Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΠαρουσίαση διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό το 2007
Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης

Παρουσίαση διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό το 2007

Με κεντρικό μήνυμα `Explore Your Senses In Greece` η νέα καμπάνια του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης για τη διαφημιστική προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό το 2007 καλεί όλους τους πολίτες της παγκόσμιας κοινότητας να «εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν τις αισθήσεις τους στην Ελλάδα», αφού όπως εξήγησε και η ίδια υπουργός…

Με κεντρικό μήνυμα `Explore Your Senses In Greece` η νέα καμπάνια του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης για τη διαφημιστική προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό το 2007 καλεί όλους τους πολίτες της παγκόσμιας κοινότητας<...>να «εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν τις αισθήσεις τους στην Ελλάδα», αφού όπως εξήγησε και η ίδια υπουργός, κυρία Φάνη Πάλλη – Πετραλιά στη χτεσινή εκδήλωση για την παρουσίαση της καμπάνιας, “η Ελλάδα δεν είναι μια ακόμη χώρα διακοπών. Η Ελλάδα είναι εμπειρία. Αυτή η «εμπειρία Ελλάδας» είναι που κεντρίζει, τυλίγει όλες τις αισθήσεις και δίνει μια εμπειρία εντελώς διαφορετική από αυτή που μπορεί να προσφέρει κάθε άλλη χώρα. Κανένα άλλο κράτος δεν συνδυάζει 3.000 νησιά, περισσότερα από 5.000 χρόνια ιστορίας, εξελιγμένες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, ένα ζηλευτό τρόπο ζωής και μια περίοπτη θέση στην καρδιά της σύγχρονης Ευρώπης”.

Συνολικού προϋπολογισμού περίπου 40 εκατ. ευρώ, η νέα διαφημιστική καμπάνια της χώρας μας είναι στοχευμένη σε χώρες και ομάδες, πολυεπίπεδη, και απόλυτα εναρμονισμένη με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς. Στόχος του υπουργείου είναι την χρονιά αυτή τα διαφημιστικά μηνύματα της Ελλάδας να φθάσουν σε ένα δισεκατομμύριο αποδέκτες, είτε άμεσα είτε έμμεσα.

Η στρατηγική της παγκόσμιας διαφημιστικής εκστρατείας της Ελλάδας για το 2007 κατατάσσει ως σημαντικούς παράγοντες:

  • Την επωνυμία, δηλαδή το brand name της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού για διακοπές.

  • Την επέκταση στις παραδοσιακές αγορές, και την επικέντρωση στις ώριμες αγορές, όπως η Ρωσία και στις αναδυόμενες, όπως η Κίνα, απ’ όπου θα προέλθει το μεγαλύτερο κομμάτι της αύξησης της τουριστικής πίττας.
  • Το ανθρώπινο δυναμικό, δηλαδή τους άριστα εκπαιδευμένους υπαλλήλους και εργαζόμενους στους οποίους στηρίζεται η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται επίσης το 2007 στην τεχνολογία, αξιοποιώντας όλες τις νέες επικοινωνιακές δυνατότητες, όπως επίσης και στις νέες μορφές τουρισμού, εμπλουτίζοντας, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η ίδια υπουργός “το παραδοσιακό και «αχτύπητο» προϊόν «ήλιο και θάλασσα»”.

Η εκστρατεία, όπως τόνισε η υπουργός, αναδεικνύει την πληθώρα των τουριστικών μας προτάσεων δυναμικά και στοχευμένα, προβάλλοντας στο κάθε κοινό – στόχο την πιο ελκυστική επιλογή.


  • Παράλληλα με την τακτική διαφημιστική εκστρατεία υλοποιούμε ένα οργανωμένο πρόγραμμα προβολής και δημοσιότητας. Έχουμε προγραμματίσει την συμμετοχή μας σε περίπου 100 διεθνείς εκθέσεις και αξιοποιούμε δυναμικά τις διοργανώσεις διεθνούς εμβέλειας του 2007, από αθλητικές, εμπορικές έως και καλλιτεχνικές.

