Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ πλειοψηφία των Βρετανών ξενοδόχων αναγνωρίζει την αξία των κινητών συσκευών
Έρευνα του TripAdvisor μεταξύ των Βρετανών ξενοδόχων

Η πλειοψηφία των Βρετανών ξενοδόχων αναγνωρίζει την αξία των κινητών συσκευών

Οι Βρετανοί ιδιοκτήτες θεωρούν πολύ σημαντικά το online marketing, τα social media και το mobile marketing για την επιχείρησή τους, σύμφωνα με έρευνα του TripAdvisor.

Το TripAdvisor ανακοινώνει τα αποτελέσματα μια νέας έρευνας που πραγματοποιήθηκε για τους επαγγελματίες της φιλοξενίας στη Βρετανία, η οποία που αποκαλύπτει ότι το mobile marketing είναι προτεραιότητα στη βρετανική βιομηχανία φιλοξενίας.

Περίπου 800 ξενοδόχοι και ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων δωματίων B&B (Bed & Breakfast) συμμετείχαν στην έρευνα και μοιράστηκαν τις τωρινές, αλλά και τις επερχόμενες στρατηγικές τους στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ. Τα 2/3 (66%) των ερωτηθέντων λένε ότι είναι σημαντικό να προσφέρουν στους ταξιδιώτες κράτηση μέσω κινητών συσκευών, κάτι που καταδεικνύει ότι η βιομηχανία συμβαδίζει με την ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της κινητής τηλεφωνίας. Τα ποσοστά, ωστόσο, ποικίλλουν μεταξύ των διαφόρων τύπων ιδιοκτητών -οι ξενοδόχοι θέτουν ως προτεραιότητα το κινητό τηλέφωνο σε ποσοστό 75%, ενώ οι ιδιοκτήτες B&B πιστεύουν το ίδιο σε ποσοστό 62%.

Η έρευνα αποκάλυψε και μια σειρά από άλλες τάσεις στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ: Οι προϋπολογισμοί για το μάρκετινγκ μένουν σταθεροί ή και αυξάνονται. Τα 3/4 (74%) των ερωτηθέντων διαθέτουν προϋπολογισμό μάρκετινγκ. Από αυτούς, η συντριπτική πλειοψηφία αναφέρουν ότι οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ είναι αυξημένοι σε σχέση με πέρυσι ή παρέμειναν στα ίδια επίπεδα:
– Το 30% αναφέρει ότι ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ του 2011 είναι μεγαλύτερος από αυτόν του 2010
– Το 54% αναφέρει ότι ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ του 2011 είναι ίδιος με αυτόν του 2010
– Το 16% αναφέρει ότι έχει μειώσει τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ για το 2011.

Σε ερώτηση της έρευνας για τα κονδύλια του προϋπολογισμού, οι Βρετανοί ιδιοκτήτες αποκάλυψαν ότι το online marketing έχει το προβάδισμα: σχεδόν το 1/3 (32%) των ερωτηθέντων το αναφέρουν ως τη μοναδική δαπάνη μάρκετινγκ που έχουν.

Επιτυχημένες πρακτικές Social Media

Από το 74% των ερωτηθέντων που διαθέτουν πρόγραμμα Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, η συντριπτική πλειοψηφία λένε ότι το TripAdvisor είναι το πιο αποτελεσματικό κανάλι προώθησης:
– 71% αναφέρουν το TripAdvisor ως το πιο αποτελεσματικό κανάλι Social Media για την προώθηση της επιχείρησης τους
– Το 16% αναφέρουν το Facebook
– Το 4% δηλώνει το Twitter
– Λιγότερο από το 1% δηλώνει τα Foursquare, LinkedIn, Yelp και Groupon
– Κανείς δεν έχει παρουσία στο MySpace, το Flickr ή το Gowalla – Το 8% δηλώνει ως πλέον αποτελεσματικά άλλα sites.

Καλοκαιρινές προσφορές και μάρκετινγκ

Για το καλοκαίρι του 2011, οι εκπτώσεις στις τιμές δωμάτιων θα είναι το πιο διαδεδομένο είδος προσφοράς:
– Το 40% θα προσφέρει εκπτώσεις σε δωμάτια
– Το 38% θα προσφέρει ειδικές παροχές (δηλαδή, δωρεάν ασύρματο Internet, κ.λπ.)
– Το 37% θα προσφέρει δωρεάν χώρο στάθμευσης
– Το 14% θα προσφέρει δωρεάν μία διανυκτέρευση με την κράτηση
– Το 9% θα προσφέρει ευκαιρίες για αξιοθέατα της πόλης
– Το 4% θα προσφέρει πόντους ανταμοιβής
– Το 4% θα προσφέρει δωρεάν χρήση τοπικών μεταφορέων
– Το 11% θα προσφέρει άλλες ευκολίες.

Σύμφωνα με τους συμμετέχοντες στην έρευνα, ο πιο δημοφιλής τρόπος μάρκετινγκ σε δυνητικούς πελάτες είναι το ίδιο το website του ξενοδοχείου ή της επιχείρησης ενοικιαζόμενων:
– Το 75% χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα τους για να κλείσουν συμφωνίες με δυνητικούς πελάτες
– Το 39% χρησιμοποιεί e-mail
– Το 25% χρησιμοποιεί sites αξιολόγησης των ξενοδοχειακών μονάδων από τους ίδιους τους χρήστες-ταξιδιώτες
– Το 22% χρησιμοποιεί τα social media
– Το 20% χρησιμοποιεί online ταξιδιωτικά γραφεία
– Το 14% χρησιμοποιεί ενημερωτικά δελτία direct mail ή κουπόνια
– Το 8% χρησιμοποιεί ταξιδιωτικά γραφεία
– Το 5% χρησιμοποιεί blogs
– Το 8% χρησιμοποιεί άλλες μεθόδους.

“Η τελευταία έρευνα του TripAdvisor που αφορά στους ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων αποκαλύπτει ότι, ανεξάρτητα από το τι μπορεί να επιφυλάσσει το μέλλον, οι προϋπολογισμοί που αφορούν στο μάρκετινγκ έχουν γενικά αυξηθεί ή παραμείνει στα ίδια επίπεδα, κάτι που αποτελεί έναν ενθαρρυντικό οικονομικό δείκτη”, δήλωσε η Christine Petersen, πρόεδρος του TripAdvisor for Business. “Οι ιδιοκτήτες θεωρούν πολύ σημαντικά το online marketing, τα social media και το mobile marketing, καθώς οι συγκεκριμένες μέθοδοι γίνονται όλο και πιο σημαντικές για την προσέγγισ και των πιο απαιτητικών ταξιδιωτών”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024