Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΠολύωρη ταλαιπωρία επιβατών της Lufthansa σε πτήση από Φρανκφούρτη για Αθήνα
Η ταλαιπωρία προέκυψε λόγω τεχνικού προβλήματος του αεροσκάφους

Πολύωρη ταλαιπωρία επιβατών της Lufthansa σε πτήση από Φρανκφούρτη για Αθήνα

Αγανακτισμένοι είναι οι επιβάτες της χθεσινοβραδυνής πτήσης της Lufthansa από τη Φρανκφούρτη προς την Αθήνα, καθώς από χθες το βράδυ αναχώρησαν σήμερα για την Ελλάδα.

Οι επιβάτες της χθεσινοβραδυνής πτήσης της Lufthansa από Φρανφκούρτη προς Αθήνα καταγγέλουν σε blogs μεγάλη ταλαιπωρία και απαράδεκτη συμπεριφορά της αεροπορικής εταιρείας, καθώς η πτήση τους αναχώρησε τελικά σήμερα, Πέμπτη.

Σύμφωνα με καταγγελίες επιβατών, αφού έγινε η επιβίβαση στο αεροπλάνο, δύο ώρες μετά τους ειδοποίησαν ότι υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα και ότι θα πρέπει να αποβιβαστούν. Αρκετή ώρα αργότερα, επιβιβάστηκαν σε άλλο αεροπλάνο, αλλά τελικά η πτήση δεν πραγματοποιήθηκε, γιατί το αεροπλάνο δεν πρόλαβε να πάρει άδεια απογείωσης πριν από τις 23:00, καθώς το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης σταματά τις πτήσεις του τις νυχτερινές ώρες (23:00-05:00).

Οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και πάλι, χωρίς τις αποσκευές τους, και τους τους ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχουν ξενοδοχεία διαθέσιμα και τους έδωσαν ένα “κουπόνι” αξίας 10 ευρώ (ακόμη και ράντζα στήθηκαν μέσα στο αεροδρόμιο). Όσοι έψαξαν για ξενοδοχεία, βρήκαν μόνο πανάκριβα δωμάτια, καθώς υπάρχει μεγάλη ζήτηση αυτήν την περίοδο στη γερμανική πόλη, λόγω των μεγάλων διεθνών εκθέσεων που διεξάγονται τώρα, στη Φρακφούρτη (IMEX, SmartEnergyMarket SEM και Optatec).

Η κα Εύη Βουδικλάρη, Sales Manager της Goldair Congress περιγράφει την “εμπειρία” της στο Travel Daily News: “Ήμουν επιβάτης της προχθεσινής πτήσης από Φρανκφούρτη για Αθήνα και η εμπειρία που ζήσαμε πραγματικά ξεπερνά κάθε προσδοκία! Οι ‘πολιτισμένοι Ευρωπαίοι Γερμανοί απέδειξαν πόσο απολίτιστοι είναι τελικά, αφού επέδειξαν απίστευτη έλλειψη οργάνωσης, αλλά, το κυριότερο, απόλυτη αδιαφορία για 300 επιβάτες-πελάτες, η πλειοψηφία των οποίων συμμετείχαμε στην έκθεση IMEX ως προσκεκλημένοι ή εκθέτες, με σκοπό είτε να προάγουμε το συνεδριακό τουρισμό είτε να συμβάλουμε στην ανάπτυξή του διεθνώς ως hosted buyers, μαζί με άλλες ευρωπαικές χώρες. Μετά από δύο ώρες ταλαιπωρίας και αφού αλλάξαμε δύο αεροπλάνα λόγω τεχνικής βλάβης, μας ανακοίνωσαν τελικά ότι δεν μπορούμε να φύγουμε. Στην πορεία η ταλαιπωρία συνεχίστηκε διότι δεν έγινε καμία απολύτως προσπάθεια να βρουν ξενοδοχείο για τον κόσμο και αρκέστηκαν στο να μας ανακοινώσουν ότι θα πρέπει να κοιμηθούμε σε “ντιβάνια” του αεροδρομίου. Εκεί δε βρήκαμε ούτε καν το ΚΙΤ Υγιεινής που είθισται να δίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις (είναι το minimum) παρά μόνο κουβέρτες και νερά, που δεν έφταναν καν για όλους! Για φαγητό φυσικά ούτε λόγος…”.

Όπως αναφέρει στο blog Tourism Lobby επιβάτης της Lufthansa διηγούμενος εμπειρία του στις 19 Μαΐου με την ίδια εταιρεία, “η Lufthansa μας έκανε παρόμοια στην πτήση από Νέα Υόρκη προς Φραγκφούρτη προχθές, στις 19/5/12. Μας έβγαλαν από το αεροπλάνο γιατί χάλασε και για 2 ώρες μας άλλαζαν ουρές που περιμέναμε, χωρίς καμία πληροφόρηση. Όταν εκνευριστήκαμε, κάλεσαν την αστυνομία και εμείς ζητήσαμε αυτά που μας όφειλαν, βάσει των κανονισμών. Μετά από 3,5 ώρες μας πήγαν σε ένα ξενοδοχείο, 70 χλμ., μακριά, και μας έδωσαν κουπόνια, που αντιστοιχούσαν σε μισό γεύμα και μισό πρωινό. Μας είπαν να πάρουμε εμείς τηλέφωνο να διορθώσουμε τις κρατήσεις για τις πτήσεις ανταπόκρισής μας. Μετά από 4 ώρες προσπαθειών και 1 ώρα αναμονής τα καταφέραμε να πιάσουμε γραμμή και να το τακτοποιήσουμε. Την επομένη μας άφησαν να περιμένουμε μισή ώρα στον ήλιο για τα λεωφορεία, γιατί δεν τα είχαν προγραμματίσει σωστά. Η τελική ώρα αναχώρησης άλλαξε 4 φορές, στο τέλος το αεροδρόμιο απέσυρε την πτήση από τους πίνακες, γιατί δεν υπήρχε αξιοπιστία. Τελικά βέβαια χάθηκαν όλες οι ανταποκρίσεις μας και έπρεπε να σταθούμε πάλι στην ουρά και να κάνουμε κράτηση για νέες. Το κερασάκι ήρθε όταν σε λιγότερο από μια ώρα πριν την πτήση άλλαξαν την θύρα αποβίβασης, με αποτέλεσμα να τρέχουμε ένα χιλιόμετρο πίσω, από την Α25 στην Α1, για να προλάβουμε”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024