Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΤο 91% των πτήσεων Φεβρουαρίου της Ryanair στην ώρα τους
Αεροπορικές εταιρείες

Το 91% των πτήσεων Φεβρουαρίου της Ryanair στην ώρα τους

Η Ryanair είχε το Φεβρουάριο λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες και λιγότερο από 1 παράπονο που αφορά αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες.

Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Φεβρουαρίου, τα οποία επιβεβαιώνουν, κατά τη διοίκησή της πως “είναι η  No1 εταιρεία σε εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη“. Συγκεκριμένα:

  • 91% από τις 34.000 πτήσεις της εταιρείας έφτασαν στην ώρα τους
  • Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο που αφορά αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

O Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “Η Ryanair, μετέφερε πάνω από 5,4 εκατ. επιβάτες τον Φεβρουαρίου με 91% των 34.000 πτήσεών μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία των επιβατών μας. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούνε πλέον να μεταφέρουν δεύτερη μικρή χειραποσκευή στο αεροσκάφος, να κάνουν κρατήσεις γρηγορότερα, να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους στην ανανεωμένη εύχρηστη ιστοσελίδα μας και μέσο της νέας μας εφαρμογής, να ταξιδέψουν με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης, να επωφεληθούν από τις αριθμημένες θέσεις και να χρησιμοποιήσουν τις προσωπικές ηλεκτρονικές συσκευές τους καθ’όλη τη διάρκεια της πτήσης τους, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τις χαμηλότερες τιμές σε όλες τις αγορές μας”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024