Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileOnline Travel 3.0.: Η νέα εποχή των online ταξιδιών
Ετήσια εκδήλωση online business της Amadeus

Online Travel 3.0.: Η νέα εποχή των online ταξιδιών

Πάνω από το 60% των στελεχών επιβεβαίωσαν στην ετήσια εκδήλωση Online Connect της Amadeus, ότι έχει φτάσει η νέα αποχή των online ταξιδιών, γνωστή ως Online Travel 3.0.

Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, διοργάνωσε πρόσφατα την ετήσια εκδήλωση Online Connect στο Hermitage Hotel στο Monte Carlo. Στην αποκλειστική αυτή εκδήλωση, που διοργανώθηκε ειδικά για τα Online ταξιδιωτικά γραφεία, συμμετείχαν πάνω από 35 σημαντικά στελέχη της βιομηχανίας. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η συζήτηση γύρω από το πως τα online ταξιδιωτικά γραφεία πρέπει να ανταγωνίζονται, να διατηρούν τις δραστηριότητές τους και να εξελίσσονται στην ταχύτατα μεταβαλλόμενη αγορά, με την τεχνολογία να παίζει τον κύριο μοχλό ανάπτυξης.

Η νέα εποχή των online ταξιδιών, γνωστή και ως Online Travel 3.0, αποτέλεσε το κύριο θέμα συζήτησης, ενώ πάνω από το 60% των στελεχών πιστεύουν ότι η συγκεκριμένη εποχή είναι πλέον εδώ, με τις προσδοκίες των τελικών πελατών να έχουν αλλάξει, καθώς οι online και οι φορητές τεχνολογίες έχουν εξελιχθεί και παράλληλα οι συνεργασίες με προμηθευτές και συνεργάτες καθοδηγούνται από τις απαιτήσεις των πελατών.

Μεγάλοι online οργανισμοί ταξιδιών και μεγάλοι παίκτες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας ασχολήθηκαν με μια εκτεταμένη ατζέντα, η οποία περιλάμβανε παρουσιάσεις από σημαντικούς ομιλητές, στρατηγικές ευκαιρίες δικτύωσης, συζητήσεις και παρουσιάσεις περιπτώσεων εφαρμογής της τεχνολογίας της Amadeus.

Επίτιμοι ομιλητές ήταν ο Clive Humby, ένας ειδικός του retail και του branding, που έφερε πιο κοντά τον online κόσμο με τους πιο παραδοσιακά επιτυχημένους retailers, τονίζοντας τη σημαντικότητα που δίνουν οι retailers στην προσωποποίηση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, καθώς επίσης και τι θα μπορούσε να μάθει ο online ταξιδιωτικός κόσμος από αυτούς και η Carroll Rheem, από τη εταιρεία PhocusWright, που μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες τα αποτελέσματα μια παγκόσμιας έρευνας, που πραγματοποιήθηκε εκ μέρους της Amadeus σχετικά με τις συνήθειες online αγορών των ταξιδιωτών, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα αργότερα στο έτος.

Η κα Carroll Rheem, διευθύντρια Ερευνών στην PhocusWright σχολίασε σχετικά: “Ενώ κάποιες ανάγκες ταξιδιωτών είναι παγκόσμιες, οι δυναμικές σε τοπικό επίπεδο προσθέτουν διακριτά χαρακτηριστικά σε κάθε αγορά και μπορεί να χτίσουν ή να γκρεμίσουν ένα retailer. Και σίγουρα ένα στιγμιότυπο της υπάρχουσας ταξιδιωτικής συμπεριφοράς είναι απλά μέρος της μεγαλύτερης εικόνας. Όντας μια δυναμική βιομηχανία, που βρίσκεται μονίμως στο μέτωπο της πρωτοπορίας, ο τομέας της πώλησης ταξιδιών απαιτεί να ατενίζουμε έξυπνα και με διαύγεια το μέλλον. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, η Amadeus ανέθεσε στην PhocusWright να μελετήσει καταναλωτές σε όλο τον κόσμο για να καταλάβει πως παίρνονται οι αποφάσεις για τις διακοπές σήμερα και πως θα ήθελαν να λαμβάνουν αυτού του είδους τις αποφάσεις στο μέλλον”.

Ο κ. Stephane Durand, διευθυντής του Τμήματος Online & Leisure της Amadeus δήλωσε: “Η online ταξιδιωτική βιομηχανία αλλάζει με απίστευτους ρυθμούς. Έχοντας το ρόλο του τεχνολογικού συνεργάτη της βιομηχανίας, ο σκοπός και η δέσμευση της Amadeus είναι να καταλάβουμε καλύτερα τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι πελάτες μας στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Αυτές οι σημαντικές συναντήσεις μας βοηθούν να θέτουμε προτεραιότητες και να επικεντρώνουμε τις προσπάθειές μας στο μέλλον, να εξερευνούμε με λίγα λόγια τις διαφορετικές οδούς προς την ανάπτυξη και την κερδοφορία για τους πελάτες μας”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024