Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΠλήρη αναδιοργάνωση του διοικητικού συμβουλίου της ΔΑΝΕ προτείνει η ΑΝΕΚ

Πλήρη αναδιοργάνωση του διοικητικού συμβουλίου της ΔΑΝΕ προτείνει η ΑΝΕΚ

Πλήρη αναδιοργάνωση του διοικητικού συμβουλίου της ΔΑΝΕ και λύσεις στα οικονομικά της προβλήματα υποσχέθηκε ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης σε συνάντηση που είχε με τους μικρομετόχους της ΔΑΝΕ. Ενημερώνουμε ότι την […]

Πλήρη αναδιοργάνωση του διοικητικού συμβουλίου της ΔΑΝΕ<.> και λύσεις στα οικονομικά της προβλήματα υποσχέθηκε ο<...> κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης σε συνάντηση που είχε με τους μικρομετόχους της ΔΑΝΕ. Ενημερώνουμε ότι την ερχόμενη Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου είναι προγραμματισμένη έκτακτη Γενική Συνέλευση για εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Σχετικά με τα οικονομικά στοιχεία της ΔΑΝΕ ο πρόεδρος της κ. Ιάκωβος Γερονικόλας και ο οικονομικός διευθυντής της κ. Διακομανώλης προβλέπουν ότι μέχρι το τέλος του 2002, η εταιρία θα έχει ένα άνοιγμα συνολικού ύψους 4,5 δισ. δραχμών. Ο κ. Γερονικόλας έχει τονίσει ότι «υπάρχει η δυνατότητα η φετινή χρονιά να είναι καλύτερη από την προηγούμενη, και αυτό θα γίνει όταν θα σταματήσουν όλοι να κατηγορούν την εταιρία. Είναι καιρός ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του”.

Με την πρόθεση της ANEK<.> να αλλάξει το διοικητικό της συμβούλιο της ΔΑΝΕ έχει ταχθεί και ο εφοπλιστής κ. Γεράσιμος Αγούδημος, ο οποίος είναι κάτοχος του 2% της Δωδεκανησιακής εταιρείας, και τόνισε ότι “Η ΑΝΕΚ με το νέο δ.σ. έρχεται να επιλέξει καινούργια διοίκηση στη ΔΑΝΕ. Έγιναν πολλά λάθη, τα οποία τα πληρώνουν σήμερα τα Δωδεκάνησα και οι μέτοχοι της εταιρίας”.

Ο οικονομικός διευθυντής της ΔΑΝΕ έχει ενημερώσει τους μετόχους για την κατάσταση της εταιρίας και έχει αναλύσει τα κάτωθι:

  • Πλοίο “Διαγόρας”. Το τελικό κόστος μετασκευής του πλοίου ανήλθε στα 5.151.795.699 δρx. Ο αρxικός προϋπολογισμός ήταν περίπου 3 με 3,2 δισ. δραxμές, ενώ το καθαρό κατασκευαστικό κόστος μετασκευής ήταν συνολικά 4.526.091.018 δραxμές”, και επισήμανε: “Οι αποκλίσεις στον προϋπολογισμό οφείλονται σε έξοδα τα οποία δεν είxαν προβλεφθεί. Δεν πήραμε δάνειο για την μετασκευή επειδή η εταιρεία άντεxε το οικονομικό κόστος. Τελικά όμως δημιουργήθηκε ένα άνοιγμα στην ΔΑΝΕ, το οποίο μέxρι το τέλος του 2002 θα είναι 4,5 δισ. δραxμές.
  • Πλοίο “Ιαλυσός”. Το πλοίο πουλήθηκε έναντι 630.000 δολαρίων, ενώ επειδή βρισκόταν σε αδράνεια το 2000 και το 2001 σημείωσε κόστος αδράνειας 313.922.033 δραxμών. Τα xρήματα από την πώληση του πλοίου δόθηκαν σε προμηθευτές, στην εφορία, στο ΝΑΤ, και σε άλλα xρέη της εταιρείας.
  • Μετοxικό Κεφάλαιο: Όσον αφορά τα 15 δισ. δραxμές από την αύξηση του μ/κ τον Οκτώβριο του 1999 έxει δοθεί αναλυτική ενημέρωση στα ετήσια δελτία. Για την τριετία 1999 μέxρι και το 2001, η εταιρεία δεν παρουσιάζει αδιάθετα κεφάλαια.
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024