Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΣτόχος για την εξερχόμενη αγορά της Κίνας η ποιότητα
PATA Travel Mart 2007

Στόχος για την εξερχόμενη αγορά της Κίνας η ποιότητα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΜΠΑΛΙ – PATA TRAVEL MART 2007: Η αποφυγή αντιεπαγγελματικών επιχειρηματικών τεχνικών αποτελεί την πρώτη βασική προτεραιότητα για τον Οργανισμό Τουρισμού της Κίνας, αλλά και τους επαγγελματίες του τουριστικού […]

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΜΠΑΛΙ – PATA TRAVEL MART 2007: Η αποφυγή αντιεπαγγελματικών επιχειρηματικών τεχνικών αποτελεί την πρώτη βασική προτεραιότητα για τον Οργανισμό Τουρισμού της Κίνας, αλλά και τους επαγγελματίες του τουριστικού χώρου που διεκδικούν το δικό τους μερίδιο<...>στη μεγάλη κινέζικη αγορά, όπου ο ανταγωνισμός είναι ήδη υψηλός.

“`Αποψη της PATA είναι πως η υγιής ανάπτυξη της αναδυόμενης κινέζικης εξερχόμενης αγοράς απαιτεί συνεργασία, προσοχή και συλλογική προσπάθεια δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, όπως επίσης και των κινέζικών αρχών με τους εγκεκριμένους προορισμούς” δήλωσε σχετικά η Διευθύντρια της PATA για την περιοχή της Κίνας, κα Kate Chang.

Αξίζει να αναφερθεί πως ο Οργανισμός Τουρισμού της Κίνας έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα του λίστα παραπόνων των καταναλωτών για τα ταξίδια στο εξωτερικό. Το 2006 κατεγράφησαν περίπου 900 παράπονα (78% περισσότερα από το 2005), ενώ φέτος από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο έχουν καταχωρηθεί ήδη 466 παράπονα. Τα περισσότερα έχουν να κάνουν με τα ταξίδια για ψώνια, τα επίπεδα ποιότητας, τα κρυφά κόστη, την ποιότητα διαμονής, τις περικοπές στα προγράμματα ταξιδίων, όπως και υπερχρεώσεις για νεαρά ή ηλικιωμένα μέλη της ομάδας ταξιδιωτών.

“Λαμβάνοντας υπόψιν τον αριθμό των ταξιδίων, που πραγματοποιούν οι Κινέζοι στο εξωτερικό, ο αριθμός των παραπόνων τους φαντάζει πολύ μικρός. Ωστόσο, σύμφωνα με την κινέζική κουλτούρα, στους ανθρώπους δεν αρέσει να παραπονιούνται, εκτός και αν είναι μεγάλο θέμα για αυτούς” επεσήμανε η κα Chang.

Προκειμένου να μειωθούν τα παράπονα, ο Οργανισμός Τουρισμού της Κίνας έχει σχηματοποιήσει την μορφή συμβολαίου που καλούνται να συμπληρώσουν οι Κινέζοι πολίτες με τους tour operators, ενώ έχει καταρτήσει και έναν επίσημο κατάλογο με το κόστος 17 δημοφιλών ταξιδίων, ώστε οι πολίτες να αξιολογούν τις τιμές.

Σημειώνεται πως οι κινέζοι μπορούν τώρα να ταξιδεύουν σε 132 εγκεκριμένους προορισμούς, από τους οποίους οι 91 δέχονται ήδη τουριστικά γκρουπ από την Κίνα.

“Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και ένας από τους ονειρικούς προορισμούς ταξιδίων για πολλούς Κινέζους είναι οι ΗΠΑ, που τώρα διαπραγματεύονται με τον Οργανισμό Τουρισμού της Κίνας για την αποδοχή τους ως Εγκεκριμένος Προορισμός” συμπλήρωσε η κα Chang.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024