Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ Αγγλία παραμένει μία από τις παραδοσιακές δεξαμενές άντλησης επισκεπτών προς την Ελλάδα
Επαφές του Aρη Σπηλιωτόπουλου με σημαντικούς τουριστικούς παράγοντες της βρετανικής αγοράς

Η Αγγλία παραμένει μία από τις παραδοσιακές δεξαμενές άντλησης επισκεπτών προς την Ελλάδα

Σειρά συναντήσεων και επαφών με σημαντικούς πολιτικούς, επιχειρηματικούς και τουριστικούς παράγοντες της βρετανικής αγοράς είχε κατά την επίσκεψή του στο Λονδίνο, ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, στο πλαίσιο […]

Σειρά συναντήσεων και επαφών με σημαντικούς πολιτικούς, επιχειρηματικούς και τουριστικούς παράγοντες της βρετανικής αγοράς είχε κατά την επίσκεψή του στο Λονδίνο<...>, ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, στο πλαίσιο της πολιτικής του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης για την εξωστρέφεια του ελληνικού τουρισμού. Η Αγγλία ήταν και παραμένει μία από τις παραδοσιακές “δεξαμενές” άντλησης επισκεπτών προς την Ελλάδα και για το λόγο αυτό έχει ήδη υιοθετηθεί και τεθεί σε εφαρμογή ένα στρατηγικό σχέδιο εντατικοποιημένης παρουσίας της χώρας μας στην βρετανική τουριστική αγορά. Κεντρικός στόχος είναι η θωράκιση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας με τρόπο που θα το καθιστά ανταγωνιστικό και ελκυστικό, κυρίως υπό τις παρούσες, δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, σε διεθνές επίπεδο.

Ο κ. Σπηλιωτόπουλος μετέβη στη βρετανική πρωτεύουσα επιχειρώντας να κάνει ακόμα ένα βήμα στην κατεύθυνση της σφυρηλάτησης στενών πολιτικών, οικονομικών και κατ’επέκταση τουριστικών δεσμών φιλίας μεταξύ των δύο χωρών. Στο πλαίσιο των επαφών του, ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης συναντήθηκε με τον κ. Lynton Crosby, διευθυντικό στέλεχος του τομέα επικοινωνίας στο κόμμα των Συντηρητικών στην Αγγλία και στενός συνεργάτης του Δημάρχου Λονδίνου κ. Boris Johnson σε θέματα επικοινωνίας. Συναντήσεις είχε επίσης με τα στελέχη του Συντηρητικού κόμματος που ειδικεύονται σε θέματα επικοινωνίας, κ.κ. Mark Fullbrook και Lorraine Fullbrook.

Κατά τη διάρκεια των συζητήσεών τους, ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης ζήτησε τη συνδρομή και την ενεργή στήριξή τους σε θέματα που αφορούν στον κατάλληλο τρόπο επικοινωνιακής προβολής της Ελλάδας στην Μεγάλη Βρετανία και τις μεθόδους διαμόρφωσης της κοινής γνώμης προς αυτήν την κατεύθυνση. Σημειώνεται ότι πρόκειται για πρόσωπα με ιδιαίτερη πολιτική βαρύτητα και μεγάλη επιρροή στους μηχανισμούς επικοινωνίας και μάρκετινγκ της βρετανικής αγοράς αφού έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν ενεργά στις προσπάθειες του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και του ΕΟΤ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και της εικόνας της Ελλάδας. Επιπλέον συμφωνήθηκε η περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών με πρωτοβουλίες συμβολικού και ουσιαστικού χαρακτήρα που θα επισφραγίζουν την σύσφιξη των πολιτικών και τουριστικών σχέσεων Ελλάδας και Μεγάλης Βρετανίας.

Παράλληλα, ο υπουργός -παρουσία του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Ηρακλή Βάλβη- συναντήθηκε με εκπροσώπους βρετανικών tour operators καθώς και με επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού. Για μία ακόμα φορά ο κ. Σπηλιωτόπουλος τόνισε την ανάγκη “διαρκούς εγρήγορσης προκειμένου να ισχυροποιήσουμε την εικόνα της Ελλάδας σε μία από τις μεγαλύτερες παραδοσιακές τουριστικές αγορές για τη χώρα μας, όπως η Βρετανία, και ταυτοχρόνως να λειτουργήσουμε προληπτικά ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τις παράπλευρες συνέπειες μίας παρατεταμένης οικονομικής κρίσης το 2009.

Αυτός ήταν και ο στόχος των εδώ συναντήσεων μας με σημαντικούς πολιτικούς, οικονομικούς και τουριστικούς παράγοντες της Βρετανικής αγοράς. Να πετύχουμε, δηλαδή, τις συνεργασίες και τις συμμαχίες που απαιτούνται προκειμένου να προωθήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το σύγχρονο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού. Και η επικείμενη έκθεση της World Travel Market του Λονδίνου θα είναι για εμάς ένα ακόμα στοίχημα που είμαι βέβαιος ότι θα το κερδίσουμε, όπως πέρυσι, με την ίδια επιτυχία και αποτελεσματικότητα”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024