Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣεμινάριο για τη ‘Διαχείριση Κρίσεων’ στον τουριστικό τομέα

Σεμινάριο για τη ‘Διαχείριση Κρίσεων’ στον τουριστικό τομέα

Είναι γνωστό ότι οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού, αποτελούν ευαίσθητες μονάδες σε περιπτώσεις κρίσεων. Μια σειρά ατυχών συμβάντων στο παρελθόν (ναυάγιο Σάμινα, Ζεύς, Σεισμοί, πυρκαγιές Σάμου, τρομοκρατική […]

Είναι γνωστό ότι οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού, αποτελούν ευαίσθητες μονάδες σε περιπτώσεις κρίσεων. Μια σειρά ατυχών συμβάντων στο παρελθόν<...> (ναυάγιο Σάμινα, Ζεύς, Σεισμοί, πυρκαγιές Σάμου, τρομοκρατική ενέργεια σε ξενοδοχείο, πυρκαγιά σε πλοίο κλπ) επιβεβαιώνουν τη θέση αυτή και σηματοδοτούν την ανάγκη για τον καταλληλότερο σχεδιασμό και χειρισμό της επικοινωνιακής πολιτικής και πρακτικής της κάθε επιχείρησης.

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ<.>), προχωρά στην πρωτοβουλία οργάνωσης σεμιναρίου εκπαίδευσης μέσων (media training) & διαχείρισης κρίσεων (crisis management). Στόχος του σεμιναρίου είναι να αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι τη θεωρητική και πρακτική αντίληψη των βασικών αρχών του χειρισμού των μέσων ενημέρωσης σε περίπτωση κρίσης. Απευθύνεται σε επιχειρηματίες και στελέχη τα οποία, σε περίπτωση κρίσης, θα αναλάβουν την εκπροσώπηση της εταιρίας καθώς και σε όσους θα κληθούν να λάβουν στρατηγικές αποφάσεις κατά τη διάρκεια μιας κρίσης.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στον πολυχώρο 'Αθηναϊς', από 6 έως 8 Δεκεμβρίου 2001 και θα επαναληφθεί από 13 έως 15 Δεκεμβρίου 2001, εφόσον υπάρχει ανάλογο ενδιαφέρον. Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι τρεις πλήρεις ημέρες (27 ώρες). Τη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση των συμμετεχόντων ανέλαβε η εταιρία SK Consulting. Θα υλοποιηθούν ασκήσεις προσομοίωσης με την βοήθεια video, σε σενάρια ειδικά διαμορφωμένα για τις τουριστικές επιχειρήσεις. Επίσης οι συμμετέχοντες θα λάβουν και εξειδικευμένο εγχειρίδιο.

Αναλυτικότερα περιλαμβάνει:
1. Θεωρητική κατάρτιση με θεματικές ενότητες: Πρόγραμμα Διαχείρισης Κρίσεων
Crisis Management και επικοινωνία
MME: Βασικές αρχές αντιμετώπισης
Στρατηγικές αποφάσεις σε περίοδο κρίσης
Απέναντι στα μέσα.
2. Πρακτική εξάσκηση με βάση συγκεκριμένα σενάρια ενδεχομένων κρίσεων, με έμφαση στη συνέντευξη τύπου και το τηλεοπτικό debate, με την βοήθεια video που επιτρέπει τη μελέτη της απόδοσης του κάθε στελέχους. Η εκπαίδευση αξιολογείται από συμβούλους επικοινωνίας με μεγάλη εμπειρία σε εκπαίδευση μέσων (media training).

3. Crisis Management Manual. Οι εκπαιδευόμενοι θα λάβουν, μετά το σεμινάριο, ένα γενικής χρήσεως (generic), εγχειρίδιο διαχείρισης κρίσεων. Το εγχειρίδιο αυτό χρησιμεύει ως εργαλείο για το σχεδιασμό του ειδικού εγχειριδίου διαχείρισης κρίσεων της κάθε εταιρίας ή οργανισμού.

Το σεμινάριο προσφέρεται σε δύο μορφές, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες και απαιτήσεις των συμμετεχόντων. Στην πρώτη μορφή (πλήρες πρόγραμμα) περιλαμβάνονται όλα τα ανωτέρω, όπως περιγράφονται. Στη δεύτερη μορφή (απλό πρόγραμμα) περιλαμβάνεται η θεωρητική κατάρτιση και η παρακολούθηση της πρακτικής άσκησης χωρίς συμμετοχή σε ασκήσεις προσομοίωσης (απλή παρακολούθηση).

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024