότεινε το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΥΜΕ) με το νομοσχέδιο «Σύσταση Αρχής για την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης στους Ελληνικούς Αερολιμένες και άλλες διατάξεις», που παρουσίασε προχτές, Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2007, στην Επιτροπή Κοινωνικών και Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής ο κ. Μιχάλης Λιάπης και το οποίο υπερψηφίστηκε χτες επί της αρχής.

Η Αρχή, όπως τόνισε στην ομιλία του ο αρμόδιος υπουργός, θα χαρακτηρίζεται από “οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια” και “η δημιουργία της, με δεδομένο μάλιστα το γεγονός ότι η ελληνική αγορά των αεροπορικών εταιριών διευρύνεται διαρκώς, διασφαλίζει τις συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ τους, στη διαχείριση του διαθέσιμου χρόνου χρήσης”. Στην Αρχή θα συμμετέχουν θεσμικοί εκπρόσωποι απ` όλους τους εμπλεκόμενους με την πολιτική αεροπορία (ΥΠΑ, αεροδρόμια, αεροπορικές εταιρείες και άλλους), ενώ θα έχει γνωμοδοτικό ρόλο σε σχετικά θέματα αερομεταφορών. “Στόχος μας” συμπλήρωσε ο κ. Λιάπης “είναι η Αρχή να μπορέσει να λειτουργήσει μετά και την έκδοση των απαραίτητων προεδρικών διαταγμάτων περίπου στα μέσα του έτους.

Παράλληλα, στην προσπάθεια για διαρκή αναβάθμιση των επιπέδων ασφαλείας στην αεροναυτιλία και λόγω της μεγάλης αύξησης του αριθμού των επιθεωρήσεων σε αεροπορικές εταιρίες (από 30 το έτος 2001 σε 1000 το έτος 2005) έχει προκύψει ανάγκη, σύμφωνα με τον κ. Λιάπη, να αυξηθεί ο αριθμός των επιθεωρητών, που προέρχονται από την ΥΠΑ από 15 σε 25. Πρόκειται μάλιστα για ένα αίτημα το οποίο έχει τεθεί και από τους εργαζόμενους στην ΥΠΑ. Ο δε αριθμός 25 θεωρείται ικανοποιητικός, σύμφωνα με τον ICAO, ο οποίος είχε επισημάνει το θέμα.

Όσον αφορά στις άλλες διατάξεις του νομοσχεδίου, που καλύπτουν θέματα σχετικά με την οδική ασφάλεια, τις εξετάσεις υποψηφίων οδηγών, ελέγχων των οχημάτων, αλλά και τη λειτουργία των Ταξί, αξίζει να αναφερθεί ότι επιβάλλεται σε όλα τα επιβατηγά δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα, ανεξάρτητα με την έδρα τους, να φέρουν υποχρεωτικά ταξίμετρο εγκεκριμένου τύπου, προκειμένου οι επιβάτες να γνωρίζουν το ακριβές κόμιστρο που καλούνται να καταβάλλουν, ικανοποιώντας κατά αυτό τον τρόπο πάγιο αίτημα των εμπλεκόμενων στην τουριστική βιομηχανία της χώρας. Αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του μέτρου ο κ. Λιάπης χαρακτηριστικά ανέφερε πως “δεν θέλουμε να αιφνιδιάσουμε τους ιδιοκτήτες, ιδιαίτερα σε περιοχές που δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης τοποθέτησης ταξίμετρων”. Ωστόσο εξέφρασε την ελπίδα να αρχίσει η εφαρμογή του μέτρου από την προσεχή τουριστική περίοδο.

Ντίνος Ρόβλιας: Πρόκειται για νομοσχέδιο «Super-Market»

Νομοσχέδιο «Super-Market», που βρίθει άσχετων μεταξύ τους ρυθμίσεων χαρακτήρισε σε δηλώσεις του, σχετικά με την έναρξη της συζήτησης στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, το Πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών ο υπεύθυνος Μεταφορών και Τηλεπικοινωνιών του Κοινοβουλευτικού Συμβουλίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κ. Ντίνος Ρόβλιας, υπογραμμίζοντας πως πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που “τακτοποιεί υποχρεώσεις και υποχωρεί σε πιέσεις”.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Ρόβλιας τόνισε στη δήλωση του τα ακόλουθα:

  • Το νομοσχέδιο αποτυπώνει την προχειρότητα και την αποτυχία της κυβέρνησης στον τομέα του Υπουργείου Μεταφορών.

  • Πλήττει θέματα οδικής ασφάλειας αυξάνοντας τις ηλικίες απόσυρσης αυτοκινήτων δημοσίων μεταφορών.
  • Καταργεί τις ασφαλιστικές δικλίδες για την αξιοπιστία των ιδιωτικών ΚΤΕΟ σε επίπεδο ελάχιστης στελέχωσής τους.
  • Αυξάνει την ταλαιπωρία των πολιτών βάζοντας τις άδειες οδήγησης στις πολύμηνες ουρές και αναμονές, μαζί με τα διαβατήρια.
  • Δημιουργεί μεγάλα ερωτηματικά για τον ενδελεχή έλεγχο της ικανότητας οδήγησης ατόμων με πολύ υψηλά ποσοστά αναπηρίας και μεταθέτει στο απώτερο μέλλον αυτές τις διαδικασίες ελέγχου.

  • Εισάγει προνομιακές ρυθμίσεις για ορισμένους μόνον εκ των παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών σε σχέση με τις αδειοδοτήσεις για την διέλευση δικτύων.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024