Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΟι Thomas Cook και Brand USA προχώρησαν σε συμφωνία μάρκετιγκ εκατομμυρίων δολαρίων
TOs

Οι Thomas Cook και Brand USA προχώρησαν σε συμφωνία μάρκετιγκ εκατομμυρίων δολαρίων

Η προωθητική εκστρατεία ποπυ προκύπτει από τη συνεργασία Thomas Cook – Brand USA, η οποία θα διαρκέσει τρεις μήνες από την έναρξή της στα μέσα Ιανουαρίου, θα βρίσκεται σε όλες τις πλατφόρμες, από το διαδίκτυο και το κατάστημα, μέχρι τις πτήσεις.

Ο Thomas Cook και η Brand USA υπέγραψαν μια σημαντική συμφωνία μάρκετιγκ, με σκοπό την προώθηση των ΗΠΑ ως κορυφαίο προορισμό στην Ευρώπη.

Η συμφωνία των πολλών εκατομμυρίων δολαρίων με τον τουριστικό πράκτορα της Ευρώπης είναι η μεγαλύτερη συμφωνία της Brand USA σε Μέσα Ενημέρωσης, για οποιουδήποτε είδους συνεργασία.

Η εκστρατεία, η οποία θα διαρκέσει τρεις μήνες από την έναρξή της στα μέσα Ιανουαρίου, θα βρίσκεται σε όλες τις πλατφόρμες από το διαδίκτυο και το κατάστημα μέχρι τις πτήσεις. Επίσης, η καμπάνια θα “τρέχει” ταυτόχρονα σε όλη τη Βρετανία, τη Γερμανία, το Βέλγιο και την Ολλανδία.

Η πρωτοβουλία της Brand USA, “Discover America”, έχει ως στόχο την προώθηση των ταξιδιών προς τις ΗΠΑ, τονίζοντας την ποικιλία των προσφερόμενων εμπειριών. Η Brand USA σχεδιάζει να προωθήσει τις παραδοσιακές αποδράσεις, όπως τη Φλόριντα και την Καλιφόρνια, καθώς και τις άλλες πολιτείες όπως το Τέξας, τη Χαβάη και τις βορειοανατολικές ΗΠΑ.

“Πρόκειται για μία ισχυρή συνεργασία για την τόνωση της τουριστικής κίνησης από την Ευρώπη προς τις ΗΠΑ, αξιοποιώντας το πλήρες δυναμικό του Thomas Cook ως μέσο προώθησης μέσα από τα δικά του κανάλια”, δήλωσε ο επικεφαλής του Ομίλου του Thomas Cook για την ενημέρωση των μέσων μαζικής ενημέρωσης και τις εταιρικές σχέσεις, Stuart Adamson.

Η σημαντική αυτή συνεργασία έρχεται σε συνέχεια της ανακοίνωσης ότι η Thomas Cook έχει δικτυώσει όλες τις ευρωπαϊκές της συνεργασίες στο τομέα online media solutions και TOs, για να δημιουργήσει το τμήμα Thomas Cook Media & Partnerships. Η πρωτοβουλία θα φέρει κοντά ειδικούς από το χώρο του τουρισμού και της επικοινωνίας μέσα στον όμιλο, έτσι ώστε να προσφέρουν τα καλύτερα προγράμματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας στους συνεργάτες, προμηθευτές και τρίτους εταίρους της Thomas Cook.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024