Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileOniline οδηγός των 100 κορυφαίων ιστοσελίδων κριτικής ξενοδοχείων
Δωρεάν online βάση δεδομένων της ξενοδοχειακής αγοράς

Oniline οδηγός των 100 κορυφαίων ιστοσελίδων κριτικής ξενοδοχείων

Η πάροχος λύσεων διαχείρισης φήμης Olery εγκαινίασε μια δωρεάν online βάση δεδομένων για όσους δραστηριοποιούνται στην ξενοδοχειακή αγορά.

Η online βάση δεδομένων Olery Review Sites Database παρέχει, σε πραγματικό χρόνο, τη γνώση σε διευθυντές ξενοδοχείων, για το πως να δώσουν μεγαλύτερη ώθηση στην παρουσία και τη φήμη του ξενοδοχείου τους σε αυτά τα sites και εξοικονομεί χρόνο προωθώντας τους όσον αφορά στο μάρκετινγκ και την παρακολούθηση των εξελίξεων μέσα από αυτές τις “κοινωνικές κοινότητες”.

Τα δεδομένα που εμφανίζονται στη βάση δεδομένων της Olery προσφέρουν έναν πλούτο πληροφοριών σχετικά με τα κορυφαία 100 sites κριτικής, συμπεριλαμβανομένων:
– Σαφή και συνοπτική περιγραφή του κάθε site
– Ανάλυση σε πραγματικό χρόνο της κίνησης της ιστοσελίδας και στοιχεία για τον αριθμό των μηνιαίων επισκεπτών της
– Στατιστικά στοιχεία (αριθμός πελατών, αριθμός ξενοδοχείων και χώρες όπου κάθε ξενοδοχείο είναι διαθέσιμο)
– Ανάλυση των τύπων των κριτικών και των επιμέρους βαθμολογιών
– Διαδικασία κριτικής: για το εάν ένας διευθυντής ξενοδοχείου μπορεί να ανταποκριθεί σε μια κριτική για ένα συγκεκριμένο δικτυακό τόπο, εάν είναι δημόσιο ή ιδιωτικό -κάτι είναι ιδιαίτερα σημαντικό πρέπει να ανταποκριθεί σε αρνητικές κριτικές, μια συχνά δύσκολη διαδικασία
– Εάν υπάρχει η δυνατότητα αγορά πληρωμένης συνδρομής με πρόσθετες υπηρεσίες μάρκετινγκ όπως τοTripAdvisor ή το Zoover
– Επιλογή γλωσσών.

“Η παγκόσμια οικονομία υπαγορεύει ότι οι διευθυντές ξενοδοχείων διαχειρίζονται τις λίστες τους τόσων των εγχώριων όσο και των διεθνών sites, και μέσω των καθημερινών συζητήσεών μας μαζί τους γνωρίζουμε ότι η διαδικασία για τη διαχείριση του περιεχομένου και η επίγνωση του ποια από αυτά είναι τα πλέον κατάλληλα για αυτούς μπορεί να είναι αποκαρδιωτική,” δήλωσε ο Kim van den Wijngaard, CEO και συνιδρυτής της Olery. “Η Βάση Δεδομένων της Olery συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται σε ένα σημείο, ώστε να μπορούν να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στην έρευνα και περισσότερο χρόνο για την παρακολούθηση της κοινωνικής τους φήμης και να ανταποκρίνονται σε σχόλια με έναν γρήγορο, ενεργό τρόπο στα πλαίσια των κοινωνικών κοινοτήτων”.

Το 92% των χρηστών του διαδικτύου διαβάζει κριτικές για το προϊόν και το 89% των ανθρώπων λένε ότι οι αξιολογήσεις επηράζουν την απόφασή τους για αγορές. Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Market Metrix υποστηρίζει επίσης ότι: “Οι παράγοντες εμπειρίας παραμονής στα ξενοδοχεία, όπως η προηγούμενη εμπειρία, η φήμη, τα σχόλια και οι online κριτικές είναι κρίσιμοι στην επιλογή ενός ξενοδοχείου από την πλειοψηφία των επισκεπτών (51%) και πλέον θεωρούνται πιο σημαντικοί για τους επισκέπτες από την τοποθεσία του ξενοδοχείου (48%) ή την τιμή του (42%). Αυτό σημαίνει ότι για πρώτη φορά, οι περισσότερες κρατήσεις γίνονται με βάση τη φήμη, έναντι της τοποθεσίας ή της τιμής”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024