Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΤα αιτήματα των συμβασιούχων της Ολυμπιακής Αεροπορίας
Κείμενο των συμβασιουχων της ΟΑ για τις μετατάξεις

Τα αιτήματα των συμβασιούχων της Ολυμπιακής Αεροπορίας

Ενταξη στο Νόμο 3717/2008,άρθρο 7, περί μετατάξεων στο Ελληνικό Δημόσιο με κριτήριο την ηλικία, καθώς και τα χρόνια προϋπηρεσίας τους ζητούν συμβασιούχοι της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Σε κείμενό τους, αναφέρουν: “Έχουμε εργασθεί στην εταιρεία επί σειρά δεκαετιών με υπευθυνότητα και συνέπεια,…

Ενταξη στο Νόμο 3717/2008,άρθρο 7, περί μετατάξεων στο Ελληνικό Δημόσιο με κριτήριο την ηλικία,<...> καθώς και τα χρόνια προϋπηρεσίας τους ζητούν συμβασιούχοι της Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Σε κείμενό τους, αναφέρουν: “Έχουμε εργασθεί στην εταιρεία επί σειρά δεκαετιών με υπευθυνότητα και συνέπεια, σε συνθήκες πίεσης και απαιτήσεων, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες, σε διαφορετικές θέσεις, γεγονός που μας έχει εφοδιάσει με γνώσεις, εργασιακή εμπειρία, κρίση, δυνατότητα προσαρμογής, ευελιξία”.

Όπως σημειώνουν, υπάρχουν αρκετές προτεινόμενες, προσωποπαγείς και κενές θέσεις, για μετατάξεις των μονίμων στο Ελληνικό Δημόσιο -πάνω από 8.000 και στον αριθμό αυτό θα μπορούσαν να περιληφθούν και οι συμβασιούχοι της ΟΑ, αφού οι μόνιμοι που θα μεταταχθούν είναι περίπου 2.700, ενώ οι συμβασιούχοι που παρέμειναν στην ΟΑ και απολύθηκαν είναι περίπου 800. “Αφού οι μόνιμοι προς μετάταξη είναι 2.700 και οι συμβασιούχοι περίπου 800, θα μπορούσαν να συμπεριλάβουν και τους συμβασιούχους στις 3.500 θέσεις που δεν `παγώνουν` για το 2010`, αναφέρεται στο κείμενο.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ/ΜΠΕ, οι συμβασιούχοι επικαλούνται δηλώσεις του υπουργού Εσωτερικών κ. Γιάννη Ραγκούση, στην εφημερίδα “Έθνος” (στις 8/12/09), ότι οι ανάγκες του Δημοσίου σε προσωπικό οι οποίες καταγράφονται σε 8.500 κενές, θα καλυφθούν για το 2010 από τους 3.500 εργαζομένους της παλαιάς Ολυμπιακής Αεροπορίας. Οι συμβασιούχοι της «ΟΑ» διατυπώνουν το ερώτημα: “γιατί δε δικαιούμαστε εφάπαξ ποσό κοινωνικής ενίσχυσης από τον ΟΑΕΔ για κάθε χρόνο εργασίας μας όπως οι μόνιμοι;” (αρθ.4 Ν.3717).

ΑΚόμη, ζητούν διευκρινίσεις για το τι ισχύει σχετικά με το άρθρο 8 Ν. 3717/08: “Στα κριτήρια απόλυτης προτεραιότητας για τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, μεταξύ συμβασιούχων στην ΟΑ, θα μετράνε όλοι οι μήνες εργασίας ή μόνον το 60μηνο που ισχύει στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ; Πρώτο κριτήριο επιλογής θα είναι η προϋπηρεσία;

Οι διαζευγμένες με παιδιά και οι παντρεμένες με παιδιά θα έχουν προτεραιότητα σε περίπτωση ισοψηφίας ή γενικώς; (όταν κάποιος δηλαδή έχει 60 μήνες εργασίας και είναι ελεύθερος ή παντρεμένος χωρίς παιδιά και κάποιος άλλος έχει 12 μήνες εργασίας και είναι παντρεμένος ή διαζευγμένος με παιδιά, έχει προτεραιότητα; ή έχει μόνον σε περίπτωση ισοψηφίας; που είναι και πιο δίκαιο).

– Στα κριτήρια θα μετράνε και τα κριτήρια του ΑΣΕΠ όπως το τεστ δεξιοτήτων;
– Η προσαύξηση του 50% θα μετράει για τους απολυμένους της `ΟΑ` ως το 2014 που αναφέρεται στο νόμο 3717;
– Οι θέσεις θα είναι το 10% στο υπουργείο Μεταφορών και 10% για τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ; Εάν οι θέσεις που θα προκηρυχθούν είναι λιγότερες από 10, π.χ. 3 ή 4, θα υπάρχει προτεραιότητα και μέριμνα για τους απολυμένους συμβασιούχους της ΅ΟΑΆ”;

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024