Οι δραματικά αυξημένες τιμές του νέου αεροδρομίου “Ελευθέριος Βενιζέλος” έχουν αρνητικά αποτελέσματα στην τουριστική κίνηση της Αθήνας και γενικότερα της Αττικής επισημαίνει ο HATTA, ενώ καταγγέλλει την απαράδεκτη και αντιεπαγγελματική […]
Οι δραματικά αυξημένες τιμές του νέου αεροδρομίου "Ελευθέριος Βενιζέλος" έχουν αρνητικά αποτελέσματα στην<...> τουριστική κίνηση της Αθήνας και γενικότερα της Αττικής επισημαίνει ο
Από τις 15 Ιουνίου υπάρχει χρέωση για τα τουριστικά λεωφορεία και μισθωμένα ταξί που σταθμεύουν στο αεροδρόμιο παρά τη γραπτή διαβεβαίωση ότι τα 90 πρώτα λεπτά δεν θα χρεώνονταν.
Ο ΗΑΤΤΑ είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνέπειες του υψηλού κόστους λειτουργίας του νέου αεροδρομίου, ιδιαίτερα στις πτήσεις τσάρτερ, οι οποίες αφορούν κατ΄ εξοχήν την διακίνηση τουριστών, πρόβλεψη, η οποία δυστυχώς επαληθεύτηκε. Χαρακτηριστικό είναι ότι την περίοδο αυτή δεν υπάρχει καμία πτήση τσάρτερ από την Ολλανδία.
Δεν χορηγούνται στους εκπροσώπους των τουριστικών γραφείων κάρτες εισόδου, ώστε να εξυπηρετούν τα γκρουπ, εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα αεροδρόμια της χώρας, ενώ η χρήση καροτσιών υπερχρεώνει τα τουριστικά γραφεία.
Ο ΗΑΤΤΑ τονίζοντας πως στο νέο αεροδρόμιο της Αθήνας υπάρχουν χρεώσεις που δεν παρατηρούνται σε κανένα άλλο αεροδρόμιο, καλεί την κυβέρνηση και την αντιπολίτευση να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για επανεξέταση και αλλαγή των όρων της σχετικής σύμβασης, που αποδεικνύεται όλο και περισσότερο αποικιοκρατική.
Επίσης ο ΗΑΤΤΑ έχει ετοιμάσει εξώδικο προς την ΙΑΤΑ αφενός για την προσθήκη φόρου ξεχωριστά από την τιμή του εισιτηρίου και αφετέρου για το υπό διερεύνηση δικαίωμα των τουριστικών λεωφορείων να εισπράττουν προμήθεια επί του συνολικού ποσού του εισιτηρίου, το οποίο θα περιλαμβάνει και τον προαναφερόμενο φόρο.