Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤα smartphones αποκαλύπτουν τι τύπος ταξιδιώτη είστε
14 εκατ. ώρες το χρόνο δαπανώνται σε αναζήτηση πτήσεων, εν ώρα εργασίας

Τα smartphones αποκαλύπτουν τι τύπος ταξιδιώτη είστε

Οι χρήστες iPhone "κλείνουν" τα περισσότερα ταξίδια τους στην πιο ερωτική πόλη στον κόσμο, την Αθήνα, σύμφωνα με έρευνα του Cheapflights.co.uk.

Το Cheapflights.co.uk προσδιόρισε τα βασικά χαρακτηριστικά και τις πρακτικές των ανθρώπων, βάσει της επιλογής τους στην αγορά “έξυπνου” τηλέφωνου, συνδυάζοντας τις ταξιδιωτικές συνήθειες των χρηστών κινητών τηλεφώνων με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 700 άτομα.

Η σύγκριση των χρηστών τηλεφώνων Blackberry, iPhone και Android είχε κάποια ενδιαφέροντα αποτελέσματα, τα οποία οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι οι χρήστες iPhone ήταν οι πιο ρομαντικοί, οι χρήστες Android οι πιο τολμηροί και οι χρήστες Blackberry οι μεγαλύτεροι καταναλωτές στις διακοπές τους.

“Μπορεί να φαίνεται απλά ως διασκέδαση, αλλά σε μια εποχή όπου οι άνθρωποι είναι προσανατολισμένοι σε μάρκες, ο τύπο του κινητού σας δίνει πραγματικά μια εικόνα των πτυχών της προσωπικότητάς σας. Αναπτύξαμε λίογ περισσότερο αυτήν τη σκέψη και την εφαρμόσαμε στην ταξιδιωτική συμπεριφορά, η οποία μας επέτρεψε να καθορίσουμε τον τύπο του ταξιδιώτη που μπορεί να είναι ένας χρήστης, με βάση την επιλογή του στο κινητό τηλέφωνο”, λέει η Nadine Hallak, από το Cheapflights.co.uk.

Μερικά από τα κύρια συμπεράσματα της έρευνας και των αναζητήσεων των χρηστών του Cheapflights.co.uk είναι τα ακόλουθα:

  • 14 εκατ. ώρες το χρόνο δαπανώνται σε αναζήτηση πτήσεων εν ώρα εργασίας, με τους χρήστες Blackberry να ξοδεύουν 38% περισσότερο χρόνο ψάχνοντας για πτήσεις κατά τις εργάσιμες ώρες από ότι, οι χρήστες iPhone και Android.
  • Από τις τρεις διαφορετικές “προσωπικότητες” χρηστών κινητών, οι χρήστες Blackberry φαίνεται να είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές, με 50% περισσότερες πιθανότητες να ξοδέψουν μετρητά σε έναν πολυτελή προορισμό διακοπών, όπως είναι η Marbella.
  • Οι επιλογές των προορισμών των χρηστών iPhone έδειξε ότι είναι οι περισσότερο ριψοκίνδυνοι, με τάση για αγορές και ρομαντισμό. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι έχουν διπλάσιες πιθανότητες να παίξουν στο Λας Βέγκας σε σύγκριση με τους χρήστες Blackberry. Οι χρήστες iPhone έχουν επίσης 4 φορές περισσότερες πιθανότητες από τους  χρήστες Android και 10 φορές από τους χρήστες Blackberry να επιλέξουν μία ρομαντική μίνι απόδραση στο Παρίσι -επίσης 7% περισσότερες πιθανότητες να ταξιδέψουν για ένα “πονηρό” Σαββατοκύριακο, από ό,τι οι χρήστες Blackberry.
  • Όταν πρόκειται για ταξίδια περιπέτειας, οι χρήστες Android είναι πρώτοι, με τη Νέα Ζηλανδία να είναι από τους αγαπημένους τους προορισμούς. Είναι επίσης οι πιο εξοικιωμένοι με την τεχνολογία, με 50% περισσότερες πιθανότητες να επισκεφθούν το high-tech Τόκιο, σε σχέση με τους χρήστες Blackberry και iPhone.
  • Ενώ οι χρήστες iPhone ζητούν τη διασκέδαση, τον κίνδυνο και τον ρομαντισμό, φαίνεται ότι έχουν μια σχεδόν εξίσου μεγάλη όρεξη για δουλειά, καθώς έχουν 17% περισσότερες πιθανότητες να λάβουν κλήσεις στο κινητό τους από τη εργασία τους, ενώ βρίσκονται σε διακοπές, σε σύγκριση με 12,9% για τους χρήστες Blackberry και μόνο 7,5% για τους χρήστες Android.
  • Όσον αφορά στο φαγητό, οι χρήστες Blackberry ήταν εκείνοι που θα πάρουν μαζί τον σύντροφό τους σε ένα επαγγελματικό ταξίδι και κατά 3,9% πιο πιθανό να χρεώσουν το δείπνο τους στις επιχειρηματικές δαπάνες, σε σχέση με τους χρήστες iPhone.
Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024