Το 2015, η Ryanair πραγματοποίησε 600.000 πτήσεις, το 91% των οποίων ήταν στην ώρα τους, προσφέροντας εξαιρετική ακρίβεια στις πτήσεις της, μεταφέροντας παράλληλα 101 εκατ. πελάτες.
Η Ryanair ανακοίνωσε χθες τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Δεκεμβρίου, τα οποία επιβεβαιώνουν πως είναι, σύμφωνα με την ίδια, η No 1 αεροπορική εταιρεία σε εξυπηρέτηση στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα:
- 86% των 44,000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους
- Μόνο 1 παράπονο για κάθε 1.300 επιβάτες
- Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Το 2015, η Ryanair πραγματοποίησε 600.000 πτήσεις, το 91% των οποίων ήταν στην ώρα τους, προσφέροντας εξαιρετική ακρίβεια στις πτήσεις της, μεταφέροντας παράλληλα 101 εκατ. πελάτες.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 7,5 εκατ. πελάτες τον Δεκέμβριο με το 86% των 44,000 πτήσεων να φτάνουν στην ώρα τους και με το 91% των 600.000 πτήσεων του 2015 επίσης στην ώρα τους. Διανύουμε πλέον το 3ο έτος του προγράμματος ‘Always Getting Better’ με ενισχυμένο δίκτυο και επιπλέον αναβαθμίσεις, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους”.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.