Από τις 19 έως τις 27 Μαρτίου 2011, το Westfield London, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Ευρώπης, στην καρδιά της βρετανικής πρωτεύουσας “ντύνεται” με ελληνικά χρώματα, προσκαλώντας χιλιάδες επισκέπτες να επισκεφθούν ένα ελληνικό θεματικό πάρκο, έκτασης 1.500 τ.μ. και να πραγματοποιήσουν ένα εικονικό ταξίδι στις…
Από τις 19 έως τις 27 Μαρτίου 2011, το Westfield London, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Ευρώπης, στην καρδιά της βρετανικής πρωτεύουσας “ντύνεται” με ελληνικά χρώματα,<...> προσκαλώντας χιλιάδες επισκέπτες να επισκεφθούν ένα ελληνικό θεματικό πάρκο, έκτασης 1.500 τ.μ. και να πραγματοποιήσουν ένα εικονικό ταξίδι στις ελληνικές εμπειρίες και στους ελληνικούς προορισμούς.
Με πρωτοβουλία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, 750.000 περίπου επισκέπτες του βρετανικού πολυκαταστήματος, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ποικιλία που προσφέρει το ελληνικό τουριστικό προϊόν και να ανακαλύψουν ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο η χώρα του ήλιου και της γαλάζιας θάλασσας, αλλά ένας τόπος, τον οποίο αξίζει κανείς να επισκεφθεί 365 ημέρες/ χρόνο, για να βιώσει ποικίλες και μοναδικές εμπειρίες.
Για 9 ημέρες, οι επισκέπτες του ελληνικού θεματικού πάρκου προσκαλούνται:
Καθημερινά, επίσης, θα πραγματοποιούνται παρουσιάσεις ελληνικών προορισμών και ταξιδιωτικών πακέτων από τουριστικούς πράκτορες, τα οποία θα προσφέρονται σε εκπτωτική τιμή, αποκλειστικά στους επισκέπτες του Westfield και διαγωνισμοί με δώρα – ταξίδια στην Ελλάδα.
Επιπρόσθετα, το πρόγραμμα περιλαμβάνει καθημερινές ζωντανές παραστάσεις από το βρετανικό θίασο του Mamma Mia!, ενώ εμφανίσεις θα πραγματοποιήσουν Έλληνες καλλιτέχνες. To ελληνικό θεματικό πάρκο θα είναι ανοικτό για το κοινό, για 9 ημέρες (συμπεριλαμβανομένων δύο σαββατοκύριακων), από τις 10.00 π.μ. έως τις 21.00 μ.μ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ελληνικό θεματικό πάρκο οργανώνεται, κατόπιν μιας σημαντικής συνεργασίας του ΕΟΤ με φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και ιδιωτικές επιχειρήσεις. Αναλυτικότερα, η εκδήλωση πραγματοποιείται με τις ευγενικές χορηγίες/συμμετοχές της Αεροπορίας Αιγαίου (Aegean Airlines), του Invest in Greece, της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, της Περιφέρειας Κρήτης, της Περιφέρειας Ηπείρου, της Περιφέρειας Θεσσαλίας, της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δήμου Σκιάθου, της Νortec Hellas A.E, των ξενοδοχειακών ομίλων Αldemar Hotels & Spa, Aquis Hotels and Resorts, Grecotel Hotels, Louis Hotels, Starwood Hotels and Resorts, της Costa Navarino (TEMEΣ Α.Ε.) και των ξενοδοχείων Porto Carras Grand Resort, Sani Resort, Ikies Traditional Houses, Aressana Spa Hotel and Suites, Athina Palace Hotel, Ilio Mare Thassos, Gran Melia Crete, Atrium Palace, Atrium Prestige, Perivolas Suites, Μικρή Πόλη Κως, αλλά και της Μύθος Ζυθοποιία ΑΕ και του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τυποποίησης Ελαιολάδου.
Δείτε εδώ video απο την εκδήλωση.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.