Ευθύνες στις αεροπορικές εταιρίες και στις εταιρίες επίγειας εξυπηρέτησης επιρρίπτει η διοίκηση του αεροδρομίου Αθηνών ‘Ελευθέριος Βενιζέλος’ για τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στις πτήσεις κατά το διήμερο της σφοδρής κακοκαιρίας. […]
Ευθύνες στις αεροπορικές εταιρίες και στις εταιρίες επίγειας εξυπηρέτησης επιρρίπτει η διοίκηση του αεροδρομίου Αθηνών '
Συγκεκριμένα, ο γενικός διευθυντής του αεροδρομίου Matthias Mitscherlich δήλωσε ότι η υποδομή και τα συστήματα του αεροδρομίου Αθηνών παρέμειναν σε πλήρη λειτουργική ετοιμότητα τις τελευταίες τρεις μέρες που επικράτησε πρωτοφανής κακοκαιρία και χαρακτήρισε ως κύριο πρόβλημα την πολύπλοκη διαδικασία αποπαγοποίησης των αεροπλάνων, υπογραμμίζοντας πως τόσο ο εξοπλισμός όσο και το απαιτούμενο υλικό και το αναγκαίο προσωπικό αποτελούν αποκλειστική ευθύνη και συμβατική υποχρέωση των αεροπορικών εταιριών και των φορέων επίγειας εξυπηρέτησης και όχι της διοίκησης του αεροδρομίου.
Παράλληλα, πρόβλημα δημιουργήθηκε και από την αδυναμία προσέλευσης προσωπικού στις θέσεις εργασίας, συμπεριλαμβανομένων των πληρωμάτων των αεροπορικών εταιριών.
Τέλος, αναφερόμενος στα προβλήματα τηλεφωνικής επικοινωνίας του κοινού με το αεροδρόμιο, τόνισε ότι το αεροδρόμιο κατακλύσθηκε από 10.000 τηλεφωνήματα σε ένα 24ωρο και εξυπηρέτησε 7.000.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.