Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsΗ SWISS εγκαινιάζει μία νέα 24ωρη καθημερινή υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μέσω των social media

Η SWISS εγκαινιάζει μία νέα 24ωρη καθημερινή υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μέσω των social media

Η SWISS ενισχύει περαιτέρω το πεδίο των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της μέσω των social media, Facebook και του Twitter. Οι πελάτες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν αυτά τα ‘online […]

Η SWISS ενισχύει περαιτέρω το πεδίο των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της μέσω των social media, Facebook και του Twitter. Οι πελάτες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν αυτά τα ‘online κανάλια’ για να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Υπηρεσιών της εταιρείας σε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας για οποιεσδήποτε απορίες ή ζητήματα που μπορεί να έχουν: για τις πτήσεις, τα εισιτήρια, αλλαγές κρατήσεων ή εισιτηρίων και για άλλα παρόμοια θέματα. Οι νέες αυτές υπηρεσίες ξεκίνησαν να παρέχονται από την Κυριακή 1η Ιουλίου.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024