Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΆμεση λύση στο θέμα του μηχανογραφημένου εισιτηρίου της ακτοπλοΐας ζητά ο HATTA

Άμεση λύση στο θέμα του μηχανογραφημένου εισιτηρίου της ακτοπλοΐας ζητά ο HATTA

Η επιτακτική ανάγκη για άμεση δημιουργία και εφαρμογή ενιαίου μηχανογραφημένου εισιτηρίου και αντιστοίχων συστημάτων κρατήσεων στην ακτοπλοΐα, αλλά και η διευθέτηση του προβλήματος που πηγάζει από το ειδικό σήμα που […]

Η επιτακτική ανάγκη για άμεση δημιουργία και εφαρμογή ενιαίου μηχανογραφημένου εισιτηρίου και αντιστοίχων συστημάτων κρατήσεων στην ακτοπλοΐα<...>, αλλά και η διευθέτηση του προβλήματος που πηγάζει από το ειδικό σήμα που σκοπεύει να επιβάλει το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας σε όσους διαθέτουν ακτοπλοϊκά εισιτήρια -και στην πράξη ακυρώνει σημαντικό μέρος των νόμιμων δραστηριοτήτων των τουριστικών γραφείων που ήδη διαθέτουν άδεια του ΕΟΤ και λειτουργούν ως Γραφεία Γενικού Τουρισμού- τονίσθηκε κατά τη διάρκεια ημερίδας που οργάνωσε εχθές ο Σύνδεσμος των Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA<.>).

Η εκπροσώπηση του ΥΕΝ στην ημερίδα, θεωρήθηκε ελλιπέστατη, εν αντιθέσει με αυτήν του ΕΟΤ, όπου πέρα από τον γενικό γραμματέα κ. Ευγένιο Γιαννακόπουλο, παρευρέθησαν και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη του Οργανισμού.

Συγκεκριμένα αναφέρθηκαν στην καθυστέρηση από μέρους του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και της Κοινοπραξίας «Ακτοπλοΐα 2000», να δημιουργήσουν και να εφαρμόσουν (ούτε καν σε πιλοτική μορφή), ένα ενιαίο σύστημα κράτησης και έκδοσης μηχανογραφημένου ακτοπλοϊκού εισιτηρίου, καθώς επίσης και στην παντελή και απαράδεκτη απουσία συμμετοχής εμπλεκομένων φορέων, όπως ο HATTA, στην Κοινοπραξία.

Σημειώνεται ότι η εν λόγω Κοινοπραξία συστάθηκε από το ΥΕΝ, με την συμμετοχή των ακτοπλοϊκών εταιριών, προκειμένου να εξετάσει σφαιρικά, να προτείνει και να δημιουργήσει μετά από σχετική έρευνα, το ενιαίο σύστημα, το οποίο θα έπρεπε να λειτουργεί βάσει Προεδρικού Διατάγματος από 1.1.2000.

Η καθυστέρηση της δημιουργίας του, θέτει ουσιαστικά εκτός νόμου την έκδοση χειρόγραφων εισιτηρίων από τα τουριστικά γραφεία, προκαλώντας σημαντικό πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία τους, ιδιαίτερα αφού αρκετές ναυτιλιακές εταιρίες δεν έχουν τη δυνατότητα έκδοσης μηχανογραφημένου εισιτηρίου. Ο HATTA ζήτησε παράταση του δικαιώματος έκδοσης χειρογράφων εισιτηρίων από τα τουριστικά γραφεία, μέχρι την ολοκληρωτική διευθέτηση του προβλήματος. Η μέχρι σήμερα ισχύουσα πρακτική εξαναγκάζει τα τουριστικά γραφεία να διαθέτουν τα συστήματα κρατήσεων της κάθε ναυτιλιακής εταιρίας, επιβαρυνόμενοι τεράστια κόστη για την αγορά του απαραίτητου εξοπλισμού που βέβαια είναι διαφορετικός για κάθε εταιρία (pc, printers, κ.α.).

Από πλευράς HATTA τονίσθηκε ότι το ενιαίο σύστημα κρατήσεων μηχανογραφημένων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, θα πρέπει να λειτουργεί στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς και όχι από μια και μόνη εταιρία.

Ο εκπρόσωπος του ΥΕΝ, ο οποίος συμμετέχει στην Κοινοπραξία «Ακτοπλοΐα 2000», παραδέχθηκε ότι υπήρξαν καθυστερήσεις και δήλωσε ότι η μόνη κοινή απόφαση που έχει ληφθεί μέχρι σήμερα αφορά στο είδος των εκτυπωτών.

Σε ότι αφορά στην έκδοση ειδικού σήματος που θα επιτρέπει την έκδοση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ο HATTA θεωρεί ότι αυτή η δραστηριότητα εντάσσεται αυτονόητα στις υπηρεσίες που προσφέρει ένα τουριστικό γραφείο το οποίο λειτουργεί υπό το σήμα του ΕΟΤ και θεωρεί απαράδεκτη τη διαδικασία που σκοπεύει να επιβάλει το ΥΕΝ και αφορά στην απόκτηση ενός επιπλέον ειδικού σήματος το οποίο θα εκδίδεται μόνο μετά από σύμφωνη γνώμη του τοπικού Λιμεναρχείου και των αντιπροσώπων των ναυτιλιακών εταιριών.

Ο Γ.Γ του ΕΟΤ Ε. Γιαννακόπουλος, δεσμεύτηκε να συζητήσει με το ΥΕΝ το θέμα του ειδικού σήματος, σημειώνοντας ότι ενδεχομένως χρειάζονται τροποποιήσεις, και τόνισε ότι στόχο του Οργανισμού αποτελεί η μέγιστη δυνατή διασπορά των σημείων πώλησης των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

Τέλος μεταξύ άλλων τονίσθηκαν τα κάτωθι θέματα: Μη έγκαιρη γνωστοποίηση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων για το 2001.
Εφαρμογή της διάταξης που απαγορεύει την έκδοση εισιτηρίων στις σκάλες των πλοίων.
Δημιουργία κώδικα δεοντολογίας.
Εύρεση εναλλακτικών λύσεων για τη έκδοση εισιτηρίων σε περιπτώσεις μακράς ηλεκτρονικής βλάβης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024