Την άνοιξη του 2011, αναμένεται να λειτουργήσει το νέο λιμάνι της Πάτρας, οι εργασίες του οποίου έχουν ολοκληρωθεί από το Φεβρουάριο. Η Διοίκηση του ΟΛΠΑ, έχει προχωρήσει στην προκήρυξη διαγωνισμών […]
Την άνοιξη του 2011, αναμένεται να λειτουργήσει το νέο λιμάνι της Πάτρας, οι εργασίες του οποίου έχουν ολοκληρωθεί από<...> το Φεβρουάριο. Η Διοίκηση του ΟΛΠΑ, έχει προχωρήσει στην προκήρυξη διαγωνισμών για τα μέτρα ασφαλείας στο χώρο του Λιμανιού, αλλά και το κυκλοφοριακό θέμα στους χερσαίους χώρους της λιμενικής ζώνης.
Στο νότιο λιμάνι θα μεταφερθούν οι ακτοπλοϊκές γραμμές προς Βενετία, Μπάρι και Αγκόνα. Στο Βόρειο Λιμάνι θα παραμείνει μόνο η γραμμή του Μπρίντεζι και η εμπορική δραστηριότητα, ενώ στο ίδιο τμήμα ο ΟΛΠΑ σχεδίαζε την υποδοχή κρουαζιερόπλοιων, κάτι που φαίνεται να ενδιαφέρει και τη σημερινή Διοίκηση του Οργανισμού.
Το νέο Λιμάνι διαθέτει:
– Μήκος κρηπιδώματος: 950 μ.
– Θέσεις πλοίων : 4
– Θέσεις πλαγιοπρυμνοδέτησης που έχουν επιμηκυνθεί από 190 σε 220 μέτρα, ώστε να «χωρούν» τα πλοία της νέας γενιάς.
– Μήκος κυματοθραύστη: 1230 μ.
– Συνολικό εμβαδόν κτιρίων: 6060 τμ (Τερματικός Σταθμός, Κτίριο Υπηρεσιών Λιμένα, Πυροσβεστικός Σταθμός, δύο Πύλες) και,
– Εκταση χερσαίας ζώνης: 210 στρέμματα.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.