Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήH Aqua Vista στην WTM: Αυξητικές τάσεις και θετικά μηνύματα για το 2014
Ξενοδοχεία

H Aqua Vista στην WTM: Αυξητικές τάσεις και θετικά μηνύματα για το 2014

Πέραν της βρετανικής αγοράς, ισχυρές αυξητικές τάσεις ζήτησης για τα ξενοδοχεία της Aqua Vista καταγράφονται κυρίως από τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, όπως η Ρωσία και η Ουκρανία, ενώ ικανοποιητικό ενδιαφέρον εκδηλώνεται και από άλλες ομάδες αγορών προέλευσης επισκεπτών, όπως η Άπω Ανατολή και η ΝΑ Ασία.

Με τις καλύτερες προυποθέσεις και με ιδιαίτερα θετικά μηνύματα, η αλυσίδα Aqua Vista Hotels ξεκίνησε δυναμικά το πρόγραμμα marketing και προβολής των μελών της, εν όψει της περιόδου του 2014, με τις συμμετοχές της στη Δεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market, στο Λονδίνο, καθώς και στο workshop Global European Market Place που διοργανώθηκε νωρίτερα στη βρετανική πρωτεύουσα.

Στην World Travel Market, η Aqua Vista συμμετείχε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με δικό της περίπτερο, σε στρατηγικό σημείο του Hall με τους ευρωπαικούς προορισμούς, το οποίο κέρδισε τις εντυπώσεις και επιβεβαίωσε τον υψηλό βαθμό αναγνωρισιμότητας του brand name της εταιρείας.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης έγιναν πολλές συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων, tour operators και specialists, κυρίως από τη βρετανική αγορά αλλά και από άλλες χώρες και αγορές προέλευσης επισκεπτών, καθώς και με στελέχη αεροπορικών εταιρειών, ξενοδοχείων και δημοσιογράφους.

Οι προοπτικές για τη νέα περίοδο του 2014 δείχνουν εξαιρετικά θετικές και ήδη, η ροή κρατήσεων προς τα ξενοδοχεία μέλη της Aqua Vista καταγράφει έντονα αυξητική τάση. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο όγκος επιβεβαιωμένων εγγυημένων κρατήσεων για το 2014, είναι διπλάσιος από το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, γεγονός που αφενός μεν αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα της πολιτικής πωλήσεων της Aqua Vista, αφετέρου δε, επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πελάτες στο προιόν και στις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία  του δiκτύου της Aqua Vista.

Επιπρόσθετα, οι συμφωνίες που κλείνονται για το 2014, γίνονται με πολύ καλούς επιχειρηματικούς όρους, ενώ προδιαγράφεται μία τάση περιορισμού των κρατήσεων τελευταίας στιγμής, με ένα μεγάλο ποσοστό πελατών να αναζητούν από τώρα την καλύτερη σχέση αξίας προς τιμή (value for money). Αυτή η τάση υποβοηθά την επέκταση της περιόδου στους προορισμούς όπου δραστηριοποιείται εντονότερα η Aqua Vista, όπως για παράδειγμα η Σαντορίνη, όπου η ροή επισκεπτών επεκτείνεται πλέον από τις αρχές Μαρτίου έως και τα τέλη Νοεμβρίου. Παράλληλα, αυξάνει ο αριθμός των πελατών που προτιμούν να κάνουν τις κρατήσεις τους απευθείας στο δίκτυο της Aqua Vista, περιορίζοντας έτσι τον βαθμό εξάρτησης από άλλα δίκτυα διανομής,

Πέραν της βρετανικής αγοράς, ισχυρές αυξητικές τάσεις ζήτησης για τα ξενοδοχεία της Aqua Vista καταγράφονται κυρίως από τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, όπως η Ρωσία και η Ουκρανία, ενώ ικανοποιητικό ενδιαφέρον εκδηλώνεται και από άλλες ομάδες αγορών προέλευσης επισκεπτών, όπως η Άπω Ανατολή και η Νοτιο-Ανατολική Ασία.

Μία άλλη σημαντική διάσταση της συμμετοχής της Aqua Vista στην World Travel Market, είναι το ενδαφέρον που εκδηλώνεται για νέες συνεργασίες με ξενοδοχειακές επιχειρησεις εκτός Ελλάδας. Με τις προτάσεις που υπάρχουν και εξετάζονται αυτήν τη στιγμή, σύντομα θα τεθούν οι βάσεις για διεθνή επέκταση της Aqua Vista, με μέλη υψηλών ποιοτικών χαρακτηριστικών, από προορισμούς του εξωτερικού.

Ο πρόεδρος της Aqua Vista Hotels, κ. Γιώργος Γραφάκος αναφέρει σχετικά: “Η συμμετοχή της Aqua Vista στην World Travel Market, είχε πολύ θετικά αποτελέσματα και δείχνει ότι η στρατηγική που υλοποιούμε και οι επενδύσεις που έχουμε κάνει ως προς τη διείσδυση και την αναγνωρισιμότητα του δικτύου μας , αποδίδουν καρπούς. Η αυξανόμενη ζήτηση για τα ξενοδοχεία μέλη της Aqua Vista και η εξαιρετική πορεία των κρατήσεων, δικαιώνει τις προσπάθειές μας να αναδείξουμε περαιτέρω τη μοναδικότητα των ελληνικών προορισμών και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρουν οι συνεργάτες μας”.

Η Aqua Vista Hotels  αριθμεί 25 μοναδικά και πρωτότυπα boutique ξενοδοχεία – και ένα εστιατόριο υψηλής γαστρονομίας – προσφέροντας ολοκληρωμένες καινοτόμες υπηρεσίες management, marketing και κρατήσεων, ανάλογα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις κάθε μονάδας, σε διεθνές επίπεδο, στις αγορές που επιθυμούν να επιτύχουν αποτελεσματικότερη διείσδυση και στις ειδικές πελατειακές ομάδες στις οποίες απευθύνονται.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024