Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΗ τελευταία καμπάνια της Airbnb κτυπά ευθέως τα ξενοδοχεία
Βραχυχρόνια Διαμονή

Η τελευταία καμπάνια της Airbnb κτυπά ευθέως τα ξενοδοχεία

Airbnb From Youtube Video

Η εταιρεία λανσάρισε την τελευταία καμπάνια της, με τίτλο «Get an Airbnb», με πρωταρχικό στόχο την ευκολία στις οικογενειακές διακοπές και την οικονομία, παρουσιάζοντας ως πιο ιδανικές τις διακοπές σε κατάλυμα Airbnb παρά σε ξενοδοχείο.

Η τελευταία καμπάνια της Airbnb προκαλεί άμεσα την ξενοδοχειακή βιομηχανία, απεικονίζοντας ταξιδιώτες απομονωμένους, χρησιμοποιώντας στυλ κινουμένων σχεδίων, σε μεμονωμένα δωμάτια ξενοδοχείου ή να αισθάνονται καταβεβλημένοι σε γεμάτες πισίνες ξενοδοχείων. Αυτές οι σκηνές έρχονται σε αντίθεση με την απεικόνιση της καμπάνιας που φέρνει κοντά τους ανθρώπους σε φιλόξενους χώρους, όπως ένα άνετο σπίτι ή ένα απομονωμένο μπανγκαλόου ζούγκλας με ιδιωτική πισίνα.

Θυμίζουμε ότι η Airbnb λανσάρει μικρά βίντεο των 15 δευτερολέπτων για να εκπαιδεύσει του ιδιοκτήτες πως να προβούν σε ενοικιάση των χώρων τους. Τα κινούμενα σχέδια δείχνουν κυρίως ομάδες φίλων, που επικεντρώνονται στις οικογενειακές αποδράσεις. Η καμπάνια της Airbnb αναπτύχθηκε εσωτερικά με τον καθιερωμένο συνεργάτη κινουμένων σχεδίων BUCK, γνωστό για τη δημιουργία κινούμενων εικόνων για άλλες εταιρείες τεχνολογίας όπως η Headspace, η Instacart και η Harry’s Razors. Η καμπάνια ξεκίνησε στις ΗΠΑ και τον Καναδά στις 24 Αυγούστου και θα κυκλοφορήσει σταδιακά σε όλη την Αυστραλία, το Μεξικό, τη Βραζιλία, την Κορέα, το Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές Σεπτεμβρίου. Τα βίντεο θα εμφανίζονται σε ψηφιακά και κοινωνικά κανάλια.

Διαβάστε επίσηςAirbnb και ανταγωνιστές διαφοροποιούν τα κανάλια του μάρκετινγκ

Η αλλαγή της Airbnb στις στρατηγικές μάρκετινγκ

Η Airbnb βρίσκεται σε μοναδική θέση. Η ισχυρή αναγνώριση της επωνυμίας της και η ποιότητα της άμεσης επισκεψιμότητας που λαμβάνει στον κόμβος της, επιτρέπουν στην εταιρεία να μειώσει την εξάρτησή της από την Google. Η Airbnb κάνει σταδιακά βήματα για να αλλάξει την αντίληψή για την επωνυμία της εστιάζοντας στην αφήγηση ή το storytelling όπως λέγεται.

Το 2022, η Airbnb παρουσίασε το μάρκετινγκ της επωνυμίας της ως μερίδιο των δαπανών πωλήσεων και μάρκετινγκ για πρώτη φορά και αποκάλυψε ότι η εταιρεία διέθεσε 770 εκατομμύρια ευρώ για το «μάρκετινγκ επωνυμίας και απόδοσης» τα πρώτα τρία τρίμηνα του ίδιου έτους. Από αυτό, το 26% αντιπροσώπευε αυξημένες δαπάνες για συγκεκριμένες καμπάνιες μάρκετινγκ επωνυμίας.

Αυτή η στροφή από το μάρκετινγκ απόδοσης στην αφήγηση επωνυμίας ήταν μέρος της αντίδρασης της Airbnb στην πανδημία και των προσπαθειών της να επανασυνδεθεί με οικοδεσπότες, επισκέπτες και σπίτια.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, Hiroki Asai, εξηγεί στο τέλος αυτής της νέας καμπάνιας, «Καθώς η Airbnb μεγάλωνε, πριν από την πανδημία, έχανε τη διαφοροποίησή της. Υπήρχαν πολλές ανταγωνιστικές επιλογές για ταξιδιώτες εκεί έξω και η Airbnb… έχανε τη μοναδικότητά της. Έτσι, βγαίνοντας από την πανδημία, η απόφαση ήταν να επικεντρωθούμε πραγματικά στη βασική δραστηριότητα και να επικεντρωθούμε στη δημιουργία εμπειριών, στη δημιουργία χαρακτηριστικών και στη δημιουργία ενός προϊόντος… για να διαφοροποιηθούμε και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουμε την επωνυμία για να επικοινωνήσουμε και να διδάξουμε στους ανθρώπους ποιες είναι αυτές οι διαφορές .»

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024