Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΤο ισχυρό ευρώ σπρώχνει τους Βρετανούς τουρίστες εκτός Ελλάδας

Το ισχυρό ευρώ σπρώχνει τους Βρετανούς τουρίστες εκτός Ελλάδας

“Τα προβλήματα της τουριστικής κίνησης δεν αφορούν μόνο στην Αθήνα και τους άλλους ολυμπιακούς προορισμούς” επεσήμανε ο εκπρόσωπος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων και Πρακτόρων της Μεγάλης Βρετανίας

“Τα προβλήματα της τουριστικής κίνησης δεν αφορούν μόνο στην Αθήνα και τους άλλους ολυμπιακούς προορισμούς” επεσήμανε<...> ο εκπρόσωπος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων και Πρακτόρων της Μεγάλης Βρετανίας (Association of British Travel Agents – ABTA), κ. Σον Τίπτον, σε συνέντευξη του στο BBC Greek.

“Σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία που έχουμε για την κίνηση Βρετανών επισκεπτών στην Ελλάδα, η τουριστική αγορά παρουσιάζει μια διόλου εύρωστη εικόνα. Οι κρατήσεις μέχρι το τέλος Ιουνίου έχουν μειωθεί κατά 18% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2003. Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται στο σύνολο των ελληνικών τουριστικών προορισμών και όχι μόνο στην Αθήνα και την Αττική” είπε ο εκπρόσωπος της ABTA, Ένωσης Τουριστικών Γραφείων και Πρακτόρων της Μεγάλης Βρετανίας, μέλη της οποίας διακινούν πάνω από 2 εκατομμύρια επισκέπτες προς την Ελλάδα κάθε χρόνο.

Στην ερώτηση αν κατά τη γνώμη του η απομάκρυνση των Βρετανών επισκεπτών θα μπορούσε να αποδοθεί στην τιμή του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η χώρα μας, ή και σε άλλους παράγοντες που δρουν ανεξάρτητα, ο κ. Σον Τίπτον της ΑBTA απάντησε ότι “το σύνολο των δυτικοευρωπαϊκών χωρών της Μεσογείου περνά μια ιδιαιτέρως δυσχερή φάση εφέτος, εξαιτίας πολλών παραγόντων”. Οι παράγοντες αυτοί είναι κατά τον κ. Σον Τίπτον πρώτα και κύρια το πολύ ισχυρό ευρώ, η ισοτιμία του οποίου έναντι της στερλίνας έχει φθάσει στο υψηλότερο επίπεδο της. Ο Βρετανός καταναλωτής δίνει μεγάλη σημασία στην τιμή του προϊόντος, και λόγω του ισχυρού ευρώ δεν μπορεί με τη στερλίνα του να αγοράσει το ίδιο επίπεδο τουριστικών υπηρεσιών στην Ισπανία ή την Ελλάδα σε σχέση με τις πιο ανταγωνιστικές αγορές που άρχισαν να αναδύονται, όπως η Κροατία, η Σλοβενία, η Τουρκία και η Βουλγαρία.

Ο εκπρόσωπος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων και Πρακτόρων της Μεγάλης Βρετανίας πιστεύει επίσης ότι “δεν είναι μόνο οι καλύτερες τιμές αλλά και το ότι εν μέρει οι νέοι αυτοί προορισμοί έχουν βελτιώσει θεαματικά την ποιότητα υπηρεσιών που παρέχουν τα ξενοδοχεία τους στον επισκέπτη” και αναφέρει ότι “για παράδειγμα η Βουλγαρία εθεωρείτο από τους Βρετανούς ως χώρα με πολύ χαμηλό ποιοτικά τουρισμό, αλλά αυτό αλλάζει σιγά-σιγά με τις επενδύσεις στον ξενοδοχειακό εξοπλισμό, κάτι που μακροπρόθεσμα θα πρέπει να ανησυχήσει τις παραδοσιακά τουριστικές χώρες”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024