Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΟικονομικά “πράσινα” προιόντα αναζητούν οι αμερικανοί ταξιδιώτες
Travel Industry Association

Οικονομικά “πράσινα” προιόντα αναζητούν οι αμερικανοί ταξιδιώτες

Περισσότεροι από τους μισούς αμερικάνους θα επέλεγαν κάποιον αερομεταφορέα, κάποια εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτου ή κάποιο ξενοδοχείο με προιόντα και υπηρεσίες φιλικά προς το περιβάλλον, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της […]

Περισσότεροι από τους μισούς αμερικάνους θα επέλεγαν κάποιον αερομεταφορέα, κάποια εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτου ή κάποιο ξενοδοχείο με προιόντα και υπηρεσίες φιλικά προς το περιβάλλον, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Travel Industry Association (TIA) και<...>της Ypartnership.

Αλλά ενώ οι περισσότεροι από τους μισούς αμερικάνους θα τάσσονταν υπερ της περιβαλλοντικής ευθύνης, μόνο το 14% των ερωτηθέντων απάντησαν πως θα επέλεγαν πραγματικά κάποιν παροχέα ταξιδιωτικών υπηρεσιών, που στοχεύει στην προστασία του περιβάλλοντος. Μάλιστα, μόλις το 13% των αμερικάνων θα ήταν διατεθειμένο να πληρώσει υψηλότερους ναύλους για υπηρεσίες, που προσφέρει κάποιος παροχέας με περιβαλλοντική ευθύνη (ενώ το 56% υποστήριξε πως ίσως και να πληρώσει).

Το ύψος των ναύλων εμφανίζεται καθοριστικό για την επιλογή των αμερικάνων, όσον αφορά στα “πράσινα ταξιδιωτικά προιόντα”. Όπως κατέδειξε η έρευνα, το 76% των ερωτηθέντων απάντησε πως θα πληρώνε λιγότερο από 10% επιπλέον ναύλους, με την πλειοψηφία των ερωτηθέντων να υποστηρίζει πως θα πλήρωνε λιγότερο από 5%, προκειμένου να επιλέξουν μια αεροπορική εταιρία, ένα δωμάτιο ξενοδοχείο ή μια εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτου, που ασκεί περιβαλλοντική πολιτική λειτουργίας.

“Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν πως η γνώση των προσπαθειών που καταβάλλει κάποιος παροχέας ταξιδιωτικών υπηρεσιών υπέρ του περιβάλλοντος, ίσως είναι αρκετή για να προσελκύσει επιπλέον καταναλωτές, αλλά οι ναύλοι θα πρέπει να παραμένουν χαμηλοί” ανέφερε σχετικά η κα Suzanne Cook, επικεφαλής της TIA για την έρευνα.

Πιο συγκεκριμένα, το 50% των αμερικάνων, που συμμετείχαν στην έρευνα, υποστήριξαν πως θα προτιμούσαν μια αεροπορική εταιρία, που κάνει προσπάθειες για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, χρησιμοποιεί καινούργια αεροσκάφη και εφαρμόζει προγράμματα ανακύκλωσης. Περίπου έξι στους δέκα δήλωσαν πως το ίδιο θα έκαναν και για την επιλογή μιας εταιρίας ενοικιάσεως αυτοκινήτων, προτιμώντας αυτές που προσφέρουν υβριδικά αυτοκίνητα και αυτοκίνητα με μικρότερες απαιτήσεις καυσίμων. Επίσης, το 54% των ερωτηθέντων δήλωσε πως θα επέλεγε ένα ξενοδοχείο ή ένα resort, εφόσον γνώριζε για την περιβαλλοντική πολιτική του.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι αμερικανοί καταναλωτές θα επέλεγαν ξενοδοχεία, που μάχονται για την προστασία της παραλίας όταν πρόκειται για παραθαλάσσιους προορισμούς, που επιτρέπουν στους πελάτες να ξανάχρησιμοποιήσουν τις πετσέτες και τα σεντόνια, που μειώνουν την κατανάλωση ενέργειας με τη χρήση ειδικού φωτισμού και που υποστήριζουν δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος των τοπικών φορέων.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης το συμπέρασμα πως οκτώ στους δέκα (78%) αμερικάνοι θεωρούν τον εαυτό τους “περιβαλλοντικά ευσυνείδητα άτομα”. Ειδικότερα, περισσότεροι από τους μισούς:

  • Σβήνουν τα φώτα, όταν αφήνουν κάποιο δωμάτιο (85%)
  • Μετριάζουν τη χρήση του air condition και του συστήματος θέρμανσης, όταν απουσιάζουν από το σπίτι (67%)
  • Ανακυκλώνουν τα σκουπίδια(60%)
  • Χρησιμοποιούν φώτα χαμηλότερης ενέργειας (59%)


Η συγκεκριμένα έρευνα διεξήχθη τον φετινό Αύγουστο μεταξύ 2.296 αμερικανών ταξιδιωτών.
Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024