Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΗ διεθνής αγορά ταξιδιών πολυτελείας κατά τη διάρκεια της κρίσης
Έρευνα των Leading Hotels of the World

Η διεθνής αγορά ταξιδιών πολυτελείας κατά τη διάρκεια της κρίσης

Τον Απρίλιο του 2009 τα Leading Hotels of the World ανέθεσαν στην εταιρεία ερευνών Metrix, διενεργήσει δύο έρευνες, μετρώντας τις απόψεις και τις συμπεριφορές αφενός των ξενοδόχων και αφετέρου των […]

Τον Απρίλιο του 2009 τα Leading Hotels of the World ανέθεσαν στην εταιρεία ερευνών Metrix,<...> διενεργήσει δύο έρευνες, μετρώντας τις απόψεις και τις συμπεριφορές αφενός των ξενοδόχων και αφετέρου των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της τρέχουσας οικονομικής κρίσης.

Τα αποτελέσματα της έρευνας περιλαμβάνουν πολύ ενδιαφέρουσες θέσεις από όλο τον κόσμο, και καταλήγουν σε πέντε, σημαντικά συμπεράσματα που βοηθούν να κατανοήσουμε την κατάσταση της αγοράς και το μέλλον της βιομηχανίας, με έμφαση στα ταξίδια πολυτελείας.

Ενώ η κρίση έχει προκαλέσει σοβαρά προβλήματα σε πολλά ξενοδοχεία σε ολόκληρο το κόσμο, οι απαντήσεις που συγκεντρώθηκαν από 2.000 πελάτες των Leading Hotels of the World από 95 χώρες, καθώς επίσης και από 211 γενικούς διευθυντές, δείχνουν ότι μια δυναμική ανάκαμψη μπορεί να είναι πιθανή. Σύμφωνα με τη μελέτη, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες, δήλωσαν ότι η οικονομική κατάσταση παγκοσμίως δεν έχει ασκήσει καμία επίδραση στην πρόθεσή τους να ταξιδέψουν το 2009. Επιπλέον, 90% των φιλοξενουμένων λένε ότι τα «ταξίδια αναψυχής είναι ύψιστης σημασίας και είναι πιο πιθανό να μεταθέσουν ή να ακυρώσουν άλλες δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου πριν ακυρώσουν ή μεταθέσουν τα ταξίδια τους το 2009».

Επιπρόσθετα, ένα μικρό μόνο ποσοστό (μόλις 9%) των γενικών διευθυντών, αναφέρει ότι πρόκειται να ακολουθήσει τη στρατηγική της μείωσης στις τιμές των ξενοδοχείων τους για να προσελκύσει περισσότερη πελατεία, γεγονός που δείχνει ότι επικρατεί ακόμη και σήμερα θετική κατάσταση προσφοράς και ζήτησης. Αντίθετα, στις πρώτες τους επιλογές για μεγαλύτερη προβολή των ξενοδοχείων τους, βρίσκονται οι επιπρόσθετες παροχές προς τους πελάτες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, η δημιουργική προώθηση, κλπ.

Τα πέντε πιο σημαντικά συμπεράσματα της έρευνας είναι τα ακόλουθα:
1. Πολλοί καταναλωτές «πολυτελείας» πρόκειται να ταξιδέψουν κατά τη διάρκεια της κρίσης. 56% δείχνει ότι η κρίση δεν έχει ασκήσει επίδραση στα σχέδια του ταξιδιού τους. Για ένα μικρό ποσοστό (15%), η τρέχουσα κατάσταση της οικονομίας μπορεί και να αποτελεί ένα κίνητρο για να ταξιδεύσει περισσότερο. Αντιθέτως, η πλειοψηφία των business travelers που ερωτήθηκε, είπε ότι η εταιρεία τους έχει αλλάξει την πολιτική για τα ταξίδια ώστε να μειώσει τις δαπάνες των ταξιδιών αλλά και για να μην κατηγορηθεί για προκλητικές σπατάλες σε περίοδο ύφεσης.
2. Η κρίση στα ταξίδια δεν είναι ίδια σε όλες τις αγορές. Οι ταξιδιώτες από πολλές χώρες στην Ευρώπη (π.χ. Ισπανία, Γερμανία, Σουηδία, Ελβετία, Αυστρία και Κάτω Χώρες) δείχνουν να επηρεάζονται λιγότερο και να αναφέρουν λιγότερες τροποποιήσεις στα σχέδια ταξιδιού τους σε σύγκριση με τους ταξιδιώτες από την Αμερική, τον Καναδά, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
3. Η χρήση του Διαδικτύου αυξάνεται γρηγορότερα μεταξύ των φιλοξενουμένων σε ξενοδοχεία πολυτελείας – Σχεδόν οκτώ από τους δέκα ερωτηθέντες είπαν ότι έχουν διαβάσει on-line αξιολογήσεις ξενοδοχείων και ένας στους τρεις έχει αναρτήσει δικά του σχόλια. Κατά συνέπεια, περισσότεροι διευθυντές εστιάζουν στην εμπειρία των φιλοξενουμένων κατά τη διάρκεια της παραμονής τους. Επιπλέον, οι φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία πολυτελείας έχουν παρουσιάσει τη μεγαλύτερη αύξηση στις κρατήσεις μέσω Διαδικτύου κατά τη διάρκεια των δύο προηγούμενων ετών.
4. Ο φιλοξενούμενος πολυτελείας αλλάζει. Οι ταξιδιώτες πολυτελείας απαιτούν να τους καλομαθαίνουν λιγότερο και να τους ψυχαγωγούν περισσότερο. Το κλίμα που επικρατεί στην οικονομία έχει αλλάξει τη διάθεση και το είδος της εμπειρίας που οι ταξιδιώτες αναζητούν και επιδιώκουν. Οι διαπολιτισμικές αναζητήσεις και οι ευκαιρίες για προσωπική ικανοποίηση και εξέλιξη (ψώνια στις πράσινες αγορές ενός χωριού, εξάσκηση μιας ξένης γλώσσας, κ.λπ.) έχουν ξεπεράσει την επιθυμία για καλοπέραση.
5. Τα ξενοδοχεία προστατεύουν την εμπειρία φιλοξενουμένων. Θεωρώντας ότι οι αποτυχίες και η ανικανότητα του προσωπικού ασκεί τη μεγαλύτερη αρνητική επίδραση στην εμπιστοσύνη και ικανοποίηση των φιλοξενουμένων, τα ξενοδοχεία είναι πολύ προσεκτικά στην εφαρμογή μείωσης προσωπικού. Σε περιπτώσεις που η μείωση δεν είναι δυνατόν να αποφευχθεί, οι διευθυντές προτιμούν να μειώσουν το προσωπικό στα εστιατόρια ή στα υποστηρικτικά τμήματα που δεν έχουν άμεση επαφή και σχέση με τον πελάτη, παρά τους υπαλλήλους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024