  • Ένα παράδειγμα είναι οι Αγώνες της Ευρωλίγκα στο μπάσκετ. Πρόκειται για μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να διαφημίσουμε την Ελλάδα σε εκατομμύρια θεατές, μέσα από 220 αγώνες.
  • Έχουμε επίσης κλείσει στρατηγικές συμφωνίες με τα εγκυρότερα και μεγαλύτερα έντυπα του διεθνούς Τύπου, όπως οι ΝΥ times, Spiegel και Forbes.
  • Eιδικά ταξιδιωτικά περιοδικά, Wedding, περιοδικά για το γιώτιγκ, το συνεδριακό τουρισμό και πολλά άλλα θα φιλοξενήσουν αφιερώματα για τη χώρα μας.
  • Μεγάλη επιτυχία είναι η συμφωνία με το CNN International που εκπέμπει στην Ευρώπη, την Ασία και την Αφρική. Θα φιλοξενήσει πάνω από 4.800 σποτάκια διαφήμισης. Επίσης ο ΕΟΤ θα είναι χορηγός στη νέα εκπομπή “The screening room’, η οποία απευθύνεται σε διεθνές τηλεοπτικό κοινό, υψηλού βιοτικού επιπέδου.

  • Το NBC, το αραβόφωνο και το αγγλόφωνο Al zazeera, το BBC world, το TV 5, και τα ειδικότερα κανάλια Travel, Fashion, CNBS, θα λάβουν ένα μεγάλο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας μας ξεκινώντας από τα μέσα Ιανουαρίου.
  • Θα ήθελα ακόμη να σας δώσω ένα μόνο παράδειγμα της διαφημιστικής μας προβολής σε μια αγορά πολύ σημαντική για την Ελλάδα, όπως αυτή της Γερμανίας. Η καμπάνια θα προβληθεί:
    • Στις μεγαλύτερες εφημερίδες, με 42 εμφανίσεις,

    • Στα σημαντικότερα περιοδικά, όπως το Stern, Geo και Focus με 27 εμφανίσεις,
    • Σε εξωτερικές διαφημίσεις με πάνω από 4.500 εμφανίσεις, σε 15 πόλεις και σε όλα τα γερμανικά τρένα.
    • Σε τηλεοπτικά σποτ, στα δημοφιλέστερα κανάλια με 130 εμφανίσεις,

    • Σε επαγγελματικές εκδόσεις με 16 εμφανίσεις
    • Σε περιοδικά inflight της KLM


Αναφερόμενη, τέλος, στα λεγόμενα νέα μέσα η κυρία Πετραλιά ανακοίνωσε πως η συνεργασία με το yahoo θα συνεχιστεί και το 2007, αφού όπως εξήγησε στην εποχή που ζούμε η δύναμη διανομής της επικοινωνίας σε ένα παγκόσμιο on line κοινό έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Στόχος του υπουργείου είναι να επιτύχουμε μέσω πολλαπλών δράσεων και διαδραστικών μηνυμάτων:

  • σημαντική ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της χώρας μας στις στοχευόμενες πληθυσμιακές ομάδες,
  • μεγιστοποίηση της παγκόσμιας κάλυψης της καμπάνιας,
  • δημιουργία μιας πρωτόγνωρης παγκόσμιας κοινότητας με επίκεντρο την Ελλάδα.

Κλείνοντας την παρουσίαση της καμπάνιας η υπουργός τόνισε τα ακόλουθα: “Ζούμε στην πιο ελπιδοφόρο, στην πιο συναρπαστική εποχή για τον ελληνικό τουρισμό. Μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Μπορούμε κυρίως να θέσουμε τις βάσεις για μια συνολική οικονομική και αναπτυξιακή αλλαγή της χώρας μέσα στην επόμενη δεκαετία χάρη στην τουριστική ανάπτυξη. Θα πετύχουμε γιατί μια νέα εποχή για τον τουρισμό έχει ξεκινήσει. Είναι η δική μας εποχή. Είναι η εποχή της ανάπτυξης και της ευημερίας. Είναι η εποχή της Ελλάδας.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024