Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΗ Νέα Δημοκρατία καταγγέλλει για αδιαφάνεια την τουριστική διαφήμιση στις ΗΠΑ

Η Νέα Δημοκρατία καταγγέλλει για αδιαφάνεια την τουριστική διαφήμιση στις ΗΠΑ

Την σκανδαλώδη χρηματοδότηση γραφείου τουρισμού στην Αμερική από το Γραφείο Τουρισμού ΕΟΤ Αμερικής-Καναδά, καταγγέλλουν, με ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή, ο Συντονιστής της ΟΔΕ Παραγωγής και Εμπορίου Βουλευτής Θεσσαλονίκης της […]

Την σκανδαλώδη χρηματοδότηση γραφείου τουρισμού στην Αμερική από το Γραφείο Τουρισμού ΕΟΤ Αμερικής-Καναδά, καταγγέλλουν, με ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή<...>, ο Συντονιστής της ΟΔΕ Παραγωγής και Εμπορίου Βουλευτής Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας<.> Γ. Σαλαγκούδης, και ο Τομεάρχης Τουρισμού Βουλευτής Ευβοίας της ΝΔ Αναστάσιος Λιάσκος, αναδεικνύοντας την διασπάθιση των χρημάτων του Ελληνικού λαού που γίνεται από κάποια γραφεία του ΕΟΤ σε καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας.

Με έγγραφο του προϊσταμένου ΕΟΤ Αμερικής – Καναδά προς τον ΕΟΤ, αναφέρουν στην ερώτησή τους οι Βουλευτές, προτείνεται να χρηματοδοτηθεί το γραφείο HOMERIC TOURS INC. (το οποίο όπως επισημαίνουν χρηματοδοτείται κάθε χρόνο από το 1996, ενώ αγνοούνται πολύ μεγαλύτερου μεγέθους γραφεία) που λειτουργεί στην Αμερική, με το ποσό των 80.603 δολαρίων για ανύπαρκτη διαφημιστική προβολή που υποτίθεται ότι πραγματοποιήθηκε το 2001 ώστε να προσελκύσει περισσότερους Αμερικανούς τουρίστες να έλθουν στην Ελλάδα.

Το ίδιο γραφείο, διαφημίζει όπως φαίνεται από την ιστοσελίδα του πλην της Ελλάδας και άλλες χώρες ανταγωνίστριες του Ελληνικού Τουριστικού Προϊόντος όπως Τουρκία, Ιταλία, Πορτογαλία, Αίγυπτο, Ισραήλ, Κύπρο, Ισπανία, ενώ προτρέπει τους πιθανούς πελάτες του, να επισκεφτούν την ιστοσελίδα www.visitinggreece.com για περισσότερες πληροφορίες, ή οποία ή γράφει ανακρίβειες (Η Σκύρος ανήκει στις Β. Σποράδες) ή περιγράφει μόνο κάποια νησάκια του Αργοσαρωνικού, αγνοώντας βασικούς τουριστικούς προορισμούς (Αθήνα -Κρήτη -Ρόδος- Κέρκυρα κλπ) και την λοιπή Ελλάδα. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να πληροφορηθεί τι συμβαίνει με τα ξενοδοχεία ή προσπαθήσει να δει φωτογραφικό υλικό, θα εκπλαγεί διότι οι σελίδες είναι υπό κατασκευή!!!.

Επιπλέον ο προϊστάμενος ΕΟΤ έδωσε συνέντευξη, σε εφημερίδα που κυκλοφόρησε μόνο μια φορά δικαιολογώντας έτσι τη διαφημιστική καμπάνια που έγινε τον Απρίλιο του 2001 στην Αμερικανική Ήπειρο.

Επιπρόσθετα ζητούν να μάθουν γιατί απουσίαζε η χώρα μας, η μοναδική ίσως, παντελώς από το ένθετο των New York Times που παρουσίασε για τον πολιτισμό, που όλοι γνωρίζουμε ότι εξάγουμε;

Συνεχίζοντας οι Βουλευτές ζητούν να κατατεθούν όλα τα σχετικά έγγραφα και προτείνουν στην Κυβέρνηση να εξετάσει το όλο θέμα της διαφήμισης στην Αμερική επανιδρύοντας τα γραφεία ΕΟΤ στο Σικάγο και την Καλιφόρνια τα οποία κατήργησε από το 1997, αφήνοντας μόνο το γραφείο της Νέας Υόρκης του οποίου τα λειτουργικά έξοδα υπερβαίνουν κατά πολύ ακόμη και τα λειτουργικά των τριών γραφείων που λειτουργούσαν πριν η παρούσα κυβέρνηση τα καταργήσει, και επιταχύνοντας την πτωτική πορεία των αφίξεων τουριστών από Αμερική.

Ειδικότερα, οι δύο βουλευτές της Ν.Δ. ρωτούν τον υπουργό:

  • Τι μέτρα πρόκειται να λάβει ώστε να αποκατασταθεί η τάξη στο εν λόγω γραφείο και να αποδώσει πραγματικά η διαφήμιση;
  • Με ποιο τρόπο και με ποια κριτήρια επελέγη η εταιρεία που χρηματοδοτήθηκε με το ποσόν των 32 εκατομμυρίων δραχμών; Γιατί αγνοήθηκαν αποδοτικότερες λύσεις;
  • Σε ποιες εφημερίδες της Αμερικής έχει προβληθεί το Ελληνικό Τουριστικό προϊόν;
  • Γιατί η Ελλάδα απουσίαζε ( η μόνη ίσως) από το δημοσίευμα της New York Times που παρουσίασε τουριστικό ένθετο για τον Πολιτισμό για τον οποίο όλοι λέμε ότι εξάγει η Χώρα μας;

και ζητάνε να κατατεθούν:

  • Οι Βεβαιώσεις Αγοράς Συναλλάγματος (ΒΑΣ) την τελευταία τετραετία που αφορούν το εν λόγω Τουριστικό γραφείο.
  • Τα αποδεικτικά στοιχεία για τις πληρωμένες καταχωρήσεις που έγιναν σε έντυπη μορφή και τα αποκόμματα των εφημερίδων .
  • Τι τιράζ και πόσο χρονικό διάστημα εκδίδεται η Ελληνόφωνη εφημερίδα "Η ΠΡΩΙΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ" και πόσα εισέπραξε για την ειδική έκδοση της 15-04-2001 από τον ΕΟΤ;
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024