Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήAirbnb και ανταγωνιστές διαφοροποιούν τα κανάλια του μάρκετινγκ
Διαμονή

Airbnb και ανταγωνιστές διαφοροποιούν τα κανάλια του μάρκετινγκ

airbnb

Διαφοροποίηση στη στρατηγική μάρκετινγκ επιλέγουν οι εταιρείες διαμονής εν μέσω υψηλότερων εξόδων.

Η Airbnb θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις καμπάνιες μάρκετινγκ για να θέτει τα “μοναδικά” τα καταλύματά της στην προσοχή των πελατών της, δήλωσε η πλατφόρμα διαμονής.

Η πρόσφατη συνεργασία της με την κατασκευάστρια εταιρεία παιχνιδιών Mattel οδήγησε στο Barbie Malibu DreamHouse να γίνει η πιο δημοφιλής καταχώρηση της πλατφόρμας που έγινε ποτέ, με 13.000 επισκέψεις και περισσότερες από 250 εκατ. εμφανίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ενώ οι δαπάνες μάρκετινγκ για την πλατφόρμα διαμονής αυξήθηκαν σε 486 εκατ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2023, από 379 εκατ. δολάρια σε ετήσια βάση, η Airbnb τόνισε ότι “το 90% της επισκεψιμότητάς μας εξακολουθεί να προέρχεται απευθείας ή οργανικά”.

Καμπάνιες όπως η Barbie είναι “σημαντικό μέρος της στρατηγικής μας  προς το μέλλον“, είπε η εταιρεία.

Ο οικονομικός διευθυντής Dave Stephenson δήλωσε: “Και στη συνέχεια, όταν κάνουμε ενέργειες όπως το Barbie DreamHouse και άλλες μεγάλες καμπάνιες όπως αυτή, είμαστε σε θέση να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα για την Airbnb (και) για τη μοναδικότητα των προσφορών μας. Και αυτή είναι μια ισχυρή στρατηγική για το μάρκετινγκ μας”.

Η Airbnb είπε επίσης ότι βλέπει θετικά αποτελέσματα από το brand μάρκετινγκ σε όλες τις βασικές αγορές και συνεχή βελτίωση στο μάρκετινγκ απόδοσης.

Είναι αυτό το είδος οργανικού μάρκετινγκ που επιδειώκουν σταθερά οι διαδικτυακοί ανταγωνιστές μέσω επενδύσεων σε απευθείας κανάλια και προγράμματα πιστών πελατών.

Ο όμιλος Expedia αύξησε επίσης τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ το δεύτερο τρίμηνο στα 1,77 δισ. δολάρια. Οι άμεσες πωλήσεις και τα έξοδα μάρκετινγκ ανήλθαν στα 1,6 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 2% από έτος σε έτος, λόγω της αύξησης της καταβολής προμηθειών B2B.

Η αύξηση αντισταθμίστηκε κυρίως από την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις B2C, σύμφωνα με την εταιρεία.

Η οικονομική διευθύντρια του ομίλου Expedia, Julie Whalen δήλωσε: “Αυτές οι επιτυχίες του B2C μάρκετινγκ προέκυψαν από τα οφέλη που βλέπουμε από τις συνεχείς επενδύσεις μας στα πιστά μας μέλη και τους χρήστες της εφαρμογής, καθώς και από την απόφασή μας να μεταφέρουμε μέρος από τις προγραμματισμένες δαπάνες μας από το δεύτερο τρίμηνο στο τρίτο τρίμηνο για να τα φέρουμε πιο κοντά με το λανσάρισμα του One Key και για να υποστηρίξουμε την επιταχυνόμενη ανάπτυξή μας στο δεύτερο μισό”.

Μακροπρόθεσμα, η εταιρεία συνεχίζει να μειώνει την εξάρτησή της από την Google. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Peter Kern είπε ότι η εταιρεία προσπαθεί να βρει “καλύτερες ευκαιρίες, υψηλότερες μακροπρόθεσμες ευκαιρίες απόδοσης για να επενδύσουμε τα διαφημιστικά μας κονδύλια, είτε σε λήψεις των εφαρμογών μας είτε σε άλλους τομείς.”

Η Expedia ανέφερε αύξηση 15% στα ενεργά πιστά μέλη το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2022 και αύξηση των κρατήσεων μέσω των εφαρμογών της κατά 300 μονάδες βάσης σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Η Booking Holdings πιέζει επίσης τις άμεσες κρατήσεις για να αλληλεπιδρά άμεσα με τους πελάτες και να αυξήσει την αφοσίωση με το πιθανό πρόσθετο μπόνους της μείωσης των δαπανών σε συνδρομητικά κανάλια με την πάροδο του χρόνου.

Ενώ τα έξοδα μάρκετινγκ της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 4% στα 1,8 δισ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο, το 48% των διανυκτερεύσεων στα δωμάτια προέρχονταν μέσω της εφαρμογής της, σημειώνοντας αύξηση έξι ποσοστιαίων μονάδων από έτος σε έτος.

Ο οικονομικός διευθυντής της Booking Holdings, David Goulden, τόνισε την υψηλότερη απόδοση επένδυσης σε συνδρομητικά κανάλια παράλληλα με την αύξηση των άμεσων εργασιών, η οποία οδήγησε σε χαμηλότερα έξοδα μάρκετινγκ ως ποσοστό των ακαθάριστων κρατήσεων.

Απέδωσε την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) στα κανάλια απόδοσης στις “προσπάθειες για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των δαπανών μάρκετινγκ” με την εταιρεία να αναζητά τρόπους βελτιστοποίησης των δαπανών μάρκετινγκ.

Ψάχνουμε κανάλια για επαύξηση ή επιστροφή σε απευθείας κανάλια, και δοκιμάζουμε συνεχώς στο πλαίσιο των υψηλών μας δαπανών μάρκετινγκ. Όπως βλέπετε, κατά τη διάρκεια του τριμήνου ξοδέψαμε περίπου 1,8 δισ. δολάρια για μάρκετινγκ. Επομένως, είναι ένα μεγάλο χρηματικό ποσό που ξοδεύουμε σε αυτό το φάσμα. Αναζητούμε πάντα τρόπους για να βελτιστοποιήσουμε διαφορετικές δαπάνες, διαφορετικά κανάλια και διαφορετικές προσεγγίσεις”, είπε ο David Goulden.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024