Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΠερισσότερη 'γεύση Ελλάδας' για τους premium πελάτες της Lufthansa
Αεροπορικές εταιρείες

Περισσότερη 'γεύση Ελλάδας' για τους premium πελάτες της Lufthansa

Η Lufthansa σχεδιάζει περαιτέρω διεύρυνση της εμπειρίας αυτής και θα συνεχίσει τις τοπικές συνεργασίες, στα πλαίσια της πολιτικής δημιουργίας ισχυρών και μακρόχρονων δεσμών με συνεργάτες από τις τοπικές κοινωνίες.

Η Lufthansa συνεχίζει να βελτιώνει τις υπηρεσίες της προς τους πελάτες της, όχι μόνο στον αέρα, αλλά και επί εδάφους. Η πιο πρόσφατη πρωτοβουλία της είναι η προώθηση διακεκριμένων ελληνικών προϊόντων στη Business Lounge του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος”.

Η Lufthansa εμπνεύστηκε την ιδέα το 2011 και ξεκίνησε, σε συνεργασία με τα Hellenic Duty Free, να προσφέρει μια αξέχαστη γαστρονομική εμπειρία στους πελάτες της. Έκτοτε, η οικογένεια των συνεργατών της έχει μεγαλώσει και διακεκριμένοι Έλληνες παραγωγοί προσφέρουν τα προϊόντα τους στους πελάτες της Lufthansa Business lounge, για να τα γευθούν αλλά και να τα αγοράσουν ως γευστικό αναμνηστικό.

Η πρωτοβουλία της αεροπορικής εταιρείας έτυχε ευρείας αποδοχής από τους επιβάτες της Lufthansa, οι οποίοι απολαμβάνουν ποικιλία ελληνικών εδεσμάτων, οινογευσία και cocktail hours με κονιάκ Μεταξά, ενώ χαλαρώνουν στη Lufthansa Business lounge περιμένοντας την πτήση τους. Η Lufthansa προσφέρει τα πλέον εκλεκτά αγαθά, μέσα από προσεκτικά επιλεγμένες συνεργασίες με τοπικούς παραγωγούς, οι οποίοι εκτιμούν ιδιαιτέρως την ευκαιρία που τους δίνεται να προβάλλουν τα προϊόντα τους σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο. Μεταξύ άλλων, οι πελάτες δοκιμάζουν γνωστές ποικιλίες οίνου από τους αμπελώνες Κτήμα Παπαγιαννάκος και ΓΑΙΑ Οινοποιητική, γευστικότατες μαρμελάδες Παπαγιαννίδη, μέλι, εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο και θαλασσινό αλάτι από τη Navarino Icons, ελιές από τη “Γαία”. Παράλληλα, πολλές ακόμη σπεσιαλιτέ της ελληνικής Μεσογείου προσφέρονται κατά τη διάρκεια της ημέρας, ως dips και παραδοσιακά εδέσματα, όπως γραβιέρα Νάξου, λαδοτήρι Μυτιλήνης, λουκάνικο Λευκάδας, φάβα, μελιτζανοσαλάτα.

Η Lufthansa συνεχίζει την προσπάθεια υποστήριξης των εξαιρετικών Ελληνικών προϊόντων κι έτσι, από το Μάρτιο του 2013 εγκαινιάζει δύο νέες συνεργασίες με διακεκριμένους οινοποιούς: τη διάσημη Οινοποιία Χατζηβαρύτη που θα είναι παρούσα με τον πολυβραβευμένο ερυθρό οίνο “Γουμένισσα” και την οικογένεια Τσιλιλή με το σπάνιο τσίπουρο “Dark Cave” – εκλεκτό τσίπουρο που παλαιώνεται σε βαρέλια για 5 χρόνια- και θα συμπληρώνουν τη μεγάλη ποικιλία εξαιρετικών ουίσκι, κονιάκ και Metaxa “Private Reserve”. Οι δύο συνεργασίες θα προσφέρουν αναμφίβολα μια υπέροχη γευστική εμπειρία ως το καλύτερο “αποχαιρετιστήριο δώρο”, καθώς τα προϊόντα αυτά θα διατίθενται και στα Hellenic Duty Free.

Η Lufthansa σχεδιάζει περαιτέρω διεύρυνση της εμπειρίας αυτής και θα συνεχίσει τις τοπικές συνεργασίες, στα πλαίσια της πολιτικής δημιουργίας ισχυρών και μακρόχρονων δεσμών με συνεργάτες από τις τοπικές κοινωνίες.

Κατάλογος Συνεργατών

  • Hellenic Duty Free
  • Domaine Papagiannakos
  • Gaia Wines
  • Chatzivaryti
  • Metaxa
  • Tsililis
  • Papayiannides
  • Navarino Icons
  • Gaea

Σημειώνεται ότι οι πελάτες της Lufthansa Business lounge είναι οι επιβάτες Business class του Lufthansa Group, HON’s, Miles & More Senators και Frequent Travelers, κατόχους καρτών Star Alliance Gold και Business Class επιβάτες που ταξιδεύουν αυθημερόν με πτήση εταιρειών της Star Alliance

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024